AndroidHealthClinic

Craze - Driven Sports [body&fitshop - feedback gevraagd]

Bezoekers in dit topic

Daar heb ik wel begrip voor Ralf, ik heb over het algemeen wel een goed beeld hoe het zit met inkoop en marges. Het frappante is, dat klanten die dinsdag hebben besteld dus (tijdelijk) goedkoper uit waren. Klanten die vanaf vandaag bestellen krijgen als compensatie/voordeel straps erbij, dus eigenlijk ook goedkoper uit zijn. Maar klanten die gister hebben besteld, die hebben geen van beide ;)

Ik zit niet te bedelen om straps ofzo (heb al 3 paar), maar had achteraf natuurlijk liever 31,90 euro betaalt als de huidige adviesprijs haha.. Ik had nog wel als opmerking vermeld of er extra samples bij konden, maar helaas (waarschijnlijk omdat ik rond 22:00 uur had besteld). Maar mijn feedback en reden van mijn reacties is dus, dat het misschien handiger om in het vervolg zo'n actie intern iets beter af te stemmen met de (re-introductie) van een product ;) In ieder geval mooi gebaar dat jullie vanaf vandaag er straps bij cadeau doen, dat geeft toch weer toegevoegde waarde voor alle partijen!

In ieder geval vandaag of morgen ff trainen op de Craze Furious Watermelon. Bevindingen volgen z.s.m.
 
  • Like
Waarderingen: B&F
Klopt helemaal. Half schepje Candy Grape kan best goed werken al ja haha, soms beter dan 2 scheppen. Maar 2 scoopjes net onder randje en uurtje later nog 1/3 scoopje is echt helemaal ''de bom''. Maar doe dat niet de eerste keer, ik heb al 3 bussen op en heb behoorlijk wat tolerantie en ben 95 kilo. Scherp voelen met die Furious klopt ook, ik praat vlotter en kom strak uit mn woorden nu. Hele dag al. Moet je je de combi voorstellen, schepje Furious, schepje Grape. Oh boy. :rolleyes:
Damn!!
Eigenlijk ga ik morgen pas trainen en dan kan ik met zekerheid zeggen, maar het kwam net binnen en ik kon het niet laten.
Furious melonz -> rook veels te lekker ... klaarwakker en voelde me scherp ... Smaak Candy Grape: poeder is bruinachtig, ruikt lekker. Weer niet eens half schepje gepakt........voel me nu SUPER lekker. morgen ff op een hele schepje
 
1 scheepje Furious geeft mij een superfocus, maar niet "kracht". En voor mij is het nu zeker dat de berry lemonade van b&f niet de real deal was. Niet te vergelijken met de furious melons, 2 scheepje berry lemonade geven min of meer de effecten van 1 scheepje FM. De verpakking is ook anders. Tja.
 
En voor mij is het nu zeker dat de berry lemonade van b&f niet de real deal was.

Ben ik het helemaal mee eens. Ik ga de Furious Melons ook eens proberen, stoort me wel dat ik 32 euro heb verspeeld aan fake product en dat de 'genuine' nu ineens vanwege een hogere adviesprijs duurder uitkomt... :mad:
 
Vanmiddag ff getraind op schepje Candy Grape........dit is de real deal!
Had na 20 min al die focus en euphorisch gevoel, getraind op lege maag maar toch wel HEEL lekker.
Het net ook ergens gelezen dat de reden waarom het eerst goed werkt en daarna niet meer is omdat:
1. DS mixt Craze in grote getallen (~5000 producten tegelijk) dus niet elk potje heeft zelfde inhoud aan werkende stoffen.
2. na openen zie je altijd wat grove korrels helemaal bovenaan en fijne poeder is helemaal onderin
Dus het zou best goed kunnen dat je werkende stoffen eerste paar scoops helemaal uitschept, vandaar dat ik mijn potje ff goed met een lepel heb gemixt alvorens gebruik.

