XXL Nutrition

Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg
 
oplaadfase is niet nodig
pauze is niet nodig
creapure en VP verminderen is niet echt iets wat samen gaat, dat doe je met voeding oid.

maar al om al, thx voor je review. Waarderen ze bij b&f.
 
Bedankt voor je positieve review! :thumbs:

Groetjes Ralf
 
Creatine wordt vaak onderschat.....het is een heel belangrijk goedje. Je kunt daar niet tegen eten om het uit je vlees bijv. te halen.
 
Super spul voor een scherpe prijs, en met CreaPure kun je niet mis gaan.
Gebruik het zelf ook al een tijdje en perfect van B&F.

Inderdaad alle andere fabeltjes hoe je het moet in nemen, oplaad fase, af cyclen allang achterhaald.
 
Is creatine ook iets voor beginners of is het iets waar je beter mee kan wachten tot later?

Buiten dat om, wat doet het precies voor je

EDIT: ben er net achtergekomen dat creatine iets is wat je later pas nodig heb.
 
Laatst bewerkt:
Super spul voor een scherpe prijs, en met CreaPure kun je niet mis gaan.
Gebruik het zelf ook al een tijdje en perfect van B&F.

Inderdaad alle andere fabeltjes hoe je het moet in nemen, oplaad fase, af cyclen allang achterhaald.
Met Creapure creatine heb je altijd een goede keuze.

"De resultaten die je met Creapure® creatine zult behalen zijn sterker. Meer spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel! De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde Creapure® is 100% gegarandeerd en dat merk je."

Is creatine ook iets voor beginners of is het iets waar je beter mee kan wachten tot later?

Buiten dat om, wat doet het precies voor je

EDIT: ben er net achtergekomen dat creatine iets is wat je later pas nodig heb.
Kort maar krachtig gezegd. Je hebt energiesystemen in je lichaam. Zodra je een inspanning gaat doen moet je lichaam allemaal systemen activeren zodra je een inspanning kunt leveren. Voordat het systeem voor duursport geactiveerd is, ben je een minuutje verder. Je spieren hebben immers energie nodig. Bij krachttraining gebruik je voornamelijk je creatine in je energiesystemen, vooral in het begin tijdens een krachtinspanning die vaak niet lang duurt gebruik je veel creatine. Zodra je dit vergroot, heb je meer kracht en kun je zwaarder trainen. Absoluut aan te raden;)

Groetjes Ralf
 
Hallo,
Ik heb zojuist deze creatine besteld. Gebruik ook al whey protein. Ik train in de avond en daarna neem ik mijn shake. Wat is volgens jullie het beste moment om de creatine te nemen?

Groetjes lorenzo
 
Hallo,
Ik heb zojuist deze creatine besteld. Gebruik ook al whey protein. Ik train in de avond en daarna neem ik mijn shake. Wat is volgens jullie het beste moment om de creatine te nemen?

Groetjes lorenzo
Ik pak het 's ochtends, maar sommige nemen het in bij hun pre work out shake, of de after work out shake...

---------- Post toegevoegd Tue 1 May 2012 om 21:13 ----------

Nee dat van die laadfase etc weet ik ook, en dat die pauze niet nodig is heb ik ook ontdekt.

Toch zijn er nog steeds veel sites op het internet waar staat dat het wel nodig is.
Bv, zo kwam ik dit tegen tijdens m'n onderzoek:

Suggested Use:


  • For people with no sports activity - 5 g daily
  • Fitness type - 2x 5 g daily
  • Professional athlete - 3x 5 g daily
  • Maximal dose 4 x 5 g daily.
  • It is recommended to use creatine 8 weeks and then pause for a few weeks. The individual doses should not be smaller than 3 – 5 g.
  • It is desirable to use 15 – 20 g of creatine the first 5 days, spread evenly during the day, eg. 5 g 3 – 4x daily. This is called loading phase, then follows the maintenance phase (5 g daily = 1 heaping teaspoon, for 60 – 80 kg).
  • Net weight: 500 g
Dit gaat over Creatine van Extrifit...lijkt me wat uit de lucht gegrepen die hoeveelheden. Zoals enkele hier al aanhalen, laadfase etc lang achterhaald, gewoon 5 gram per dag en het komt goed! Ik hou het lekker op mn 5 gram per dag!


