AndroidHealthClinic

Creatine bevalt niet goed (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nou voorheen was het creatine van born sports care

nu heb ik scitec nutrition creatine 100% pure!

en jij dan?
 
mijne is 24,95 vor 500 gr en jouwE?
 
shit shit 1 kg voor 29 eurotjes grrrrr
 
Waar heb je jouw creatine gekocht dan?
 
be fit!.nl

wwwbifitshop.nl als ik me niet vrgis
 
Azrael zei:
Onzin! Zo snel gaat dat helemaal niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Degradation of Creatine at 25°C, after 0.5h, 4h, 8h, 1d, 2d, 3d at different pH values (7.5, 6.5, 5.5, 4.5, 3.5). The pH of the samples was adjusted to the desired values using 50% acetic acid or 5N KOH. The pH of the samples was also tested to ensure that pH did not alter during the experiment [42].

Kortom: Creatine voor het training in je flesje doen en later pas opnemen kan geen enkel kwaad. Aangenomen dat je het in water doet kan het zelfs tot op een dag nog prima bewaard worden.

Ik zuig dit niet uit mijn duim, dit wordt al jaren op de bb boards gezegd. Wat is het oplosmiddel dan van die grafiek?? En waarom is het dan zo lastig om creatine vloeibaar te houden in die serums??
 
nou

ik ben net terug van de gym! en heb vooraf nu mijn creatine genomen! samen met de whey!

en nu oik terug ben wer whey samen met de creatine!

zal morgen eens posten hoe het is verlopen komende nacht! mar voelde me nu al beter

al heb ik wel het fietsen deze keer achterwegen gelaten en puur voor kracht gegaan mss dat dat al stukje helpt met uitputtng
 
Neem gewoon bij je wheyshake s'ochtends (of bij je ontbijt) 1 theelepel, mengen met je whey shake of met een glas water.
Neem vervolgens bij het avondeten of na het trainen bij je PWO-shake nog een keer creatine.
Zou dan niks aan de hand moeten zijn.
Ja dat je snachts je nest uit moet om te zeiken dat heb ik ook, maar dat is toch niet zo erg?
En let op als je koffie drinkt, koffie en crea is gegarandeerd vaak pissen !
Verwacht bovendien geen wonderen van creatine, je word echt niet in 1 keer berensterk en je pakt er ook echt geen centimeters mee.
En zorg dat je gedurende de hele dag voldoende water drinkt !!!
 
Justifire zei:
Neem gewoon bij je wheyshake s'ochtends (of bij je ontbijt) 1 theelepel, mengen met je whey shake of met een glas water.
Neem vervolgens bij het avondeten of na het trainen bij je PWO-shake nog een keer creatine.
Zou dan niks aan de hand moeten zijn.
Ja dat je snachts je nest uit moet om te zeiken dat heb ik ook, maar dat is toch niet zo erg?
En let op als je koffie drinkt, koffie en crea is gegarandeerd vaak pissen !
Verwacht bovendien geen wonderen van creatine, je word echt niet in 1 keer berensterk en je pakt er ook echt geen centimeters mee.
En zorg dat je gedurende de hele dag voldoende water drinkt !!!

ok dus ik word er niet beren sterk van en ook geen cm wat heb ik er dan aan?
 
Kerel...wat doe je toch krampachtig met je creatine man! Neem het gewoon in zoals het hoort en ga niet zelf aan zitten kloten met je AA-tje en je oplossen in water en het pas veel later opdrinken! Heb ik je een aantal dagen geleden ook al gezegd!
Maar hoe staat het eigelijk met de rest: voeding en training??!??!...want daar hoor ik je hier op het forum niet over.

No offence hoor ;) , maar het komt over alsof je het als een wondermiddel beschouwt en alle hoop op de creatine vestigt! :rolleyes:
 
Johny zei:
Ik zuig dit niet uit mijn duim, dit wordt al jaren op de bb boards gezegd. Wat is het oplosmiddel dan van die grafiek?? En waarom is het dan zo lastig om creatine vloeibaar te houden in die serums??

