XXL Nutrition

Crea vraagje ... heeft iets vchtig gestaan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 sep 2003
Berichten
5.669
Waardering
0
Beste ...

Kan er weinig info over vinden, maar ik heb nog een pot met een rest creatine staan die iets vochtig is geweest cq, het klontert wat in de pot

Al een poosje wel van gebruikt, maar .... Heeft het zin dit nog door te gebruiken of kan ik beter een nieuwe pot gaan halen?
 
Als het erg vochtig is: beetje opwarmen, je fantasie gebruiken en je leuter erin douwen. Kun je zeggen dat je een pot hebt gedoet.

Maar volgens mij kun je het gewoon gebruiken hoor. Misschien wel een beetje lastig doseren.
 
saint zei:
Als het erg vochtig is: beetje opwarmen, je fantasie gebruiken en je leuter erin douwen. Kun je zeggen dat je een pot hebt gedoet.

je bent wel bezig he, met die flauwe negergrapjes van je...


:D :D :D
 
saint zei:
Als het erg vochtig is: beetje opwarmen, je fantasie gebruiken en je leuter erin douwen. Kun je zeggen dat je een pot hebt gedoet.

Maar volgens mij kun je het gewoon gebruiken hoor. Misschien wel een beetje lastig doseren.
:roflol:
 
weg gooien, als ie vochtig is geweest
 
Ik had gehoopt toch iets serieuzere antwoorden te krijgen :|
 
Dacht dat creatine dan veranderde in creatinine, m.a.w. waardeloos.
Hangt er wel vanaf hoe vochtig en hoe lang het heeft gestaan natuurlijk.
 
Creatine en vocht is niet zo goed. Verandert dacht ik ook in creatinine.
 
Creatine in vloeistof is na 10 minuten waardeloos. Denk dat hier ook wel het geval is.
 
Eigenlijk offtopic maar weet iemand hoe lang je BCAA poeder in water kan bewaren?
 
bartp zei:
Creatine in vloeistof is na 10 minuten waardeloos. Denk dat hier ook wel het geval is.

klopt, vandaar dat al die vloeibare creatinezooi niet werkt
 
Back
Naar boven