- Waardering
- 5
Googelend op de winkel Creanite en deze site levert totaal dus 2 hele pagina's met zoekresultaten van creanite op deze site!
site:forum.dutchbodybuilding.com creanite - Google zoeken
Ik ben benieuwd naar ervaringen met deze goedkope en unieke winkel. Ik ben heel blij met zelf supplementen te kunnen "koken". A la carte kiezen ipv het voordeelmenu van vele stoffen in een verpakking. Creanite supplementen voor sport en coïtusprestaties
Deze site komt mij heel vertrouwd over en met heel veel keus voor verbazend weinig geld.
Peter1987 schrijft hier op 27 April 2005, 18:59:
"Het is vooral de vraag of het bedrijf een beetje bekend is, want dan weet je ook meteen iets over de betrouwbaarheid van de informatie. Maargoed, laten we eerst wat reacties afwachten."
Dat is dus al weer keilang geleden en ik ben erg benieuwd naar ervaringen nu?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creanite-producten-35396/
De nieuwste is uit 22 December 2007, http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/ervaring-deze-shop-142996/
Samenvattend zijn de reacties:
- "die site van creanite lijkt wel heel interessant"
- "zou het echt wat zijn?? Zo ja.... scheelt een hoop!"
- "die van de sponsors zijn beter ofcourse" (jaja dat weet ik nu wel)
- "Ik ben ook te vrede over afhandeling en snelheid, mailtjes met vragen worden vrijwel direct behandelt. De kwaliteit kan ik nog geen direct oordeel overgeven, daarvoor gebruik ik de producten nog te kort maar op het eerste gezicht is het allemaal goed."
Mijn vraag:
Wat zijn de ervaringen nu, wie heeft er wat gekocht, wat beviel wel en niet zo en hoe is de levering?
Het lijkt mijn een erg goedkope zaak voor mensen die precies weten wat ze willen en geen behoefte hebben aan grote merken. (niks tegen de sponsor, die is ongetwijfeld beter
maar deze is wel heel goedkoop en ruim gesorteerd zonder schreeuwerige USA merken, just the plain product)
Specifiek kijk ik nu naar:
Wei-eiwit hydrolysaat (81% eiwit)
Poeder 1 kg in zak .................................. € 24,50
Poeder 2 kg of meer in zak .......per kilogram € 23,50
De enige die dit spul ook tegen redelijk prijzen biedt is deze, die wel veel duurder is (2kg 100 euro) :
Superior Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition
Waar ik naast jullie ervaringen ook naar benieuwd ben is of er nog alternatieve zijn, winkels die het op de zelfde manier aanpakken (goedkope merkloze losse producten) Een beetje concurrentie zou voor een nog mooiere prijs kunnen zorgen

site:forum.dutchbodybuilding.com creanite - Google zoeken
Ik ben benieuwd naar ervaringen met deze goedkope en unieke winkel. Ik ben heel blij met zelf supplementen te kunnen "koken". A la carte kiezen ipv het voordeelmenu van vele stoffen in een verpakking. Creanite supplementen voor sport en coïtusprestaties
Deze site komt mij heel vertrouwd over en met heel veel keus voor verbazend weinig geld.
Peter1987 schrijft hier op 27 April 2005, 18:59:
"Het is vooral de vraag of het bedrijf een beetje bekend is, want dan weet je ook meteen iets over de betrouwbaarheid van de informatie. Maargoed, laten we eerst wat reacties afwachten."
Dat is dus al weer keilang geleden en ik ben erg benieuwd naar ervaringen nu?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/creanite-producten-35396/
De nieuwste is uit 22 December 2007, http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/ervaring-deze-shop-142996/
Samenvattend zijn de reacties:
- "die site van creanite lijkt wel heel interessant"
- "zou het echt wat zijn?? Zo ja.... scheelt een hoop!"
- "die van de sponsors zijn beter ofcourse" (jaja dat weet ik nu wel)
- "Ik ben ook te vrede over afhandeling en snelheid, mailtjes met vragen worden vrijwel direct behandelt. De kwaliteit kan ik nog geen direct oordeel overgeven, daarvoor gebruik ik de producten nog te kort maar op het eerste gezicht is het allemaal goed."
Mijn vraag:
Wat zijn de ervaringen nu, wie heeft er wat gekocht, wat beviel wel en niet zo en hoe is de levering?
Het lijkt mijn een erg goedkope zaak voor mensen die precies weten wat ze willen en geen behoefte hebben aan grote merken. (niks tegen de sponsor, die is ongetwijfeld beter

Specifiek kijk ik nu naar:
Wei-eiwit hydrolysaat (81% eiwit)
Poeder 1 kg in zak .................................. € 24,50
Poeder 2 kg of meer in zak .......per kilogram € 23,50
De enige die dit spul ook tegen redelijk prijzen biedt is deze, die wel veel duurder is (2kg 100 euro) :
Superior Whey Hydrolisaat - EHF Sports Nutrition
Waar ik naast jullie ervaringen ook naar benieuwd ben is of er nog alternatieve zijn, winkels die het op de zelfde manier aanpakken (goedkope merkloze losse producten) Een beetje concurrentie zou voor een nog mooiere prijs kunnen zorgen

Laatst bewerkt: