Fitness Seller

Creatine bevalt niet goed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sboy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 aug 2004
Berichten
279
Waardering
0
He mensen

Nou heb ik zins kort weer wat creatine gehaalt!

dus mijn 3e keer

eerste keer geen reactie op 2e keer wel goed en nu! nu moet ik vooral s'achts heel erg naar de wc veel vocht verlies zeg maar en zweten in bed en veol me niet zo bijzondeer tijdens de training!

zou dat toeval zijn en van wat anders komen of iets bekends van creatine en neem ik van een of andere voeding te weinig?
 
Ik denk dat jou voeding niet optimaal is dan.
 
Hoeveel neem je per dag?
 
mm nou! even zien 2 schepjes en dan doe ik dat in het water bij de trainning er bij!

nou valt me wel binnen dat ik het voorheen in het water verdunde en nu bij het aatje erbij doe! das wel een verschil! mmm mss dat ik dat eens niet moet doen

en 1 schepje is 6 gr dus 12 gr per trainings dag
 
Lijkt me sterk dat het door de creatine komt...
 
Ja ik denk de combinatie zit ik nu aan te denken van creatine verdunnen in aatje dat het dat is! mijn vorige creatine van van born sport care en die had een vies maar wel smaakje eraan zitten deze nu vanscitec nutrition heeft totaal geen smaak
 
Ik denk dat je beter creatine voordat je gaat trainen kan gebruiken(30 minuten van te voren). Maar ik denk dat het niet aan de creatine ligt, het kan ook zijn dat je voordat je gaat slapen veel water drink of over de gehele dag teveel ?!
 
Nou valt wel mee zo veel water drink ik niet hoor!

ik zal idd eens de creatine innemen voordat ik ga trainen en dan gewoon een aatje of allen water tijdesn het trainen zien of dat beter is
 
Ik zou sowiezo niet meer dan 5 gram per dag nemen, meer heeft geen zin. Je kan het het beste met ong 25 gr dextrose nemen in een halve liter water. En de rest van de dag minstens 3 liter water drinken.
 
Zelda zei:
Ik zou sowiezo niet meer dan 5 gram per dag nemen, meer heeft geen zin. Je kan het het beste met ong 25 gr dextrose nemen in een halve liter water. En de rest van de dag minstens 3 liter water drinken.
dankje zelde is mss wel een goede tip!

ik lees wel dat eigenlijk 12 gr onderhoud is en 24 gr nogmaaal de oplaad fase?
 
Hou op man......5 gram max en niet meer......voila en je problemen zullen over zijn.


edit: Heeft iemand al gezegd lees ik zojuist....
 
Na 5 min opgelost in water is 25% van de creatine al omgezet in kreatinine. Als jij dus 2 schepjes bij je training water doet en dan een uurtje gaat trainen zal niet veel creatine monohydraat in je spieren terechtkomen.

3 gram oplossen voor de training en meteen opdrinken en 3 gr in je pwo shake.

Op niet trainingsdagen 5 gram s'ochtends METEEN opdrinken.
 
Johny zei:
Na 5 min opgelost in water is 25% van de creatine al omgezet in kreatinine. Als jij dus 2 schepjes bij je training water doet en dan een uurtje gaat trainen zal niet veel creatine monohydraat in je spieren terechtkomen.

3 gram oplossen voor de training en meteen opdrinken en 3 gr in je pwo shake.

Op niet trainingsdagen 5 gram s'ochtends METEEN opdrinken.

Onzin! Zo snel gaat dat helemaal niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Degradation of Creatine at 25°C, after 0.5h, 4h, 8h, 1d, 2d, 3d at different pH values (7.5, 6.5, 5.5, 4.5, 3.5). The pH of the samples was adjusted to the desired values using 50% acetic acid or 5N KOH. The pH of the samples was also tested to ensure that pH did not alter during the experiment [42].

Kortom: Creatine voor het training in je flesje doen en later pas opnemen kan geen enkel kwaad. Aangenomen dat je het in water doet kan het zelfs tot op een dag nog prima bewaard worden.
 
Johny zei:
Na 5 min opgelost in water is 25% van de creatine al omgezet in kreatinine. Als jij dus 2 schepjes bij je training water doet en dan een uurtje gaat trainen zal niet veel creatine monohydraat in je spieren terechtkomen.

3 gram oplossen voor de training en meteen opdrinken en 3 gr in je pwo shake.

Op niet trainingsdagen 5 gram s'ochtends METEEN opdrinken.
Ja, lijkt me wel wat sterk, hoor.
Het duurt minstens 45 minuten voordat het in je bloed terecht komt (en dan zit het nog niet in je spiercellen), dus tegen dan is, volgens jouw logica, allang alle creatinen omgezet in creatinine?
 
Azrael zei:
Onzin! Zo snel gaat dat helemaal niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Degradation of Creatine at 25°C, after 0.5h, 4h, 8h, 1d, 2d, 3d at different pH values (7.5, 6.5, 5.5, 4.5, 3.5). The pH of the samples was adjusted to the desired values using 50% acetic acid or 5N KOH. The pH of the samples was also tested to ensure that pH did not alter during the experiment [42].

Kortom: Creatine voor het training in je flesje doen en later pas opnemen kan geen enkel kwaad. Aangenomen dat je het in water doet kan het zelfs tot op een dag nog prima bewaard worden.

ok dacht ik net een goede tip te krijgen en nu weet ik het niet meer dit lijkt me ook wel kloppen
 
Ik denk dat je er goed aan doet om in de oplaadfase 20 gram (4 x per dag 5 gram) een week lang en daarna 7 weken 10 gram per dag te gebruiken. Hierna 1 of 2 maanden stoppen en daarna weer hetzelfde schema.
 
frankeb zei:
Ik denk dat je er goed aan doet om in de oplaadfase 20 gram (4 x per dag 5 gram) een week lang en daarna 7 weken 10 gram per dag te gebruiken. Hierna 1 of 2 maanden stoppen en daarna weer hetzelfde schema.

a ok ik dacht die 24 gr gewoon ineens ! ;-)

ik doe nu dus 12 gr ineens bij elke training en verder niet dus ok dagen dat ik niet train ook geen creatine
 
Ik vind persoonlijk 12 gr ineens erg veel, maar ook op niet trainings dagen moet je het gaan gebruiken, 's ochtends en 's avonds 5 gr. Maar ik vind nog steeds dat je het beste voordat je gaat trainen creatine moet gebruiken :rolleyes:
 
frankeb zei:
Ik vind persoonlijk 12 gr ineens erg veel, maar ook op niet trainings dagen moet je het gaan gebruiken, 's ochtends en 's avonds 5 gr. Maar ik vind nog steeds dat je het beste voordat je gaat trainen creatine moet gebruiken :rolleyes:

ja ik ook voordat je gaat trainen!

dus doe ik dat ook ;-)
 
Oké dan ;) Welk merk gebruik je eigenlijk?
 
Back
Naar boven