AndroidHealthClinic

Craze - Driven Sports [body&fitshop - feedback gevraagd]

Bezoekers in dit topic

Ik ben ook benieuwd naar je review, 3ngima, keep us posted!
 
Ik snap er niks van
???
Dit is de verzameling die nu in de kelder staat.

2 berry & 5 grape

Ik heb daarnaast nog een potje in de keukenkast staan voor dagelijks gebruik. Vanmiddag krijg ik Craze in de smaak ''furious melons'' :eek: binnen. Morgen ochtend om 8 uur laat snel horen hoe die is.

63yo2v.jpg

1206181 EXP: 06/15 is het rechtse poeder. Iets meer oranje. Iets minder zanderig. 2 x getest nu (vandaag).
 
Laatst bewerkt:
Het word nu toch wel echt spannend :D
 
Damn!!
Eigenlijk ga ik morgen pas trainen en dan kan ik met zekerheid zeggen, maar het kwam net binnen en ik kon het niet laten.
Furious melonz -> rook veels te lekker en ik kon niet tot morgen wachten! Ik was ff middagdutje aan het doen, stond op and was suf...pakketje bezorgd....Melonz rook lekker.....ik trok hem open......niet eens half schepje gepakt......dit smaak zou ik al alleen voor de lekkere smaakje kopen!! Maar ik was opeens klaarwakker en voelde me scherp! -> Win-Win!!!

Smaak Candy Grape: half uurtje later trek ik Grape smaak open, poeder is bruinachtig, ruikt lekker. Weer niet eens half schepje gepakt........voel me nu SUPER lekker. Scherp....gefocused.....maak niet eens spelfouten als ik type (vooruitgang!). Heb zo een lekker gevoel van Euphorie in mijn hoofd :P

Ik ga morgen ff op een hele schepje naar de gym.......to be continued :P
 
Goed nieuws dus!
 
Ik ga de Furious Melons smaak ook bestellen, ben benieuwd wat Furious Pete ervan gemaakt heeft samen met DS. Voorlopig exclusief voor Europa die smaak, gloednieuw dus daar zijn geen fakes van in omloop :D

http://www.youtube.com/watch?v=q_T_RwFuEb4
 
Ja, die 'Furious Melons' smaak is door "Furious Pete" ontwikkeld en ik heb al erg veel goede dingen gehoord.

EDIT: djryan87, was me al voor! :D

@ 3nigma, welke andere PWO's heb je al eerder gehad?
 
Is deze goed te combineren met muscle protect ?
 
Damn!!
Eigenlijk ga ik morgen pas trainen en dan kan ik met zekerheid zeggen, maar het kwam net binnen en ik kon het niet laten.
Furious melonz -> rook veels te lekker en ik kon niet tot morgen wachten! Ik was ff middagdutje aan het doen, stond op and was suf...pakketje bezorgd....Melonz rook lekker.....ik trok hem open......niet eens half schepje gepakt......dit smaak zou ik al alleen voor de lekkere smaakje kopen!! Maar ik was opeens klaarwakker en voelde me scherp! -> Win-Win!!!

Smaak Candy Grape: half uurtje later trek ik Grape smaak open, poeder is bruinachtig, ruikt lekker. Weer niet eens half schepje gepakt........voel me nu SUPER lekker. Scherp....gefocused.....maak niet eens spelfouten als ik type (vooruitgang!). Heb zo een lekker gevoel van Euphorie in mijn hoofd :P

Ik ga morgen ff op een hele schepje naar de gym.......to be continued :P

Goed nieuws!~ Ik wacht af :cool::D Ben ook zeer benieuwd naar de smaak :p
 
Jep, geen probleem met de furious melons (is ook van Predator nu). De berry lemonade was tog zwak moet ik zeggen.

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 17:55 ----------

Onze Craze komt rechtstreeks van Predator UK:) Zit je altijd goed mee dus.:)

We hebben voorheen wel eens wat potjes uit de US gehad dus ook 100% " real deal" overigens .



Ok, goed te weten. De berry lemonade valt een beejte tegen, vind ik. En ik kan het met de furious melons van je vergelijken. Whatever, gode spul de nieuwe smaak van Craze.
 
Is deze goed te combineren met muscle protect ?