Als je pomp of kracht zoekt, dan moet je geen Craze nemen. Dit is puur die heerlijke focus en euphorisch gevoel (voor mij dan).
Enige minpunt (in mijn ogen) is creatine mono....die in dit geval ook nog als eerste op de lijst staat.
 
@ 3nigma: Goed dat je het zegt met dat mixen, net even gecheckt en staat ook op de verpakking, 'Shake container prior to each use.'
Heb je ook de Furious geprobeerd?
 
@ 3nigma: Goed dat je het zegt met dat mixen, net even gecheckt en staat ook op de verpakking, 'Shake container prior to each use.'
Heb je ook de Furious geprobeerd?

Yes! Gister een half schepje, ga morgen ff op volle schep trainen, maar ik weet dat het echte spul is en het werkt :P En die smaak -> :heart::bow2:
 
1,5 scoop en je tikt hem net goed aan, zoals de engelsen het zeggen, niet te hard en niet zo zuinig, maar ieder is anders, sommigen merken niks van craze. Ik ga elke dag dus voor de 2 scoops en uur later halve scoop er bij. Die berry, daar had ik dus 2 supersterke bussen van, opnieuw besteld nadat ze op waren, en nu zit ik dus met 2 slappe bussen thuis. Daar is duidelijk mee geknoeid. Ik denk door Driven Sports. Dat ze iets vergeten zijn in te mengen bij sommige batches. Ik ruik het al voor het opdrinken, er mist een geurtoon. Ik bewaar ze maar gewoon. Ik heb van alles geprobeerd. Schudden, draaien, roeren met lepel, wel 3 maal. 3 Scoops nemen. 4 scoops. Niks. Maar die Grape! gaat als een trein! Binnenkort dus 2 scoops Grape, en hups, half scoopje Furious dr bovenop na een uurtje. Ik maak hem trouwens 'savonds al klaar. 2 scoops in een halve liter water. Watermeloen smaak. En geur, ruikt echt sterk.
 
Geweldig nieuws! Jullie hebben mij overtuigd om het product te gaan bestellen en dan wil ik ook genieten van Craze zoals het hoort!
Alleen ben ik er nog niet over uit welke smaak.. Furious is nieuw en lijkt me ook lekker ik denk dat het Furious word :D
 
Dus jij gaat oordelen door het zelf nooit geprobeerd te hebben, en omdat andere mensen zeggen dat je hartaanvallen etc krijgt van PWO's? Dan mag deze man hier wel eens de bron komen neerzetten van al die gevallen van hartaanvallen, hersenbloedingen e.d.

Moest het drugs zijn, zou het niet op de markt mogen zijn. Amerika is nog honderd keer zo streng als BE/NL als het op drugs aan komt, zelfs alcohol mag niet onder de 21... Ze zullen heus wel proberen om deze goedjes uit de rekken te halen, maar zonder duidelijk bewijs dat deze dingen schadelijk zijn kan de supp industrie gewoon zijn ding blijven doen.

Liever eens een PWO naar binnen kappen dan een McDonalds maaltijd, wat IMO ongezonder is.

Precies, ook dat achterlijke gedoe een tijd geleden van berichten dat mensen dood gingen aan efedrine, tja als je 120 kilo weegt de hele dag geen reet doet en je neemt een od efedrine kan wel eens slecht voor je hart zijn. Een beetje BBer kent de eeuwenoude vuistregel dat je door onze sport leert luisteren naar je lichaam en dat geeft ons de kracht!:)
 
het product ... Craze .. . welke smaak.. .
Eh. Je mist iets. Het zijn 3 producten. De milde tot niet werkende berry. De grape waar je je na een halve scoop erg lekker maar ook wat dromerig van gaat voelen. Euforie in de sportschool zeg maar. En de watermeloen, waar je je niet lekker op voelt of zo, maar wel spitser en scherper van wordt. Gedreven in de sportschool dus. En het werkt bij ieder anders. Wat het helemaal ingewikkeld maakt. Zo vinden sommigen de berry wel lekker werken. En tot slot nog die nep potten, en nog het verschil in kleur van mijn potten grape.

