Fitness Seller

Crea vergeten...:( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Ik neem op trainingsdagen direct na mijn training mijn creatine. En op niet trainingsdagen altijd smorgens met mijn whey. Zucht... nou wil het wel eens voorkomen dat ik in mijn haast smorgens vergeet mijn creatine in te nemen (verwar ik een niet trainingsdag met een wel trainingsdag):( Ik kom daar dus pas achter als ik op mijn fietsje richting werk fiets en dan is het al te laat...

Wanneer kan ik hem dan het beste pakken? Voor het avondeten (wat ik eet om 6 uur), na het avondeten of voor het slapen of zo? En kan ik r dan beter wel of niet dextrose bij pakken?

Alvast bedankt!
 
Gewoon elke dag?
 
Jah dat sowieso, maakt het dan geen verschil of ik het bijvoorbeel voor het eten pak of voor ik ga slapen? Whey pak je ook smorgens of na de training, dacht dat het met creatine ook zo was. En als ik die dextrose pak vlak voor of na mijn avondeten is dat dan niet slecht?
 
Sowieso is een dag je creatine vergeten niet erg! Je creatine reservoirs zitten namelijk al tjokvol (na ongeveer 3wkn) en mag er best een dagje worden overgeslagen! Probeer dit wel te minimaliseren!

Suc6
 
ik doe alleen dextrose erbij na training , andere dagen gewoon in warm water oplossen...
 
@ muis ik d8 dat je het altijd met "snelle"khs moest nemen omdat je zo die insulinepiek kreeg waardoor het beter in de spieren werd "ingebouwd"correct me if i am wrong...

@rob g ik neem het op niet trainingsdagen altijd voor mijn ontbijt en w8 dan een halfuur met eten, en als ik wel train neem ik 3 gram voor het trainen en 3 gram na het trainen omdat ik er nog steeds niet uit ben wat het beste is :D

en komt die eerste zin van jou signature niet uit goodfellas :D ?
 
Thnx Dr. Wolf, goed om te weten! En neen ik zal het zekers zo veel mogelijk proberen te vermijden!

@Pump; jah zekers :) love that movie!
 
een x missen is inderdaad niet erg en je zult er weinig van merken denk ik in je prestaties..
 
@muis: I zou mn crea nie in warm water oplossen, wordt dan nog sneller instabiel
 
Mijn Creatine lost nooit op :s
Althans nooit geprobeerd...
Ik neem gewoon water met dextrose en L-glutamine na de training...Alleen dan lost de dextrose en de L-Glutamine wel op maar de creatine niet ???
 
@muis: I zou mn crea nie in warm water oplossen, wordt dan nog sneller instabiel

Dit is natuurlijk onzin he, als je het gelijk inneemt is warm water alleen maar beter!
 
dus als je 's ochtends crea neemt mag dit alleen met water? belemmerd het niet de opname?
 
Back
Naar boven