XXL Nutrition

creanite

Bezoekers in dit topic

wandelaar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
5
Googelend op de winkel Creanite en deze site levert totaal dus 2 hele pagina's met zoekresultaten van creanite op deze site!
site:forum.dutchbodybuilding.com creanite - Google zoeken

Ik ben benieuwd naar ervaringen met deze goedkope en unieke winkel. Ik ben heel blij met zelf supplementen te kunnen "koken". A la carte kiezen ipv het voordeelmenu van vele stoffen in een verpakking. Creanite supplementen voor sport en coïtusprestaties

Deze site komt mij heel vertrouwd over en met heel veel keus voor verbazend weinig geld.

Peter1987 schrijft hier op 27 April 2005, 18:59:
"Het is vooral de vraag of het bedrijf een beetje bekend is, want dan weet je ook meteen iets over de betrouwbaarheid van de informatie. Maargoed, laten we eerst wat reacties afwachten."
Dat is dus al weer keilang geleden en ik ben erg benieuwd naar ervaringen nu?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creanite-producten-35396/

De nieuwste is uit 22 December 2007, http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/ervaring-deze-shop-142996/

Samenvattend zijn de reacties:
- "die site van creanite lijkt wel heel interessant"
- "zou het echt wat zijn?? Zo ja.... scheelt een hoop!"
- "die van de sponsors zijn beter ofcourse" (jaja dat weet ik nu wel)
- "Ik ben ook te vrede over afhandeling en snelheid, mailtjes met vragen worden vrijwel direct behandelt. De kwaliteit kan ik nog geen direct oordeel overgeven, daarvoor gebruik ik de producten nog te kort maar op het eerste gezicht is het allemaal goed."

Mijn vraag:
Wat zijn de ervaringen nu, wie heeft er wat gekocht, wat beviel wel en niet zo en hoe is de levering?

Het lijkt mijn een erg goedkope zaak voor mensen die precies weten wat ze willen en geen behoefte hebben aan grote merken. (niks tegen de sponsor, die is ongetwijfeld beter ;) maar deze is wel heel goedkoop en ruim gesorteerd zonder schreeuwerige USA merken, just the plain product)

Specifiek kijk ik nu naar:
Wei-eiwit hydrolysaat (81% eiwit)
Poeder 1 kg in zak .................................. € 24,50
Poeder 2 kg of meer in zak .......per kilogram € 23,50

De enige die dit spul ook tegen redelijk prijzen biedt is deze, die wel veel duurder is (2kg 100 euro) :
Superior Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition

Waar ik naast jullie ervaringen ook naar benieuwd ben is of er nog alternatieve zijn, winkels die het op de zelfde manier aanpakken (goedkope merkloze losse producten) Een beetje concurrentie zou voor een nog mooiere prijs kunnen zorgen :D;);)

Laatst bewerkt:
Lijkt mij in elk geval supercheap! Te goedkoop om niet te proberen ;)

ik haal daar beta-alanine en ben er heel tevreden over..

Wel heel erg goedkoop trouwens!!! Ik ga denk ik ook over een paar weken wat bestellen.

Specifiek kijk ik nu naar:
Wei-eiwit hydrolysaat (81% eiwit)
Poeder 1 kg in zak .................................. € 24,50
Poeder 2 kg of meer in zak .......per kilogram € 23,50

De enige die dit spul ook tegen redelijk prijzen biedt is deze, die wel veel duurder is (2kg 100 euro) :
Superior Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition
Op die site van fitnessnet is 2x 2000 gr 99 euro. 4kg dus. Hier is het dus 94 euro voor 4kg. Maar de hydrolysaat van fitnessnet heeft dan wel weer een wat betere eiwitpercentage. Dus zoveel verschilt het niet.

• Topic Starter Topic Starter
Op die site van fitnessnet is 2x 2000 gr 99 euro. 4kg dus. Hier is het dus 94 euro voor 4kg. Maar de hydrolysaat van fitnessnet heeft dan wel weer een wat betere eiwitpercentage. Dus zoveel verschilt het niet.

Dank je wel, jij let net even beter op dan ik net. Maar verder lijkt me het een goede shop niet, ik ken tenminste geen andere die zoveel losse producten voor zo weinig geld verkoopt. Ik houd niet zo van die schreeuwerige amerikaanse merken met tientallen stoffen in 1 product. CEE is voor mij CEE glutamine is glutamine. Als ik CEE wil dan wil ik alleen dat en niet al die andere zaken. Er is vast wel iemand die zegt, er is kwaliteitsverschil. Ben alleen nog nooit iemand tegen gekomen die me dat verschil goed kan uitleggen.

