AndroidHealthClinic

creanite

Bezoekers in dit topic

je moet het ff vragen toen ik bestelde was ik nummer 60
ja dan weet je dat het ff duurt aan de andere kant als het gelijk wordt opgestuurt
in zijn geval dan kan het ook niet speciale gemaaktzijn
dus die beta is een aanrader

1e keer dat ik er bestelde was mijn bestelling redelijk snel thuis, de 2e keer duurde het langer dan 10dagen. ik denk 2 weken ofzo, op zich niks mis mee als het duidelijk aangegeven zou zijn.. na ervaringen met andere webshops begint het namelijk bijna vanzelfsprekend te worden dat je je bestelling de volgende dag in huis hebt..

ik ga echt super op de beta-alanine (vnml. krachttoename), van creatine (CEE van creanite, nitrocrea en krealkalyn van XXL) heb ik nooit echt wat gemerkt.

Bestel ook al geregeld bij creanite.Nu ook beta-alanine besteld,welke dosering neem je?

In de ochtend en avond zo'n maatschepje van 2.8gram en voor het trainen ook nog 1. In het begin had ik wel last van het tintelende gevoel, maar tegenwoordig niet echt ook niet als ik het nuchter neem.

he stom vraag hoort er een maatschepje bij de creatine te zitten
denk dat ik nu wat te veel neem kan geen kwaad kost alleen wat meer

Vandaag zijn mijn Essentiele amino's binnen gekomen.Eens kijken hoe ik daar op reageer. Ik heb er al 2 keer eerder besteld. Als je vragen hebt kun je hem altijd bellen en neemt ie uitgebreid de tijd voor je, top! Ben zeer tevreden over Jan de Heij. Als ie het niet snel kan leveren vanwege drukte zegt ie het er altijd ff bij.

Ik heb er al 2 keer CEE besteld waarvan 1 keer met Calciumpyrovaat. Deze combi is misschien best wel het proberen waard. Ik trainde er lekker op in ieder geval.

Nog een voordeel vind ik dat je zelf kunt kiezen of je je supplement in poedervorm of capsules wilt hebben. Soms doe ik het 50/50 zodat ik thuis m'n poeder gebruik en op m'n werk gewoon snel een paar caps naar binnen kan werken.Vind ik opzich wel makkelijk.

he stom vraag hoort er een maatschepje bij de creatine te zitten
denk dat ik nu wat te veel neem kan geen kwaad kost alleen wat meer

En wat denk je zit er gisteren in de bus een paar maatschepjes
kijk dat is service
Maar pas ook ome jan kijkt ook op het forum
een fout woord en hij doet een spier vreter in je creatinie:D

Maar werken doet het zeker ben hier en daar al 20 kg sterker
En de hele dag een pomp super spul

Nice, was zelf aant denken om er nog Synefrine en guggelsterones bij te bestellen, om bij mijn fatburner te stoppen :en chocomine.

Maar dat duurt nog wel even ^^

Creanite is misschien de beste plaats om je supps te halen naar mijn mening. Het is wel alleen weggelegd voor de hardcore bodybuilders. Zijn Whey, Soja, Aminos of wat dan ook zijn allemaal supps die nergens naar smaken. Dit betekent geen kleur smaak geur stoffen of andere chemische onzin je krijgt gewoon wat je nodig hebt..soms als ik shakes drink van commerciele sites dan heb ik soms echt het gevoel van....er staat hier dan 1,5 gram kh op per serving maar deze zoete smaak kan never ever goed zijn voor je....

Terug
Naar boven