Ben nieuwschierig naar de smaken Apple Pie en Strawberry Swirl. Komen die nog naar Nederland toe?
 
Laatst bewerkt:
Eh. Je mist iets. Het zijn 3 producten. De milde tot niet werkende berry. De grape waar je je na een halve scoop erg lekker maar ook wat dromerig van gaat voelen. Euforie in de sportschool zeg maar. En de watermeloen, waar je je niet lekker op voelt of zo, maar wel spitser en scherper van wordt. Gedreven in de sportschool dus. En het werkt bij ieder anders. Wat het helemaal ingewikkeld maakt. Zo vinden sommigen de berry wel lekker werken. En tot slot nog die nep potten, en nog het verschil in kleur van mijn potten grape.

Ben nieuwschierig naar de smaken Apple Pie en Strawberry Swirl. Komen die nog naar Nederland toe?

Weet ik niet. We kunnen nu alleen deze smaken bestellen (Melon, Berry, Grape). Volgens mij houden ze bepaalde smaken voor bepaalde landen.... Weet de logica ook niet exact. Zal het navragen.:)
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de Melons morgen thuis moeten krijgen, ik ben benieuwd! Ik hoop juist op meer scherpte en minder "drugged" gevoel :-)
 
Net getraind op 1,5 scoop, tot nu toe mijn verwachtingen overtroffen. Review komt eraan, waarschijnlijk morgen of in het weekend!
 
"drugged" gevoel :-)
Ja niet prettig. Diep zitten nadenken over dingen. Dingen gaan uitdenken. Heb je met meloen geen last van. Wel wat onrust. Maar zeker een gedreven gevoel. Morgen ochtend 2,5 scoops. Ben benieuwd.
 
2,5 scoops is veel man! Zou het dan eerder stacken met een pomp product ofzo
 
Ik ga morgen ook ff wat dingetjes aan mijn schepje Craze toevoegen ;)
Als ik het overleef, vertel ik jullie hoe het ging :p
 
Dus ze hebben het gewoon vervangen door een andere soort stof genaamd Phenylethylamine.. Wel interessant.. Maar zal het niet gewoon hetzelfde blijven? :p Ik heb toevallig ergens nog gelezen (bron vergeten) dat phenylethylamine een iets zwakkere stof is dan amphetamine.. Ik wil gerust aan een pre-workout, en ik heb verschillende gezien, en veel gelezen ook over DMAA maar dat is nu zo als goed uit alle producten.
Echter word gezegd dat DMAA ook bijwerkingen heeft, en ik weet niet hoever dit bewezen is of dat het daadwerkelijk veelzijdig voorkomt. (maja andere verhaal)
Ik wil deze pwo best kopen, maar schrik er wel een beetje van dat het gerelateerd is aan drugs.
Dan vraag ik mij eigenlijk af.. welke pwo is dan eigenlijk niet gerelateerd, en in hoeverre kan dit bewezen worden.

Curieus.
Fenylethylamine kan gewoon los gekocht worden als supplement. Zelfs NOW Foods produceert supplementen met deze stof dacht ik.

Trouwens, Speed is alfa-methyl-fenylethylamine. Als ik het goed onthouden heb...
 
Heb vandaag 3 scoops genomen. Eergisteren een zware beentraining gehad, nam de eerste scoop om 13 uur en de spierpijn en moeheid van afgelopen nacht was totaal weg, kon door omstandigheden maar 5 uur slapen.
1 Scoop voor de training genemen, goede focus en drive heb zonder al te veel moeite borst en rug getraind.
Tijdens de training een eiwitshake en na de training weer 1 scoop. Ben nu flink wat kipnuggets naar binnen aan het werken die mijn zoontje gebakken heeft. Spul voelt goed alleen straks het slapen even afwachten, zit nu in een soort tripfase ha ha.
 
vergelijkbaar met jack3d?
 
Back
Naar boven