AndroidHealthClinic

[Crazy PR Comp] 12 x 40 kg. OH Stone Press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hehe, mooi filmpje
Het is tijd voor een zwaardere steen
 
Met deze steen kan ik wel mooi GPP werk gaan doen denk ik. Verder heb ik nog een vat gevonden dat ik kan vullen met water/zand.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Daar is ook genoeg leuks mee te doen ;)
 
het is wel gevaarlijk zo'n steen. Die kan makkelijk uit je handen glippen en dan ben je verder van huis. Desalniettemin zag der leuk uit :)
 
Ja is zeker gevaarlijk, maar dat was ook wel een beetje het idee van deze contest ;) Ik bleef daarom ook onder failure, want er zaten nog wel een paar reps in.
 
Tof man! Vette shit! :D
 
Die 80x50 in je sign dat moet je inleveren!! dat is ziek!! DAMN!
 
VETTE SHIT!

ik kan niet wachten op dat vat!
 
Leuk filmpje, veel reps ook. Tis wel geinig dat je steeds je hoofd naar de zijkant draait :D.
 
hahahah cool man. Ik als beachboy/bodybuilder verwachtte echt een hulk maar jij ziet er heel normaal uit. wel knap . ik zit nu te bedenken wat ik allemaal meerdere keren heb getild en ga steeds meer denken dat dat een goede prestatie van je is. wij hebben wel een regenton maar das te zwaar haha. ik ga toch ook eens zoiets proberen :cool:
 
Zeker nice, deze wordt kanshebber :thumb:

Maar EQ niet vergeten dat je verschillende filmpjes mag posten hé, de poll in december gaat om de member die het ziekste filmpje gepost heeft :)
 
Aangezien ik nu "Rock, Iron, Steel: The Book of Strength" aan het lezen ben (super boek btw.) ga ik vaker dit soort "werk" doen.

@Iguana:
Dat was niet alleen ziek, ik voelde me ook ziek ;)

@DumphuiZ:
Ja, dat viel me ook pas op toen ik het filmpje zag.

@Tommyboy:
Ik ben ook nog maar een kleintje hoor ;)
 
Wacht maar ik versla je wel kerel, heb wat creatieve plannen :D
 
Leuk filmpje kerel! Maar idd, waarom draai je je hoofd? Schrik dat je je bril/neus gaat mee hebben ofzo? :D
 
Samu zei:
Leuk filmpje kerel! Maar idd, waarom draai je je hoofd? Schrik dat je je bril/neus gaat mee hebben ofzo? :D

Jij al eens een zak cement ofzo boven je hoofd gestoten? is natuurlijke reactie om je hoofd weg te draaien hoor :)
 
Nice movie! Ik weet nog niet precies wat ik ga inzenden :P
 
Back
Naar boven