XXL Nutrition

Creapure Creatine - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Verbetering maximalen in spierkracht 5-15%
    -Maximum range interval training 5-20%
    -Krachtproductie in explosieve kracht tot 30%
    -Training met herhaalde sprints 5-15%
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Neutraal (geen smaak)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop (5 gram 's ochtends)
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis verzending, volgende dag geleverd, extra samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, heb dat ondertussen ook al gedaan.
    Het lost makkelijk op, doet ook gewoon wat het moet doen.

Mijn review:

Kenmerken:
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit
-De beste keuze voor krachtsporters
-Je weet zeker dat het werkt
-Vergroot je spierkracht
-Meer vetvrije spiermassa

Smaak en oplosbaarheid:
Hier valt niets op aan te merken! Ik heb het opgelost in fruitsap, even roeren en het was in orde! Je proeft het niet en het doet ook niets af aan de smaak van je fruitsap. Het is ook perfect mogelijk in water op te lossen.
Aan te raden dosering:
Ik heb dit product eerst ingenomen met de aangeraden laadfase, zoals op de website beschreven staat. Dit is 5 dagen lang 15 tot 25 gram per dag nemen. Nu heb ik sommigen al horen zeggen dat dit lang achterhaald is maar daar dit de eerste keer was heb ik gevolgd wat er op de site stond.
De rest van de periode nam ik elke ochtend 1 scoop van 5 gram in een glas fruitsap. (of water)
Pauze?:
Ook hier zijn er voor-en tegenstanders van, maar ik heb na 2 maand Creapure in te nemen even 2 week niets genomen, om dan terug een periode van 2 maand Creapure te gebruiken.
Besluit:
Het is een vaste blijver in mijn collectie, het lost makkelijk op, de smaak valt niets op aan te merken, en ik voel ook de werking van het product. Ik voelde mijn spieren in kracht toe nemen en ik heb in de periode dat ik Creapure heb gebruikt ook mijn VP zien verminderen. Last but not least, de prijs daar moet ik het zeker niet voor laten. Een aanrader dus!

IMG_0038.jpg
 
haha idd, neem m al niet meer serieus vanaf hij de visolie van B&F een 10/10 gaf. anyway...ik vind persoonlijk de creatine van xxl beter werken dan die van B&F. kreeg van die creapure zelfs acne

Acne van creatine.....?
Toch niet echt een side van creatine, meer van andere dingen...
 
Creapure is een merknaam van Alzchem. Dus logischerwijs is alles creapure hetzelfde. Tenzij ieand iets anders in het potjes gooit en het creapure noemt.
 
Dat lijkt me heel stug, ik heb al eerder gezegd dat mij dit zeker heeft geholpen plateaus te doorbreken!
 
Gewoon bij XXL bestellen.
 
Ook dat is een mogelijkheid :o
 
-De meest zuivere creatine met de beste werking
-Gepatenteerde en gegarandeerde kwaliteit

Sayer, wie garandeert die kwaliteit? B&F zelf? Hoeveel is die garantie dan waard?

Merkwaardig dat je op dit forum B&F zit aan te prijzen???
 
Sayer, wie garandeert die kwaliteit? B&F zelf? Hoeveel is die garantie dan waard?

Merkwaardig dat je op dit forum B&F zit aan te prijzen???

Mag ik je erop wijzen dat deze review geschreven is in 2012 (ruim 3 jaar terug) en er toen helemaal niets van het recente whey schandaal geweten was?

De informatie over de kwaliteit komt van hun website zelf, of je daar dus waarde aan wilt hechten moet je zelf uitmaken.

Beetje laag om te gaan roepen dat ik B&F zit aan te prijzen door een review van 3 jaar terug (over creatine dan nog wel) :o
 
Sayer, wie garandeert die kwaliteit? B&F zelf? Hoeveel is die garantie dan waard?

Merkwaardig dat je op dit forum B&F zit aan te prijzen???

Je reageert op een review van 2012, toen was B&F nog sponsor. Verder waren er nog geen vermoedens dat B&F met een gedeelte van hun producten iets anders levert dan op het label staat.
 
Sayer, wie garandeert die kwaliteit? B&F zelf? Hoeveel is die garantie dan waard?

Merkwaardig dat je op dit forum B&F zit aan te prijzen???

Faal.. :headbang:
Nice try..
 
Goeie faal inderdaad! :roflol: sowieso voor mij altijd ze werk gedaan dit
 
Zou alsnog bestellen bij bedriegers&foefelaars uitstellen hoor. Ook al zijn er producten waar niks mis mee is. Mensen die valsspelen verdien geen 2de kans. Als je een bedrijf start moet je vanaf het begin in orde zijn en blijven.
 
Zou alsnog bestellen bij bedriegers&foefelaars uitstellen hoor. Ook al zijn er producten waar niks mis mee is. Mensen die valsspelen verdien geen 2de kans. Als je een bedrijf start moet je vanaf het begin in orde zijn en blijven.
Dat heb ik ook altijd bij anabolen gebruikers. Altijd jammer dat elke keer opnieuuw gebruiken en zeggen dat ze clean zijn...:D
 
Dat heb ik ook altijd bij anabolen gebruikers. Altijd jammer dat elke keer opnieuuw gebruiken en zeggen dat ze clean zijn...:D
Wat heeft dat nu te maken met wat ik zei? niets... ;)
 
Van je fouten kan/moet je leren vind ik! Als we elk bedrijf boycotten dat fouten maakt ....

Maargoed iedereen zijn eigen keuze natuurlijk, ik bestel hier iig nog gewoon :)
 
Toevallig had ik nog een potje creatine (B&F) staan van een tijd geleden. Drie weken geleden mee begonnen merk wel degelijk positief verschil. Creatine kun je dus prima hier bestellen vind ik :)
 
Creapure is gewoon Creapure, allemaal hetzelfde, waar je het ook gaat bestellen. Als je je het ingelezen had je dat geweten Moshi. Manmanman.
 
Als B&F er in stopt wat ze op het etiket zetten ja. Als jij je had ingelezen had je geweten dat dat vaak niet het geval is!
 
Sorry dat ik deze vraag hier stel, maar ik ben van plan deze creatine mee te bestellen met mn nieuwe whey.

ik wil deze gaan gebruiken zonder de oplaadfase, om te beginnen een maand, 3 gram per dag?

Alleen ik heb gelezen dat Creatine+ caffeine niet goed samen gaan, nu ben ik erg gesteld op mijn kopje koffie bij mn ontbijt:o is dit een fabeltje of?

Kan je de creatine ook 's avonds in nemen?

Bedankt!

Een oplaadfase voor creatine is niet nodig, je ook rustfases zijn niet nodig, je lichaam maakt namelijk het gehele jaar door zelf creatine aan, creatine is als het ware het supplement der supplementen , als het lichaam het zelf niet zou aanmaken, zou het een vitamine zijn.

voor meer informatie kan je kijken op www.examine.com
dit is een onafhankelijk onderzoeksbureau dat allerlei stoffen onderzoekt. :)
 
Yep mooi verwoord. Ik ben echt een fan van Creapure en gebruik het eigenlijk altijd in de bulk :) zeker met een kcal overschot voel je het zeker wel
 
Ralf is inderdaad geweldig.
 
Back
Naar boven