AndroidHealthClinic

Crazy Frog troggelt kinderen geld af (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Brutez

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2004
Berichten
7.359
Waardering
54
LONDEN - De Britse telecomwaakhond ICSTIS is een onderzoek begonnen naar mBlox, de verspreider van de populaire Crazy Frog ringtone. Mogelijk wordt de ringtone gebruikt om nietsvermoedende kinderen geld af te troggelen. Kinderen die de 'gekke kikker' op hun mobiele telefoon downloaden nemen automatisch een abonnement op andere ringtones, meldden Britse media vrijdag.

ICSTIS stelde een onderzoek in nadat het overladen werd met klachten van bezorgde ouders, die schrokken van de hoge telefoonrekening van hun kinderen. De ringtones kosten namelijk drie pond per stuk. Als ICSTIS constateert dat mBlox telecomregels overschreden heeft, dan kan mBlox een boete van maximaal 100.000 pond tegemoet zien of zelfs buiten bedrijf worden gesteld.

In Groot-Brittannië was de Crazy Frog ringtone zo populair, dat het Coldplay van de eerste plaats in de hitlijsten stootte. Ook in Nederland doet de kikker goede zaken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik begrijp ook echt niet waarom er zo'n hype rond die zielige ringtones is. wtf heb je aan een ringtone?? kunnen ze niet gewoon die breezers vergassen?

Mensen hebben echt gebrek aan problemen.
 
Ja die achterlijke ringtones zijn de grootste scam aller tijden. En die ouders hebben het zelf in de hand, moeten ze hun kinderen ook geen mobiel (laten) kopen zonder dat ze het echt nodig hebben.
 
Ringtones zijn voor ****ing breezahs :D, er zitten al genoeg geluidjes (eeh ringtones) op mijn mobiel. Een mobiel is om mee te bellen, sms-en enzo.

Opdoeken dat bedrijf achter al die crap, zijn we ook weer van die irritante tv/radio/internet reclames af.
 
[Link niet meer beschikbaar] :D
 
Wat ik me eigenlijk altijd afvraag is hoe zo'n bedrijf als Jamba al die uren tv-reclame kan betalen, worden die ringtones dan echt zoveel verkocht?
Hoorde trouwens gisteren op de radio dat de bedenker van de crazy frog ringtone er een slordige 4 miljoen aan heeft overgehouden, of het waar is weet ik niet.
 
Zal best waar zijn, ik hoop dat hij overreden wordt door een truck en dat zijn gorgelende kermende geluiden de nieuwe ringtone wordt.
 
andrew zei:
Wat ik me eigenlijk altijd afvraag is hoe zo'n bedrijf als Jamba al die uren tv-reclame kan betalen, worden die ringtones dan echt zoveel verkocht?
Hoorde trouwens gisteren op de radio dat de bedenker van de crazy frog ringtone er een slordige 4 miljoen aan heeft overgehouden, of het waar is weet ik niet.
Man je hebt geen idee van wat 1 minuut reclame voor een bedrijf opbrengt
het lijkt bullshit maar is het absoluut niet!
Geloof me die dudes van die crazy fog zwemmen in het geld.

Neemt niet weg dat ik dat hele kikkergedoe gewoon de ergste afrip van de laatste jaren vind, on-ge-looflijk dat mensen (zelfs kinderen) zoiets kunnen aanvragen...
 
6.jpg

die ziet er wel lollig uit ophangen dat ding
 
Enkele dagen terug stond ik met auto op kruispunt toen er kerel van rechts kwam. Je weet wel, ramen naar beneden, pet op, achterli!jke kop.. Ik schatte hem na de 20.. Hij had dat nummer van crazy frog opstaan, en hij leek er niet mee te zwanzen. Hij wachte toen ie kon oversteken.

Had em op z'n gezchit kunnen meppen :D
 
Eerst vond ik crazy frog nog geinig, maar nu komt hij me de oren uit. Na het constant op de radio en op tv gezien en gehoord te hebben. En in school was dat ookal een echte rage. Je moet maar gek zijn om je geld te verspillen om die naturistische kikker op je mobieltje te krijgen.
 
Zo is het "monster girl"
 
ik haat die kikker

ik haal ringtones van het internet af en zet ze gratis op mijn gsm .

maar die domme breezers vinden het zo 'hipjes' om met hun nieuwe nokia allerhande domme ringtones te bestellen
 
Ik vond het eerst ook wel grappig, maar nu niet zo meer. Beestje begint er telkens minder leuk op te worden.

Vind het vogeltje leuker.. :D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven