MuscleMeat

creacutwithouttransport (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mass_builder

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
3.937
Waardering
2
Mensen,

ik gebruik creatine monohydraat. Alleen zonder transport zoals vruchtendrank of shit, omdat ik zwaar aan het cutten ben ( nog ruim 9 weken tot de YBF )

Maarruh wordt het nu nog uberhaupt opgenomen?

Greetz
 
Je zou Maltodextrine erbij kunnen doen. Het piekt vrijwel net zo snel als dextrose, maar wordt veel langzamer afgebroken.
 
Je kunt het het beste in je post WO shake nemen, samen met eiwitpoeder, dextrose en cacao.

Dextrose in wedstrijd voorbereiding? JA. Ik kan niet genoeg benadrukken, dat dit net voor/na de training, het absoluut beste moment is om voedingsstoffen in te nemen. Iedereen die anders beweerd, weet niet hoe het lichaam werkt.
 
hoe neem je creatine zonder water???

Snuiven!

Bij transportmiddel wordt niet perse bedoelt waar je het in oplost, maar eigenlijk wat je erbij neemt op de opname te bevorderen. Het transport van creatine de cel in.
 
Je kunt het het beste in je post WO shake nemen, samen met eiwitpoeder, dextrose en cacao.

Dextrose in wedstrijd voorbereiding? JA. Ik kan niet genoeg benadrukken, dat dit net voor/na de training, het absoluut beste moment is om voedingsstoffen in te nemen. Iedereen die anders beweerd, weet niet hoe het lichaam werkt.

thx! maar ik doe cardio na KT, das dus lastig....
 
Dan neem je je PWO shake na je KT-->cardio.
 
Back
Naar boven