Fitness Seller

crazee wear weight training shoes

Bezoekers in dit topic

ECLIPSE

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2004
Berichten
3.457
Waardering
3
ik train nu gewoon in mn reebokkies en merk af en toe dat ik door de niet al te stabiele zolen kramp krijg tijdens het trainen van bv. benen.. ik zie dat crazee wear nu een paar speciale 'fitness schoenen' op de markt heeft gebracht.. is dit wat? en wat dragen jullie?

http://www.muscletotaal.nl/index.htm

greetz
 
Ik heb eens gehoord dat die Converse schoenen de beste zolen hebben, maar zijn wel aardig duur. Zelf loop ik gewoon op sportschoenen :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

perfecte schoen en je staat erg stabiel vanwege de dunne zool.

voor cardio istie weer wat minder
 
Ik wil echt stevig staan en heb gewoon een paar beste stampers aan!
Ik heb genoeg gezien mensen die squatten op badslippers :eek:
Of mensen die cardio doen met Nike Air Max die lek zijn ( daar gaat je rug en je knieeen )
En ik heb toen eens destijds geprobeerd met mn bergstampers en het gaat geweldig alleen met cardio doe ik mn Nike's aan ( goeie demping en geen open luchtkamers )
Mijn schoenen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Gewoon even langs de dump een paar kistjes halen, IMO DE squatschoen bij uitstek
 
Zien er een beetje lullig uit, maar echt werelds om mee te squatten en deadliften. Aanrader!

Space%20Boots.jpg
 
Converse All Stars Chuck Taylor High Top, de schoen bij uitstek!

Flauw excuus van The Rock, ik heb de mijne voor zo'n €40 uit amerika geïmporteerd. Chucks hebben een platte zool, en duwen je voeten naar de buitenkant tijdens squats, waardoor je knieën ook naar buiten geduwd worden. The perfect shoe ;)
 
Ik heb speciale weightlifting shoes gekocht bij Vivaldi in Den Haag zo'n 20jaar geleden...
Daar Squat ik altijd op zit een houten tussenzool in,lopen iets schuin af naar voren geweldige schoen zijn het.....
Friese klompen wil ook wel trouwens whaha,heb gehoord dat je zo'n 35kg meer kan squatten dan.....
 
KaLe zei:
Zien er een beetje lullig uit, maar echt werelds om mee te squatten en deadliften. Aanrader!

Space%20Boots.jpg


@ kale die schoenen. :roflol:
 
Wakaera zei:
Converse All Stars Chuck Taylor High Top, de schoen bij uitstek!

Flauw excuus van The Rock, ik heb de mijne voor zo'n €40 uit amerika geïmporteerd. Chucks hebben een platte zool, en duwen je voeten naar de buitenkant tijdens squats, waardoor je knieën ook naar buiten geduwd worden. The perfect shoe ;)

hmmz ok 40 euro valt mee inderdaad :) hier in NL zijn die dingen echt té duur. gister nog een paar schoenen gekocht, 140 euro was ik kwijt voor gewoon een beetje normale stappers, niks bijzonders. echt té belachelijk eigenlijk.
 
KaLe zei:
Zien er een beetje lullig uit, maar echt werelds om mee te squatten en deadliften. Aanrader!

Space%20Boots.jpg

omg :D zal ik die ff aantrekken onder m'n korte broek :D
 
The Rock zei:
omg :D zal ik die ff aantrekken onder m'n korte broek :D
Vergeet je je helm niet!? :D
 
K-swiss, Vind het zeer fijne schoenen. Heeft een goede zool en slijten bijna niet.
 
The Rock zei:
omg :D zal ik die ff aantrekken onder m'n korte broek :D


nee..

onder je romeinen rokje.
 
whehe..heb ik wel lekker de ruimte om goed te squatten in zo'n rok! :D
 
lol ik heb ook k-swiss :P
 
Back
Naar boven