MuscleMeat

Creatief trainen Hulp gezocht

Bezoekers in dit topic

Cchriss

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 jan 2013
Berichten
269
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
Ik ben van plan over 3 weken ongeveer 2 maandjes naar curacao te gaan, de gym is nogal ver weg dan zou ik inclusief trainen 3 uur bezig zijn.
Daarom zoek ik voor deze periode zoveel mogelijk creatieve dingen die ik kan doen of materialen die ik kan gebruiken alles is welkom!

Dus als voorbeeld een TRX meenemen(wat ik waarschijnlijk van plan ben) Of elke dag opdrukken noem maar op.

Benieuwd of jullie nog wat goede ideeen hebben om die 2 maanden een beetje in shape te blijven
En oja ik wilde sowieso al een beetje vet verliezen dus dat gaat daar ook vast lukken:)

LAAT MAAR HOREN BEN BENIEUWD!!
 
[Link niet meer beschikbaar] Kijk daar is, en ga zo verder?

Je zou op google kunnen zoeken op Calisthenics, dit is zo'n beetje hetzelfde.

Trainen met eigen lichaamsgewicht zegmaar..
 
[Link niet meer beschikbaar] Kijk daar is, en ga zo verder?

Je zou op google kunnen zoeken op Calisthenics, dit is zo'n beetje hetzelfde.

Trainen met eigen lichaamsgewicht zegmaar..

ThnX had uiteraard zelf al beetje rond gekeken maar misschien dat iemand nog leuke ideeen had:)
 
Ik ben er zelf een tijdje mee bezig geweest, maar ben erachter gekomen dat het niks voor mij is..
ik train zelf liever in een gym als op zo'n manier zegmaar, maar wellicht heb je er iets aan.
 
tja gym is uiteraard beter maarja voor 2 maandjes moet het lukken hopelijk in de hitte

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

hier vooral gezocht naar wat geimproviseerde materialen trouwens:)
 
Ik neem altijd thera-bands mee op vakantie, kun je vrij sterk in gaan. Dit in combinatie met calisthenics.

Je kan het zo simpel maken als je wil. Bv een stevige plastic zak, vol zand gooien en dan dichtplakken met duct tape en je hebt een goedkope sand bag. Kan je zoveel mee doen, van power cleans tot squats...Veronderstel dat je in Curacao wel zand kan vinden.

Heb van 2 oude handvatten van een ziekenhuisbed een soort van gymnastic rings gemaakt. Ketting eraan en musketon en je hebt iets om pull-ups/bodyweight rows te doen. Stoeltje onder de voeten en dan kan je zelfs elevated push-ups doen ermee. Extra beweging van de kettingen maken het heel zwaar.

Oude rugzak zoeken, de naden extra opstikken en dan ketting eraanmaken. Kan je zo car pulls doen door de sleephaak van een auto op te hangen vooraan en dan je rugzak als harnas gebruiken.

Dan heb je niet meer mee dan een rugzak, paar handvatjes en wat rubberen bands.

En nog zoveel meer wat je kan doen...
 
Hardlopen, touwtje pringen, burbees, (jump) squats en lunges (clap) push ups. inverted rows en/of pull ups aan een boom/klimrek, sit ups, planks. en zo kan de lijst nog wel even door...:)
 
Bedankt voor de reacties allemaal zou binnenkort een zo goed mogelijk schema opstellen want met een beetje geluk lig ik over 2 weken al onder de heerlijk antiliaanse zon.
iemand trouwens enig idee dat als ik met bodyweight enzo ga trainen ik gewoon elke dag full body zou kunnen doen of moet je nog steeds net zo lang rusten?
 
zou tussen de kracht training dagen wel rusten. in de rust dagen gewoon gaan hardlopen of touwtje springen ofzo. dus eigenlijk gewoon de normale verdeling van kracht en cardio. alleen nu zonder gewichten
 
Check Convict Conditioning 1 + 2 ! Allemaal over bodyweight exercises!
 
Back
Naar boven