XXL Nutrition

crea met water? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
26.154
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
ik neem elke ochtend 5gr crea + 5gr glutamine met water. 10-20 min. later ga ik ontbijten.

Na de training neem ik ook 5gr crea + 5gr glutamine, maar dan met dextrose en whey.

Mijn vraag is dus, wordt het in de ochtend dan wel (goed) opgenomen als ik het met water neem?
 
Waarom niet een uurtje voor de training ipv 's ochtends? Werkt volgens mij veel beter.
 
voor de training geeft geen betere resultaten, vandaar dat ik het verspreid.
 
Vlak voor de trainin heeft wel degelijk resultaat! !


En s'morgens met enkel water is OK
 
Originally posted by 3XL
Vlak voor de trainin heeft wel degelijk resultaat! !


En s'morgens met enkel water is OK

ik heb meerdere keren hier op het forum en elders gelezen dat het geen enkel extra resultaat geeft.

maar ok,

hoelang voor de training? en kan dat ook met water dan?
 
Vlak voor de training heeft wel degelijk resultaat! !

Als je om 6uur crea neemt dan heeft die crea geen resultaat op de training van 7uur.
 
Originally posted by 3XL
Vlak voor de trainin heeft wel degelijk resultaat! !


En s'morgens met enkel water is OK
Wordt het niet beter opgenomen met snelle KH erbij? of is dat anders dan vlak na je training niet verstandig?
 
vlak na de training doe ik het wel! (snelle KH)
 
tuurlijk, maar zo en zo wordt creatine beter opgenomen als je insuline wat verhoogt is of niet?
 
Originally posted by Dr. Worf


Als je om 6uur crea neemt dan heeft die crea geen resultaat op de training van 7uur.

Nee, maar daar gaat het ook niet om. Het gaat om de verbeterde opname.
 
Originally posted by CrocoDillon
tuurlijk, maar zo en zo wordt creatine beter opgenomen als je insuline wat verhoogt is of niet?

tuurlijk, vandaar het transportmiddel (dextrose)
 
Bij de meeste supplementen staat dat je het met water moet innemen. Dit staat bijv ook bij de multivits.

Maakt het nou echt uit of je zo'n pil met vruchtensap/thee o.i.d. inneemt ipv water?
 
Originally posted by Dr. Worf


Als je om 6uur crea neemt dan heeft die crea geen resultaat op de training van 7uur.


Daarom zeg ik ook vlak voor de training, en niet 1 uur oid voor de traning

Als je vlak voor de taining al een gedeelte van de totalhoeveelheid inneemt dan is dit direct bruikbaar op het moment dat de dextroxe voor de insuline afgifte zorgt.
Het gedeelte wat je samen met dextrose na de training neemt zorgt meer voor opname als de insuline afgifte alweer aan het zakken is
Door creatine voor en na het trainen te nemen maak je deus gebruik van de volledige afgifte.
 
dus de perfecte momenten om je creatine in te nemen....is: 1x net voor de training en 1x net na de training (omdat je insuline spiegel dan verhoogd is en je het makkelijker op neemt.....

en tongpo het antwoord op je vraag of het wat uit maakt of je de supplementen met multi vit inneemt... ja

in de mulit vit zitte snelle koolhydraten hierdoor word het suppelement sneller opgenomen en maak je dus je eigen transport systeem.

door de
 
Ja ok, maar ik bedoel meer of het uitmaakt of je nu een vitaminepil, mineralenpil of wat dan ook inneemt met een glas vruchtensap (of thee) ipv een glas water?

Bij de meeste pillen/capsules staat namelijk op de verpakking aangegeven dat ze met water moeten worden ingenomen.
 
Originally posted by patser928


in de mulit vit zitte snelle koolhydraten hierdoor word het suppelement sneller opgenomen en maak je dus je eigen transport systeem.

door de


merk je geen moer van. de dosis snelle kh in multivit. is nihil en dus te weinig om als transportsysteem te gebruiken.
 
Originally posted by KaLe



merk je geen moer van. de dosis snelle kh in multivit. is nihil en dus te weinig om als transportsysteem te gebruiken.


ik d8t haas van wel...iedereen verteld dit verhaal maarja mensen zeggen veel natuurlijk.....


dan maar dextrose kopen en erdoor gooien:)
 
Back
Naar boven