Ja, zeker!:) Craze pak je voor de training en Muscle Protect tijdens de training.:)



Ik moet zeggen de Craze smaken vliegen er aardig uit vandaag:eek:

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 19:50 ----------

Damn!!
Eigenlijk ga ik morgen pas trainen en dan kan ik met zekerheid zeggen, maar het kwam net binnen en ik kon het niet laten.
Furious melonz -> rook veels te lekker en ik kon niet tot morgen wachten! Ik was ff middagdutje aan het doen, stond op and was suf...pakketje bezorgd....Melonz rook lekker.....ik trok hem open......niet eens half schepje gepakt......dit smaak zou ik al alleen voor de lekkere smaakje kopen!! Maar ik was opeens klaarwakker en voelde me scherp! -> Win-Win!!!

Smaak Candy Grape: half uurtje later trek ik Grape smaak open, poeder is bruinachtig, ruikt lekker. Weer niet eens half schepje gepakt........voel me nu SUPER lekker. Scherp....gefocused.....maak niet eens spelfouten als ik type (vooruitgang!). Heb zo een lekker gevoel van Euphorie in mijn hoofd :P

Ik ga morgen ff op een hele schepje naar de gym.......to be continued :P

:thumb: klinkt goed! Hou ons op de hoogte..
 
Als je je ''lekker spacy en dromerig'' "king of the world" wilt voelen moet je niet de furious melon kopen. Houd je van een 3 espressootjes drinken en van de werking van ''N.O. Xplode Advanced'' dan kan dit iets voor je zijn. Gaat na 15 minuten al duidelijk werken. Compleet ander product dan de Candy Grape of de Berry Lemonade. Heb een uur geleden 2 vlakke scoops genomen. Ga nog even laten weten hoe die gaat. Vanmiddag of morgen. Met wat foto's er bij misschien. Verwacht dus niet dat je hetzelfde product krijgt. Maar het is niet zo dat ie niks doet. Lijkt wel wat op de werking van alanine en arginine wat je door je armen voelt stromen, maar geen jeuk of tintels. Moet er even aan wennen. Weet niet of ik dit prettig vind. Laat zeker meer gedetaileerd horen hoe die gaat na een 2e en 3e test. Vreemd dat de prijs ineens 5 of 6 euro verhoogd is zojuist.
 
Laatst bewerkt:
Vreemd dat de prijs ineens 5 of 6 euro verhoogd is zojuist.

Eigenlijk logisch, de marge zal laager zijn via predator. Voor mij werkt de furious melons beter dan berry lemonade.
 
furious melons beter dan berry lemonade.
Bij jou dus ook. Inderdaad, hij werkt iets scherper dan MF Assault bij mij, die is guarana/ginseng achtig. Wel energie maar ook wat opgejaagd word ik daar van. Ik voel me niet super gefocused nu, maar er werkt wel iets, in lichaam en geest. Neem morgen ochtend weer 2 platte scoops denk ik. Hij valt morgen vast anders dan nu.
 
Laatst bewerkt:
Ik had gister in het B&F topic ook al een opmerking geplaatst, waarom de prijs opeens verhoogd was van 31,90 euro naar 37,50 euro. Ik had het product namelijk 100% zeker voor die prijs in mijn winkelwagen geplaatst. Gisteravond dus toch maar besteld, en dan krijg je er sinds vandaag opeens dus straps bij? Dus 2x een en ander misgelopen helaas..
 
Jah ??? i.c.m. straps waar ik dus totaal niks aan heb want ik heb ze al, jammer :mad:
Ik had gister in het B&F topic ook al een opmerking geplaatst, waarom de prijs opeens verhoogd was van 31,90 euro naar 37,50 euro. Ik had het product namelijk 100% zeker voor die prijs in mijn winkelwagen geplaatst. Gisteravond dus toch maar besteld, en dan krijg je er sinds vandaag opeens dus straps bij? Dus 2x een en ander misgelopen helaas..
De prijs van de Craze is inderdaad verhoogd. Dit komt omdat wij een adviesprijs moeten hanteren die gegeven word door onze leverancier. Dit dient elke afnemer dan te doen. Wij willen onze klanten alsnog een voordeel bieden om bij ons te bestellen en daarom hebben we besloten om er gratis straps bij te doen.

Ralf
 
Back
Naar boven