AndroidHealthClinic

Craxy's Log (21jr, 1,85m) [Doel: 62kg -> 75kg]

Bezoekers in dit topic

craxyb

Novice
Lid geworden
27 jul 2011
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
62kg
Beste BBers,

Ik heb me vandaag aangemeld omdat ik binnenkort serieus aan de start wil gaan met KT en ik gehoord had dat deze website een mooie plek is om informatie te vergaren en te mengen met andere mensen die met hetzelfde bezig zijn.

Stats

Leeftijd: 21jaar
Gewicht: 62kg
Lengte: 1,85m
Vetpercentage: Nog te meten

Info

Ik ben altijd erg mager geweest van mezelf. Een typische 'lange slungel'. Ik weeg maar 62kg voor een lengte van 1,85m en dat is veels te weinig. Ik hoor altijd maar weer van mensen hoe 'jaloers' ze wel niet zijn dat ik maar alles kan eten zonder aan te komen, maar zelf vindt ik dit juist enorm irritant. Ik ben het nu echt genoeg en wil hard aan het werk gaan om dit eens te gaan veranderen. Het liefst zou ik minimaal 75kg willen wegen. Dit gewicht vindt ik dan ook een mooi 1ste doel om naar te streven.

Vorig jaar heb ik een aantal maanden KT gedaan bij een sportschool om het sowieso eens uit te proberen. Doel was om te kijken of ik inderdaad in staat was mijn lichaam te veranderen. Ik deed 3 keer in de week trainen maar was er toen nog niet serieus genoeg mee bezig. Mijn voeding was vooral crap. Ik had geen voedingsschema en kreeg niet genoeg calorieën binnen.

Deze keer heb ik geen zin om te rotzooien en hoop ik met 3 of 4 keer in de week trainen (wat zou je aanraden?) en een goed voedingsschema progressie te maken. In dit topic zal ik dan ook alles bij houden en kunnen jullie me volgen. Kritiek, commentaar of tips zijn altijd welkom.

Foto's

27 juli 2011 - 62kg
Magere Hein is er niets bij :help:

2n9dc48.jpg


m956bb.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voedingsschema & trainingsschema:

Komt er volgende week aan, ben ik nog aan het maken.
 
Ik zit een beetje in het zelfde schuitje en ik zal je zeker volgen.
Als trainingsschema zou ik Starting Strenght van Mark Rippetoe adviseren, zoek maar op en zorg dat je de techniek goed onder de knie krijgt.

Succes
 
Beste BBers,

Ik heb me vandaag aangemeld omdat ik binnenkort serieus aan de start wil gaan met KT en ik gehoord had dat deze website een mooie plek is om informatie te vergaren en te mengen met andere mensen die met hetzelfde bezig zijn.

Stats

Leeftijd: 21jaar
Gewicht: 62kg
Lengte: 1,85m
Vetpercentage: Nog te meten

Info

Ik ben altijd erg mager geweest van mezelf. Een typische 'lange slungel'. Ik weeg maar 62kg voor een lengte van 1,85m en dat is veels te weinig. Ik hoor altijd maar weer van mensen hoe 'jaloers' ze wel niet zijn dat ik maar alles kan eten zonder aan te komen, maar zelf vindt ik dit juist enorm irritant. Ik ben het nu echt genoeg en wil hard aan het werk gaan om dit eens te gaan veranderen. Het liefst zou ik minimaal 75kg willen wegen. Dit gewicht vindt ik dan ook een mooi 1ste doel om naar te streven.

Vorig jaar heb ik een aantal maanden KT gedaan bij een sportschool om het sowieso eens uit te proberen. Doel was om te kijken of ik inderdaad in staat was mijn lichaam te veranderen. Ik deed 3 keer in de week trainen maar was er toen nog niet serieus genoeg mee bezig. Mijn voeding was vooral crap. Ik had geen voedingsschema en kreeg niet genoeg calorieën binnen.

Deze keer heb ik geen zin om te rotzooien en hoop ik met 3 of 4 keer in de week trainen (wat zou je aanraden?) en een goed voedingsschema progressie te maken. In dit topic zal ik dan ook alles bij houden en kunnen jullie me volgen. Kritiek, commentaar of tips zijn altijd welkom.

Foto's

27 juli 2011 - 62kg
Magere Hein is er niets bij :help:

2n9dc48.jpg


m956bb.jpg


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voedingsschema & trainingsschema:

Komt er volgende week aan, ben ik nog aan het maken.

Ik hoor altijd maar weer van mensen hoe 'jaloers' ze wel niet zijn dat ik maar alles kan eten zonder aan te komen, maar zelf vindt ik dit juist enorm
irritant.


Ik kom zelf van 58 en weeg nu boven de 70 maar wat jij zegt klopt niet helemaal. Waarschijnlijk denk je dat je veel eet, maar misschien sla je ontbijt altijd over of dan eet je maar 1 boterham en in de middag 1 boterham en dan later in de middag ga je naar Mac donalds, en zijn je vrienden verbaast dat je zoveel op kan en niet dik wordt.. omdat je in de ochtend juist niks eet.

Ook kan het zijn wat bij mij het geval was, dat ik jaren lang rond mijn 12-17e nauwelijks veel at, hoogstens 3 boterhammen op een dag. Wat eigenlijk rond 8 of meer moet liggen.
 
Back
Naar boven