AndroidHealthClinic

Creafusion - Olimp

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Speciale vorm van creatine voor betere opname.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? een zoet/bitter smaakje dat door moet gaan voor 'appel'
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 om de dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? xxlnutrition.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €37,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Vorige maand heb ik de zoete maar zeer werkzame MegaGrow van XXL's eigen merk uitgeprobeerd. Op dat moment kwamen ze net met een Creatineproduct van Olimp, genaamd CreaFusion, een merk dat ik verder niet ken. Maar de nieuwsgierigheid was gewekt.

Twee weken geleden met Olimp's CreaFusion begonnen.
Wie gewend is aan de lekkere verfrissende smaak van MegaGrow gaat met het drinken van de CreaFusion op z'n bek: Da's even andere koek; een zoet/bitter smaakje dat door moet gaan voor 'appel'.
Maar we nemen dit goedje niet om van de smaak te genieten en wat bleek; na een week ben je eraan gewend.[/left]

CreaFusion is een zgn. 'Creatine-enanthaat' met complexe verbindingen.
Ik vind het prima. Wat ik de laatste week mag beleven is een aanzienlijke verbetering in kracht en vollere spieren. En dat voor een non-natural! :D
Jochies in de gym zitten me aan te kijken met een kop van 'oh meneer is aan z'n zomerkuur begonnen hoor!' terwijl die nog moet beginnen...:devil:

Kortom: Wie es toe is aan wat anders, zou CreaFusion es kunnen proberen.
Ik als doorgwinterde chemiscus kan er genoeg resultaat mee behalen gezien de rotblikken in de gym, dus dacht ik het is het vermelden waard! :thumb:

OLIMP_Creafusion.jpg
 
Yup same for me!

Heb Xpand 2 maanden gebruikt (maximale doseringen aangehouden) en totaal niks van gemerkt.

Ik ben zelf aan t kijken naar Revenge van Revolutions (Creatine Ethyl Ester en Di-Arginine Malaat).

Ik hou het momenteel op good old crea mono met dextrose! :D
 
Heb van XPand ook helemaal niks gemerkten zit daarom te twijfelen of ik wel iets als Creafusion, Storm of V12 een kans moet geven.
 
denk dat je dat soort producten wel een kans moet geven. Gezien alle logs hier zijn er maar heeeeeel weinig mensen die er niks van merken. Dit in tegenstelling tot xpand waar hier blijkbaar bijna niemand resultaten mee heeft geboekt.
 
Ja ik denk dat ik V12 Turbo een kans ga geven wanneer ik terug ben van vakantie.

Storm ziet r op papier ook heel goed uit maar ik heb dr weinig reviews van gelezen dus daar wacht ik nog ff mee. Op papier leek XPand namelijk ook een goede sup.
 
@DBC

Gebruikte je 10 gram per keer?
en dat 2 keer per dag?
Met of zonder dextrose?
 
Angerfist zei:
@DBC

Gebruikte je 10 gram per keer?
en dat 2 keer per dag?
Met of zonder dextrose?

10gr per keer, 2 keer per dag, zonder toevoegingen aangezien je al een advanced Crea hebt hè! :)
 
ook gewoon op niet trainingsdagen?
 
Angerfist zei:
ook gewoon op niet trainingsdagen?

:rolleyes:

Ook op niet trainingsdagen: 1 keer bij ontbijt, 1 keer voor het slapen gaan.

Jongens wat een twijfels allemaal, we zijn niet aan het lullen over de laatste Revlon lipgloss, maar gewoon Crea, kom op, proberen! :D
 
Tis al besteld :D thx voor het snelle antwoord dbc, karma
 
Angerfist zei:
Tis al besteld :D thx voor het snelle antwoord dbc, karma

Jezus wat een karma balk heb jij man, vin het bijna zonder dat ik daar me karma puntje aan toe heb gevoegd :P
 
Ik heb het besteld vanmorgen en ik ga het probreren:D, ik ken niet wachten :cool:
 
ik heb nu de tcm caps van olymp en ben daar ook over te spreken
vanmorgen borst getraind en het resultaat was 110 kgwat 2 weken geleden nog 102.5 was :D
ben zelf 1,5 kilo aangekomen :p
 
Even een vraagje, ik neem zowel s'ochtens als na de training (en s'morgens en voor het slapen gaan op rustdagen) CreaFusion en een Whey proteine shake (Whey Pro Matrix van Olimp)..

In welke volgorde kan ik dit het beste doen , eerst CreaFusion, daarna shake of juist andersom? En s'ochtens beide voor mijn ontbijt toch?
 
DavyO zei:
Even een vraagje, ik neem zowel s'ochtens als na de training (en s'morgens en voor het slapen gaan op rustdagen) CreaFusion en een Whey proteine shake (Whey Pro Matrix van Olimp)..

In welke volgorde kan ik dit het beste doen , eerst CreaFusion, daarna shake of juist andersom? En s'ochtens beide voor mijn ontbijt toch?

Eerst de crea, en na een half uurtje de shake IMHO...


Angerfist zei:
Jezus wat een karma balk heb jij man, vin het bijna zonder dat ik daar me karma puntje aan toe heb gevoegd :P

:D:D:D
 
Zouden de mensen die hiermee aan het expirimenteren zijn hun huidige mening kunnen geven over deze creatine?
 
gebruik nu creafusion en ik moet zeggen dat het beter werkt dan gewone crea met dextro. beetje meer pomp , kleine toename in kracht.. alhoewel niet spectaculair beter dan gewoon met crea mon. ik vindt het wel lekker dat je niet van die grote hoeveelheden suiker naar binnen hoef te werken .. makkelijk voor als je een beetje op de cal let
 
Als ik s'middags om 12.00 uur ga trainen en ik heb om 9.00 uur me eerste serving genomen, wanneer zouden jullie dan je 2de nemen?

Gelijk na het trainen? dan zit er zo'n 4 uur tussen de 2 servings.
Of zoals op de verpakking vermeld staat 7-8 uur tussen de servings houden, dus rond 19.00-20.00 uur
 
Maak er niet zo'n probleem van. Wat ik altijd deed was gewoon m'n eerste serving nemen als ik even uit bed kwam om half 6/ 7 om even te pissen. Heerlijk bijkomen is dat.

Dan de 2e serving direct na je training.
 
DBC01 zei:
Maak er niet zo'n probleem van. Wat ik altijd deed was gewoon m'n eerste serving nemen als ik even uit bed kwam om half 6/ 7 om even te pissen. Heerlijk bijkomen is dat.

Dan de 2e serving direct na je training.

Ga ik doen!

Moet trouwens zeggen dat dat spul verdomde goed werkt, veel betere pomp en die houdt ook nog eens een stuk langer aan. Ik zie er een stuk voller uit. Krachtwinst op bijna alle oefeningen en het lijkt zelfs alsof ik iets droger ben geworden, terwijl ik weer aan het bulken ben ??? :D
 
ik merk er, zoals altijd, geen ene kloot van. Dit is echt de laatste keer dat ik een soortgelijke supp aanschaf :(
 
Back
Naar boven