MuscleMeat

Creatine bestellen Bij B&F

Bezoekers in dit topic

Terrie

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Wist even niet waar deze vraag te plaatsen.
Maar wil de creapure creatine van B&F bestellen (kost nu maar 12.50)
MAAR, kan ik dan pakjesgemak doen zodat ik hem bij t postkantoor ophaal+DAAR onder rembours doen dat ik daar contant?Betaal?
Zodat ik et gewooon daarheen laat komen. En dan contant het betaal ?

Danku:)

Wist even niet waar deze vraag te plaatsen.
Maar wil de creapure creatine van B&F bestellen (kost nu maar 12.50)
MAAR, kan ik dan pakjesgemak doen zodat ik hem bij t postkantoor ophaal+DAAR onder rembours doen dat ik daar contant?Betaal?
Zodat ik et gewooon daarheen laat komen. En dan contant het betaal ?

Danku:)
Ja dat kan. Vergeet niet dat rembours 5 euro verzendkosten rekent.

• Topic Starter Topic Starter
Ja je heb idd gelijk heb atm alleen contant geld. En de bankrekening beheert mijn moeder dus dit word de beste oplossing!

Laat je moeder betalen. Doet mijnes ook

Oja, nog een vraag, wil dus creatine bestellen+Whey. Is dan de beste optie die creapure creatine + whey perfection?

Denk dat ik de vanille bestel vriend had hem ook vond hem lekker. Of is de aardbei ook goed te pruimen iemand ervaringen mee ?

Zolang je je aan de standaard smaken houdt zit je altijd wel goed (Vanille, aardbij, etc)!
Als je later whey besteld kan je altijd nog het ''risico'' nemen een andere, meer exotischere smaak te pakken vind ik zelf :D

Dan ga ik gewoon voor de aardbei !

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 21:49 ----------

Creapure+whey perfection strawberry besteld onder pakjesgemak en rembours hopen dat het goed gaat!

• Like
Waarderingen: Peanuthead95
Aardbei is inderdaad ook lekker ja, heb ik o.a. ook gehad, wel bij B&Fshop halen, heb ook samples van een andere winkel geprobeerd(zal geen naam noemen) En die waren echt niet lekker..:P

Mooi! Wanneer zal het ongeveer bij 't postkantoor liggen? Gister 21:50 besteld?

Dat is inderdaad een hele goede optie. Pakjesgemak+rembours kan gewoon. :)

-Leon
Ja zat al te zoeken naar die combi, zou toch zweren dat ik die ooit had gezien.
Mooi! Wanneer zal het ongeveer bij 't postkantoor liggen? Gister 21:50 besteld?
Gewoon even in de namiddag langsgaan, doe ik ook :) Je kan met Pakjegemakje kiezen voor een sms alert als hij er ligt, helaas werkt dat bijna nooit.

• Like
Waarderingen: Terrie
Ja had al bij combi toppers gekeken stond ie ooit geloof ik? Maar nu maar gewoon zo bijelkaar besteld. Ik ga morgen ochtend wel even langs aangezien t postkantoor om 6 u al dicht is Heb ook sms alert ingesteld idd maar het heeft geen super haast!

Terug
Naar boven