@B&F, het is gewoon goed spul, zeer sterk geprijsd!
 
Maar is het nou ook echt aan te raden voor beginners?
 
Maar is het nou ook echt aan te raden voor beginners?
Wat versta je onder beginners?

Ik zou het persoonlijk niet de eerste weken dat je begint te trainen nemen, je gaat zoiezo al hard in het begin. Als je merkt dat het wat 'minder' gaat kan je eventueel met creatine beginnen.
 
Hallo,
Ik heb zojuist deze creatine besteld. Gebruik ook al whey protein. Ik train in de avond en daarna neem ik mijn shake. Wat is volgens jullie het beste moment om de creatine te nemen?

Groetjes lorenzo
Het beste moment is om dit op trainingsdagen 's ochtends te nemen (3gr) en voor je training ook. Zo kun je direct na je training Whey Perfection nemen voor optimaal herstel.
Het lost goed op? Dan deed ik wat verkeerds
Je kunt deze het beste in lauw water doen, dan lost het perfect op. Vruchtensap (zelf geen ervaring mee) schijnt ook erg goed te werken.
Maar is het nou ook echt aan te raden voor beginners?
Beginners in de zin van... Als je een maand of 3 traint en wilt aan supplementen gaan dan is de Whey Perfection + Creapure toch de basis die je moet hebben.

Ralf
 
Ben nu 1,5 maand echt serieus bezig. Voedingsschema is op orde, UB/LB schema doe ik nu, na in het begin Full Body te hebben gedaan. Whey/Casseine/Hard! als supplementen.

Maak prima gains inderdaad, maar vraag me af wat het beste moment is om aan Creatine te beginnen. Denk dat ik nog maar eventjes wacht en rond de 3 maanden eens ga beginnen.

Thanks.
 
Je werkt met goede producten. Je kunt het verder verfijnen door crea toe te voegen. Persoonlijk ben ik van mening dat je nooit te vroeg met crea kan beginnen. Het werkt altijd dus waarom wachten? Voor het geld hoef je het niet te laten. Gaat om je netto gains en niet om hoelang of kort je traint.
 
Bij mij geeft 1 maatschep 3/4 gram aan, meer mensen die dit herkennen of ligt het aan mijn weegschaaltje
 
Ik kwam tot 4 gram met een afgestreken schepje. Als je er een klein bultje op doet, kom je wel gewoon aan de 5 gram.

Kan ook dat onze cheap ass weegschaaltjes wat foutmarge hebben. Geloof toch wel dat een afgestreken schepje eigenlijk 5 gram zou moeten zijn.
 
Je werkt met goede producten. Je kunt het verder verfijnen door crea toe te voegen. Persoonlijk ben ik van mening dat je nooit te vroeg met crea kan beginnen. Het werkt altijd dus waarom wachten? Voor het geld hoef je het niet te laten. Gaat om je netto gains en niet om hoelang of kort je traint.
Mooi verwoord Reus, jek an er nooit te vroeg mee beginnen. Creatine is naast Whey een musthave. ;)
Bij mij geeft 1 maatschep 3/4 gram aan, meer mensen die dit herkennen of ligt het aan mijn weegschaaltje
Ik kwam tot 4 gram met een afgestreken schepje. Als je er een klein bultje op doet, kom je wel gewoon aan de 5 gram.

Kan ook dat onze cheap ass weegschaaltjes wat foutmarge hebben. Geloof toch wel dat een afgestreken schepje eigenlijk 5 gram zou moeten zijn.
Een maatschep met afgestreken kop moet 4,5gr zijn.
 
Sorry dat ik deze vraag hier stel, maar ik ben van plan deze creatine mee te bestellen met mn nieuwe whey.

ik wil deze gaan gebruiken zonder de oplaadfase, om te beginnen een maand, 3 gram per dag?

Alleen ik heb gelezen dat Creatine+ caffeine niet goed samen gaan, nu ben ik erg gesteld op mijn kopje koffie bij mn ontbijt:o is dit een fabeltje of?

Kan je de creatine ook 's avonds in nemen?

Bedankt!
 
Back
Naar boven