Zo te lezen is er nu zeker 1 met goede ervaringen, zijn er meer mensen die ooit iets gekocht hebben, waren jullie daar wel/niet tevreden over?

heb er ook jaren mijn eiwitten etc. gekocht... grappig mannetje kwam op zijn wielrenfiets met 20 kg eiwit uit geloof rijswijk naar rotterdam oost gefietst omdat hij toch onderweg was naar belgie.... geen klachten totaal niet maarruh de eiwitten van xxl hebben een lekker smaakje en scheelt niet zoveel in prijs

heb ook ff gekeken
Ga het proberen lijkt me wel serieus
Zal binnekort laten weten of het werkt
Je kunt ze gerust bellen of mailen neemt de tijd voor je

De website doet het niet,

Forbidden
You don't have permission to access /DaviWB/Pagina2.html on this server.

Dus dat geeft niet echt een goed gevoel.

ik ga binnenkort ook even een bestellingkje plaatsen, lijkt me gewoon in orde die shop.

De website doet het niet,

Forbidden
You don't have permission to access /DaviWB/Pagina2.html on this server.

Dus dat geeft niet echt een goed gevoel.

Ik kan me het haast niet voorstellen Creanite supplementen voor sport en coïtusprestaties
heeft niks met permission te maken, het is een verkoop site en geen site met passwords.

Maar goed ik heb denk ik mijn antwoord wel, blijkbaar geen negatieve ervaringen.

Maar kent iemand nog meer zaken die een dergelijke aanpak hebben, geen bekende merken maar wel de juiste stoffen en niet meerdere producten bij elkaar maar alles los en ik, die als consument, de keuze heb wat ik wel of niet bij elkaar wil nemen?

heb er ook jaren mijn eiwitten etc. gekocht... grappig mannetje kwam op zijn wielrenfiets met 20 kg eiwit uit geloof rijswijk naar rotterdam oost gefietst omdat hij toch onderweg was naar belgie.... geen klachten totaal niet maarruh de eiwitten van xxl hebben een lekker smaakje en scheelt niet zoveel in prijs

Ik begrijp het opzich wel dat de sponsor er niet voor niets is, als een product even duur is bij een sponsor dan kies ik hem. Alleen de sponsor heeft vooral een hele lijst met bekende amerikaanse merkproducten. En persoonlijk ben ik voor een lekker smaakje niet bereid bij een sponsor te kopen als het me geld kan schelen. Ik bedoel ik vind zelfs CEE prima smaken terwijl men op dit forum moord en brand schreeuwt om die licht bittere smaak. Smaak is zo subjectief dat ik daar mijn geld niet aan ga uitgeven.

Ik heb hier vorige maand een bestelling geplaatst. Nette afhandeling, goeie producten snelle levering voor een prijs die je nergens kan krijgen.

Persoonlijk hou ik helemaal niet van de smaakjes van de standaardshakes veelste zoet en daarbij zijn de producten waar de stoffen inzitten die me intresse wekken vaak duur en na een paar weken al weer op. Nu bestel ik gewoon de verschillende ingredienten die me boeien meng ze in de verhouding die ik wil (Dr Hyde;) ) en voeg wat simpele dingen toe voor de smaak met name bcaa's en glycine zijn te goor voor woorden maar met een banaan of wat andere vruchten en een vruchtensapje erbij en op de smaak is niet veel meer op te merken.

ok, de site doet het nu wel... persoonlijk mag ik dat wel die rauwe grondstoffen. Misschien bestel ik er wel eens iets.

Je moet voor de gein is bellen naar Jan de Apotheker
Z'n broertje schijnt de beroemde dj te zijn
In ieder geval neemt hij ruim de tijd voor je
En je leert er zeker van
Moet wel verstand van suppelement hebben
wat`je moet alles zelf samenstellen
Temininste wat betreft testbooster
Hij geeft als referenties Kneetman gym op uit de Haag
Zeker niet de minste gym

Bellen is zeker een aanrader

Ben nu al een tijdje bezig met creatinie esther en testbooster van creanite
Is een aanrader
Zeker het zelf mixen je kunt er stoffen uit waar je niet tegen kunt
Prijzen zijn scherp je moet alleen een weekje wachten wat alles wordt speciale gemaakt

ik heb bij creanite ook de CEE geprobeerd, reageer er niet echt op.. beta-alanine doet het daarentegen prima! wachttijd is idd. problematisch, je moet er echt rekening mee houden..

problematisch vind ik een grote woord had het na 10 dagen in huis'
speciale gemaakt
wekt die beta echt Jan had het er wel over ga het ook eens bestellen
je schijnt er knap sterk van te woorden
hij is nu ook bezig met een soort van no explode dat samen met die beta ...........

1e keer dat ik er bestelde was mijn bestelling redelijk snel thuis, de 2e keer duurde het langer dan 10dagen. ik denk 2 weken ofzo, op zich niks mis mee als het duidelijk aangegeven zou zijn.. na ervaringen met andere webshops begint het namelijk bijna vanzelfsprekend te worden dat je je bestelling de volgende dag in huis hebt..

ik ga echt super op de beta-alanine (vnml. krachttoename), van creatine (CEE van creanite, nitrocrea en krealkalyn van XXL) heb ik nooit echt wat gemerkt.

Terug
Naar boven