Fitness Seller

Crazy Pre-Workout - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

    Crazy Pre-Workout kenmerken:
    -Werkt in 15 minuten!
    -Vollere, harde spiermassa
    -Vetverlies en vasculariteit
    -Knallende energie
    -Ideaal om training plateaus te doorbreken
    -Explosieve spierkracht
    -Spierpomps tijdens de training
    -Meer uithouding
    -Perfect voor krachtsport en bodybuilding
    -De 6 top pre-workout ingredienten
    -Geen aspartaam
    -Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
    -37 knaltrainingen per verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had Orange, en moet zeggen dat het lekker smaakt. Niet te zoet en zeker een sinaasappel smaak/geur aanwezig. Door bepaalde ingrediënten is er een bitterheid aanwezig, maar absoluut niet storend! Vind de smaak t.o.v. andere PWO's het lekkerst.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Voor 22.00 besteld, morgen in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €12,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, zolang de prijs aantrekkelijk blijft.

Mijn review:

De waardes van de ingrediënten zijn niet zo achterlijk hoog als bepaalde PWO's. Gewoon simpel zonder allerlei poespas.

Koolhydraten: 46,61gr per 100gr
Kcal: 187 per 100gr

Per dosis:
KH - 5,13
Kcal - 20,57

- Creatine monohydraat 1500 mg

- L arginine alpha ketoglutaraat 1000 mg

- Taurine 500 mg

- Beta alanine 500 mg

- L-citruline malaat 2:1 500 mg

- Cafeïne anhydrous 250 mg

Het resultaat van Crazy verdeel ik onder per spiergroep die ik heb getraind:

Borsten: Geen vooruitgang.
Triceps: Normaal gesproken ga ik 0.5 tot 1kg hoger in gewicht per week/2weken, ik had deze keer misschien wel 2kg kunnen doen. De sets waren veel te makkelijk geworden, minder verzuring en mijn triceps hielden het veel langer uit. Zeker een vooruitgang.

Schouders: Mijn schouders waren altijd gesloopt na 2 oefeningen, was toch een zwak punt bij mij. Echter heb ik nu wel 4 oefeningen kunnen doen, iets wat ik nog nooit had kunnen uitvoeren.

Benen: Minder verzuring, ik trilde niet zo erg meer op mijn benen na een oefening als voorheen.

Biceps: Ik had een stuk meer kracht om de dumbbells met 1kg meer t.o.v. vorige week op te tillen. Meer uithoudingsvermogen.

Rug heb ik niet kunnen trainen door een pijn in mijn onderrug/wervelkolom die nog niet helemaal over was.

Pomp: Vooral in mijn biceps had ik een goede pomp. Heel eerlijk, heb nog niet eerder zo een pomp gehad na mijn trainingsessie.

Energie: Ik kreeg niet voor elkaar om na krachttraining nog 30min cardio te doen, nu doe ik het zonder enig probleem en tegenzin.

Mijn tip aan B&F: houd de prijs laag, wat denk ik makkelijk kan omdat er niet al te veel ingrediënten in zitten, en dit wordt een nr.1 selling PWO!

20130701_182406.jpg
 
Bedankt voor je review! :thumbs: We hebben met Crazy echt weer een topper op de markt gebracht. Je hoeft helemaal geen gekke doseringen en prijs te hanteren voor een goede pre-workout. Ik gebruik deze zelf ook en is goed betaalbaar. Fijne energie, geen crash, pomp en extra doorbloeding :) Je hoeft natuurlijk ook niet altijd 4 sets voor schouders te pakken. Je traint uiteraard een kleine spiergroep en met 2 oefeningen kan je jouw schouders al een goede "prikkel" geven om zo weer te groeien :) Houd ons elke training up2date!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

Ralf
 
Ah kijk, ik zat al te wachten op een review van deze PWO. Bedankt!
 
Mooie review
Nu hopen dat meer mensen ff hun ervaring met deze pw posten..
 
Bedankt voor je review! :thumbs: We hebben met Crazy echt weer een topper op de markt gebracht. Je hoeft helemaal geen gekke doseringen en prijs te hanteren voor een goede pre-workout. Ik gebruik deze zelf ook en is goed betaalbaar. Fijne energie, geen crash, pomp en extra doorbloeding :) Je hoeft natuurlijk ook niet altijd 4 sets voor schouders te pakken. Je traint uiteraard een kleine spiergroep en met 2 oefeningen kan je jouw schouders al een goede "prikkel" geven om zo weer te groeien :) Houd ons elke training up2date!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

Ralf

Dat is zeker waar. Bijna elke spiergroep pak ik 4 sets per oefening.
Eerst waren mijn schouders zo erg verzuurd na shoulder press en front raise, dat ik geen deltoid raise kon uitvoeren voor de achterkant van mijn schouders. Nou heb ik de bovenstaande oefeningen wel kunnen doen PLUS de lateral raise. Mijn schouders zijn goed en redelijk snel hersteld, dus het was niet boven mijn limiet waarbij ik mijn schouders kapot gemaakt heb.


