AndroidHealthClinic

CREA PUMP - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? CreaPump zorgt voor een enorme pomp, krachttoename en drive om te trainen. CreaPump bevat Creatine Malaat, in de praktijk blijkt deze creatine zeer effectief voor mensen die niet goed op andere creatine vormen reageren. Creatine Malaat is creatine gekoppeld aan een malaatzuur, hierdoor wordt deze creatine veel beter opgenomen door het lichaam.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ik ben er nu een kleine week mee bezig.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak is veel minder zuur als de Nitro Crea van XXL
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschepje voor en 1 na de training.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Omdat ze vertrouwd zijn in afspraken/info en levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 24,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit creatine supplement is goedkoop in vergelijking met de andere producten.

Mijn review:
Dit product is voor herhaling vatbaar. Ik gebruik het nu een kleine week en geeft me gewoon extra kracht en uithoudingsvermogen. Daarnaast geeft het een vreselijk lekkere pomp die niet in de weg zit;)
Ik merk ook nu al een gewichtstoename dus ben benieuwd hoe zich dit verder uitbreidt.
Ik zal over een week weer een aanvulling doen qua review.
 
Ik ga de Creapump ook zeker bestellen. ik wacht nog even tot de amino-mix er is en bestel ze dan samen
 
Ik ga 'm ook bestellen. Nog ff wachten op die aminomix.
 
je gewichts toename is neem ik aan gewoon vocht.
 
Als die gewichtstoename te danken zou zijn aan vocht, zou REUS dat er wel bij melden denk ik. Intressant product weer een xxl topper:D
 
Staat ook op m'n lijstje... Nog ff wachten op hun pre workout en op hun amino mix... dan weer een monster bestelling plaatsen:D
 
rene zal wel weer een lekker kerstpakketje kunnen samenstellen hoop ik :D

mooie review wil hem zeker binnenkort ook bestellen
 
CreaPump is lekker simpel en voordelig maar doeltreffend.. Made by Getdiesel for XXL :D

De aminomix verwacht ik met een week of 2. De preworkout nog een maand denk ik.

Ik ben deels afhankelijk van andere firma's hiermee, vandaar dat het wat meer tijd neemt allemaal dan als ik had gedacht.
 
Is 2 maal daags noodzakelijk of kan 1 maal daags een maatschep ook voldoen?

Aangezien ze bij creatine nogal is de dosis te hoog zetten op de verpakkingen...

Ik heb namelijk ook nog wat gewone creatine, dan zou ik bijvoorbeeld elke dag 1x die creapump kunnen pakken. En als extra na de training gewone creatine.
 
Iemand die me hier antwoord op kan geven? Wil het anders vanavond bestellen...
 
Is 2 maal daags noodzakelijk of kan 1 maal daags een maatschep ook voldoen?

Aangezien ze bij creatine nogal is de dosis te hoog zetten op de verpakkingen...

Ik heb namelijk ook nog wat gewone creatine, dan zou ik bijvoorbeeld elke dag 1x die creapump kunnen pakken. En als extra na de training gewone creatine.

ja dat kan ook.. geen probleem.
 
Ik begrijp best dat een supp goed kan zijn. Maar ik zie tegenwoordig zoveel 9's en 10'en voorbij vliegen!
Wat maakt dit product het nou dat je in 1 week al kan zeggen dat het een topproduct is zonder minpunten?
 
Heb gisteravond voor het eerst op Creapump getraind. Was ook de eerste keer dat ik een arginine-product nam. Voelde prima, ik was het 's avonds behoorlijk zat en had weinig puf, maar kon toch vrij agressief trainen. Ben dus dik tevreden.
Het is voor mij alleen haast niet te doen om op een lege maag in te nemen. Ik heb trouwens sowieso zelden een lege maag, word behoorlijk nerveus als dat wel gebeurt.
Gisteravond heb ik pré-workout de Creapump met twee scheppen Megagrow genomen, en na de workout eveneens de Creapump met 2 scheppen Megagrow. Ik train nou eenmaal lekker op een beetje snelle koolhydraten, dus ik verdeel de Mega pré en post. Zou de werking van de arginine daar heel erg door afnemen? Of is dat alleen als je met een berg complexe koolhydraten inneemt..
 
Heb gisteravond voor het eerst op Creapump getraind. Was ook de eerste keer dat ik een arginine-product nam. Voelde prima, ik was het 's avonds behoorlijk zat en had weinig puf, maar kon toch vrij agressief trainen. Ben dus dik tevreden.
Het is voor mij alleen haast niet te doen om op een lege maag in te nemen. Ik heb trouwens sowieso zelden een lege maag, word behoorlijk nerveus als dat wel gebeurt.
Gisteravond heb ik pré-workout de Creapump met twee scheppen Megagrow genomen, en na de workout eveneens de Creapump met 2 scheppen Megagrow. Ik train nou eenmaal lekker op een beetje snelle koolhydraten, dus ik verdeel de Mega pré en post. Zou de werking van de arginine daar heel erg door afnemen? Of is dat alleen als je met een berg complexe koolhydraten inneemt..


volgens mij gaat AAKG goed samen met wat snelle carbs.. lijkt mee geen probleem.
 
Ik begrijp best dat een supp goed kan zijn. Maar ik zie tegenwoordig zoveel 9's en 10'en voorbij vliegen!
Wat maakt dit product het nou dat je in 1 week al kan zeggen dat het een topproduct is zonder minpunten?

+1, volgens mij zit er meer achter bij reus, die trouwens ook gesponsord wordt door xxl geloof ik. die andere review van NOX pump was ook al heel goed. maar goed het zal wel goed zitten :D
 
Back
Naar boven