XXL Nutrition

Peiling Cream of Rice / Rijstpoeder

Wat is je favoriete Cream of Rice / Rijstpoeder

• Totaal stemmers
    21

Bezoekers in dit topic

BB_

💪
Elite Member
Challenge x2
Foto Contest
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
117kg
Vetpercentage
12%
BB'ers,

Aangezien Cream of Rice en rijstpoeder hier redelijk populair zijn en ik momenteel ook redelijk wat per dag neem om aan mijn calorieën te komen, vroeg ik mij af welke jullie favoriet is.

Momenteel heb ik er één die zo zoet is (en muf, want zat al redelijk aan de datum) dat ik nog net niet moet kokhalzen, dus ben van plan een aantal andere in te slaan.

Ik ben benieuwd.

Welke heb je nu ?

@wovano waarom kun jij op 3 stemmen ?

IMG_0704.jpeg

Als het goed is kun je onbeperkt stemmen, want had ik ingesteld. Wellicht hebben sommigen meerdere die aan te raden zijn.
Ik kon en kan maar 1x stemmen zoals je ziet.

Kwa smaak TBJP
Kwa prijs quamtrax

• Like
Waarderingen: BB_
Ik wil die van TBJP sowieso wel kopen, en ook Complete Strength en Chaos Crew. Zou mooi zijn als er een aanbieding komt.

apple crumble van Applied nutrition is in iedergeval echt af te raden. Waar hun Whey echt lekker is, is de CoR in die smaak niet te doen

• Like
Ik ga denk ik even TBJP, Chaos Crew en Complete Strength bestellen. Weet iemand of er webshops zijn waar deze goedkoper zijn of goeie aanbiedingen zijn? Op Realsupps, Alpha Supps en Supspace zijn ze overal rond de 25.

1kg nog geen tientje

Ik ga denk ik even TBJP, Chaos Crew en Complete Strength bestellen. Weet iemand of er webshops zijn waar deze goedkoper zijn of goeie aanbiedingen zijn? Op Realsupps, Alpha Supps en Supspace zijn ze overal rond de 25.
Code jay15 toch bij realsupps?

• Like
Totalbodyshop, 3 zakken complete strength bestellen voor leuke korting.
Ik vind de caramel biscuit daarvan de beste smaak van alles.
Chaos crew vond ik niet best. Chemische smaak en lost slecht op.

• Like
Kan iemand mij overtuigen van het nut van cream of rice?
Is dit een "betere" bron van koolhydraten dan "gewoon een bord rijst"? Of zie ik dit verkeerd?

Legt iemand 't me uit?

Totalbodyshop, 3 zakken complete strength bestellen voor leuke korting.
Ik vind de caramel biscuit daarvan de beste smaak van alles.
Chaos crew vond ik niet best. Chemische smaak en lost slecht op.
Shit heb ik net die Chaos Crew besteld. :roflol:

Back
Naar boven