Nog even een toevoeging aan mijn review: na 15 min begin je de beta alanine te voelen, na 20-25min ben je er zeker klaar voor. Ik zou niet langer wachten, je warming up zal lekkerder zijn, je zal het sneller warm krijgen en je kan dus sneller knallen. Langer dan 30 min gaf mij wel een goed en sterk resultaat, maar de drive/agressie is niet zo sterk als bij 20 min.


Ik gebruik zelf ook creapure creatine dagelijks en zou dit met Crazy in 1 combo graag willen terugzien.
Voor optimale werking van creatine dien je gewoon elke dag 5gr te nemen, gezien jullie huismerk 500gr is, komt dat dus uit op 100 doseringen. Goed voor 14 weken.

Als jullie Crazy nou ook 500gr maken, dan kom je ongeveer uit op 8 doseringen meer, dus 45 doseringen per pot. Gezien de meeste mensen 3x per week trainen (jullie kunnen natuurlijk niet voor ieder mens een uniek exemplaar maken op maat), zijn de 45 doseringen goed voor 15 weken.

Beide potten zullen dus vrijwel gelijk leeg raken.

"Pomp Combo", 500gr creapure + 500gr Crazy= goed voor 15 weken. Nou nog een aantrekkelijke prijs :)


Even tussendoor nog:
Ben geen beginner die even een review komt plaatsen over een product die maar 1x is gebruikt. Dus let niet op mijn lage posts aantal.
Ik houd me al wel zeker 3 jaar serieus bezig met fitness/bodybuilding en lees al best lang mee op dit forum. Heb toch besloten om mezelf te registeren.
Crazy is een nieuw product en vond het de moeite waard om een eerlijke review te plaatsen nadat ik al mijn spiergroepen had getraind na het innemen van deze pwo.
 
Je bent me net voor Kzose. Wilde er net een review over schrijven.

Hier mijn review:

Ik heb vandaag me potje Crazy binnen gekregen. Zag hem staan bij Body en Fitshop voor het lachtertje van €12,90!!!!

Voor dat geld moest ik hem gewoon proberen. Vooral gezien ik een zware pre-workout addict ben geweest.
Op een gegeven moment had ik 4 verschillende pre-wo supps liggen :D

Gezien ik zo veel verschillende pre-workout supps geprobeerd had wist ik al meteen wat ik wel/en niet hoopte van de supp.

Ik hoef geen "speed-drugs" achtige supps waarvan je gaat trillen, zenuwachtig wordt, je hart als een malle gaat klapperen, en als het uit werkt, je een Crash krijgt van hier tot tokio (misselijkheid inbegrepen)
(je kent ze wel, supps zoals maximize van I-force nutricion)

Wat ik wel wilde was een supp die je dagelijks zou kunnen gebruiken, me meer pomp, energie, uithoudings vermogen, focus en zin geeft om te trainen, zonder neven effecten (zoals crashes etc)

Had anderhalf schepje genomen gezien ik al redelijk resistent ben tegen de bestands middelen die er in zitten.

Smaak:
Was goed! Orange had ik, prima weg te drinken. Niets mis mee!

Werking:
Ik had het genomen net voordat ik de deur uit ging.
In de auto begon ik al redelijk actief te worden. Je kent het wel, radio keihard aan, harder rijden etc :D
Eindelijk in de gym aangekomen kon ik niet wachten om te beginnen met knallen.
Ik had me koptelefoon op, wilde niet gestoord worden en ging lekker op in me eigen wereld.
Rust tussen me workouts werd telkens korter, pomp was goed, kracht was ook super.
Binnen no-time had ik al me oefeningen al gedaan, en ben ik maar wat armen extra gaan doen.

Op de terug weg in de auto was het al weer redelijk uit gewerkt. Voelde geen crash of wat dan ook.

Conclusie:
Waar voor je geld en een aanrader!!! Vooral als je een pre workout supp zoekt die je dagelijks dat extra kan geven om elke training standaard lekker te knallen zonder neven effecten!
Gezien de bizar lage prijs kan je het ook vaak gebruiken, en/of soms een schepje extra te nemen om helemaal je personal records te verbreken.
 
Laat me raden;
Weer dezelfde BnF-anboys die dit goedje de hemel in gaan prijzen.
Strong was toch fantastisch?

Gasten die als eerste post een review doen :(
 
Laat me raden;
Weer dezelfde BnF-anboys die dit goedje de hemel in gaan prijzen.
Strong was toch fantastisch?

Gasten die als eerste post een review doen :(

Zit al bijna op 3000 posts man.

Maar goeie toevoeging!
 
Laat me raden;
Weer dezelfde BnF-anboys die dit goedje de hemel in gaan prijzen.
Strong was toch fantastisch?

