AndroidHealthClinic

Crea vitargo

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Een jaar of twee geleden hadden mijn maat en ik een creatine kuur gedaan van "HP creatine monohydrate" van het merk BMS. Dat was creatine met een transportsysteem (mijn favo) van dextrose en nog wat! Werkte als een trein, binnen 4weken 20kg extra op de benchpress (om maar wat te noemen) en 3kg zwaarder. Nu heb ik net de opvolger van dit produkt besteld, namelijk "creaVitargo". "k ben zeer benieuwd!

wrf.
 
Originally posted by Dr. Worf
Een jaar of twee geleden hadden mijn maat en ik een creatine kuur gedaan van "HP creatine monohydrate" van het merk BMS. Dat was creatine met een transportsysteem (mijn favo) van dextrose en nog wat! Werkte als een trein, binnen 4weken 20kg extra op de benchpress (om maar wat te noemen) en 3kg zwaarder. Nu heb ik net de opvolger van dit produkt besteld, namelijk "creaVitargo". "k ben zeer benieuwd!

wrf.

Hou ons op de hoogte!! ben ook benieuwd!
 
de advertentie beloofd veel, dus ben ook benieuwd.
wanneer ga je beginnen?
 
'k heb het gister besteld, maar nu belde die vent vandaag en zei dat het iets langer ko duren met de levering. Maandag heb ik het binnen als het goed is. Ik laat het weten
 
Ik kan je nu al vertellen dat het geen pretje is om dat goedje op te drinken (600ml.). Mijn broer heeft het besteld en vond de smaak in het begin ook niet lekker maar heeft nou wat trucjes bedacht om het zo snel mogelijk naar binnen te gieten! Echt schrikbarende effecten heeft hij nog niet opgemerkt maar ach hij is er pas 2 weken mee bezig.
 
Ik ben ook heel erg benieuwd. Het klinkt veelbelovend. Maar heb nog nooit van die stof vitargo gehoord. Dacht eerst dat het hetzelfde zou zijn als glycocyamine maar volgens mij is het wat anders.

Hou ons op de hoogte!
 
Zijn creatine met insuline booster zonder suikers erin. Voordeel dus dat je minder vet opslaat dan je met een normaal kant en klaar product(cell tech) zou werken.
 
Werken al die dingen wel? Eerst was het chroomiun picolinaat, toen Ala en nu dit.
 
Ala werkt ook.

Je moet het alleen goed doseren. Op supplementen gebied word er steeds iets nieuws uitgevonden en glycociamine is een van die dingen.
 
Back
Naar boven