Gasten die als eerste post een review doen :(

Laat me raden;
Weer geen bril opgedaan?

Als je nou had gelezen had je zo een opmerking niet gemaakt, maar nogmaals voor jou dan:

Ben geen beginner die even een review komt plaatsen over een product die maar 1x is gebruikt. Dus let niet op mijn lage posts aantal.
Ik houd me al wel zeker 3 jaar serieus bezig met fitness/bodybuilding en lees al best lang mee op dit forum. Heb toch besloten om mezelf te registeren.
Crazy is een nieuw product en vond het de moeite waard om een eerlijke review te plaatsen nadat ik al mijn spiergroepen had getraind na het innemen van deze pwo.
 
Laat me raden;
Weer dezelfde BnF-anboys die dit goedje de hemel in gaan prijzen.
Strong was toch fantastisch?

Gasten die als eerste post een review doen :(


wel precies wat ik dacht ja,.. to be honest

het heeft eigenlijk eerder een averechts effect maargoed
 
Het viel me al op dat hij erg snel begon te werken.
Dus had hem vandaag op de gym gedronken toen ik binnen kwam.
Maar dat werkt echt TOP TOP TOP.
Al na 5 minuten heb je een hoop positieve energie en ga je los.

Ik blijf hem zo nemen! (op de gym)
 
Hem em ook besteld. Ga em zo ophalen bij het PostNL punt en dan trainen. Ben benieuwd, is mijn eerste pwo ooit.
 
Het viel me al op dat hij erg snel begon te werken.
Dus had hem vandaag op de gym gedronken toen ik binnen kwam.
Maar dat werkt echt TOP TOP TOP.
Al na 5 minuten heb je een hoop positieve energie en ga je los.

Ik blijf hem zo nemen! (op de gym)
Lekker is dat he, hoop energie, mentale focus en pomp:cool:
Hem em ook besteld. Ga em zo ophalen bij het PostNL punt en dan trainen. Ben benieuwd, is mijn eerste pwo ooit.
Goedzo! :) Ben benieuwd naar je ervaring zometeen, weet zeker dat je een lekkere training gaat ervaring. Voor deze prijs moet je hem ook gewoon gebruiken:D

Ralf
 
Om eerlijk te zijn heb ik er niet veel of eigenlijk niks van gemerkt. Was wel ineens anderhalf uur bezig (dus iets meer energie?!) maar heb niks ervaren van focus of een betere pomp.
Morgen nog maar eens proberen.
 
Heb hem nu zelf 2 maal gehad. Wel de dubbele dosis. Wat me opvalt is de smaak, die is in tegenstelling tot de meeste pre-workouts echt goed. Verder werkt hij erg snel en geeft een goede energie rush en focus. Al met al een goede pre-workout die precies dat doet wat er beloofd wordt.
 
Dan zal het wel aan mij liggen. Heb vandaag 2 scheppen genomen en voel me hooguit iets wakkerder dan er voor (5 uur ging de wekker) maar dat zal de caffeine zijn. Kon ook een iets zwaarder bankdrukken (4x110 ipv 2x) maar geen idee of dat aan Crazy ligt want gebruikte al creatine.
Verder wel goed te drinken (orange). Smaakt een beetje naar Magnificent.
 
Samenstelling belooft iig veel goeds !!
Dat dacht ik, allemaal topingrediënten bij een :)

Creatine monohydrate (Creapure), L-Arginine Alpha Ketoglutarate, Taurine, Beta Alanine, L-Citrulline Malaat, Caffeine Anhydrous.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Heb hem nu zelf 2 maal gehad. Wel de dubbele dosis. Wat me opvalt is de smaak, die is in tegenstelling tot de meeste pre-workouts echt goed. Verder werkt hij erg snel en geeft een goede energie rush en focus. Al met al een goede pre-workout die precies dat doet wat er beloofd wordt.
Dankje voor je review! :) Komende weken kun je lekker knallen op Crazy!
Dan zal het wel aan mij liggen. Heb vandaag 2 scheppen genomen en voel me hooguit iets wakkerder dan er voor (5 uur ging de wekker) maar dat zal de caffeine zijn. Kon ook een iets zwaarder bankdrukken (4x110 ipv 2x) maar geen idee of dat aan Crazy ligt want gebruikte al creatine.
Verder wel goed te drinken (orange). Smaakt een beetje naar Magnificent.
Houd ons op de hoogte! In ieder geval een record gezet, beloofd veel goeds aankomende periode! Succes :thumbs:

Ralf
 
Is de smaak vergelijkbaar met Strong? Of smaakt Crazy beter?
Vind Strong toch een wat nare bittere aftertaste hebben (maarja, blijft een pre wo he. Tis sowieso beter te pruimen dan vele anderen!)
Als Crazy inderdaad een beetje op Magnificent lijkt dan ga ik het zeker eens proberen (Magnificent Orange vind ik rete lekker :p)
 
Back
Naar boven