Dan hebben die BB-ers het allemaal fout helaas...die grafiek is correct en daar is vaker onderzoek naar gedaan. Het soort oplosmiddel middel maakt voor de snelheid van degradatie niet uit. Alleen de PH waarde en de temparatuur. En kijk eens naar die grafiek......die loopt tot 3 dagen......trek de grafiek nog eens vrolijk door en dan snap jij waarom je potje serum niet goed blijft.
 
Sboy zei:
ok dus ik word er niet beren sterk van en ook geen cm wat heb ik er dan aan?
Dat bedoel ik dus.
Wat verwacht jij van creatine?
Het is niet meer dan een leuke ondersteuning.
Naar mijn idee wel het enige suplement naast fatburners dat ook daadwerkelijk effect heeft.
Voor de rest hangt het toch echt van goede voeding, training en rust af.
 
Berensterk misschien niet maar 10kg meer op bankdrukken bijvoorbeeld pakken zou misschien kunnen. Het was bij mij destijds wel het geval namelijk.
 
Justifire zei:
Dat bedoel ik dus.
Wat verwacht jij van creatine?
Het is niet meer dan een leuke ondersteuning.
Naar mijn idee wel het enige suplement naast fatburners dat ook daadwerkelijk effect heeft.
Voor de rest hangt het toch echt van goede voeding, training en rust af.

mijn ervaring is dat de whey het beste help! ik merk er de meeste gain aan in spieren en voel me stukken beter als ook dat ik mindr spierpijn heb

de eerste keer dat ik creatine gebruikte merkte ik niks behalve een viese smaak
de 2e keer merkte ik erg veel en werden mijn spieren ook voller

nu de 3e keer weet ik het nog niet ;-) even afwachten
 
qwert55 zei:
Kerel...wat doe je toch krampachtig met je creatine man! Neem het gewoon in zoals het hoort en ga niet zelf aan zitten kloten met je AA-tje en je oplossen in water en het pas veel later opdrinken! Heb ik je een aantal dagen geleden ook al gezegd!
Maar hoe staat het eigelijk met de rest: voeding en training??!??!...want daar hoor ik je hier op het forum niet over.

No offence hoor ;) , maar het komt over alsof je het als een wondermiddel beschouwt en alle hoop op de creatine vestigt! :rolleyes:

nou met de rest staat het zo dat ik nu voor training een whey neem en achteaf en nu dan tijdje er creatine bij vooraf en achteraf!

verder eet ik voor het slapen gaan nu een kwark 0% vet 11gr eiwit 250gr en de rest van de 250 gr de volgende ochtend en of een bord cornflakes

verder eet ik gewoon wat de pot schaft maar dat is wel precies wat ik wil ;-) ben erg kieskeurig wat ik eet
! dus aardappelen groente en vlees
1 keer in de week eet ik een frietje met kip erbij!
en dat is ook de enige dag dat ik 1 blikje fris neem!

qwerty55 heb je hier wat aan of moet je meer weten?
 
Sboy zei:
nou

ik ben net terug van de gym! en heb vooraf nu mijn creatine genomen! samen met de whey!

en nu oik terug ben wer whey samen met de creatine!

zal morgen eens posten hoe het is verlopen komende nacht! mar voelde me nu al beter

al heb ik wel het fietsen deze keer achterwegen gelaten en puur voor kracht gegaan mss dat dat al stukje helpt met uitputtng

Nou om even te laten weten hoe het is gegaan!

ben weer het bed uit gemoeten om te pissen ;-( maar ok zal wel normaal zijn

verder heb ik dez keer puur kracht gedaan en geen cardio dus vooraf heb 1 uur getrained en voelde me goed geen zweten vanacht en verder denk ik dus dat ik nu voortaan mijn creatine in de whey doe vooraf de training inneem en zelfde ook achteraf dat is dan 12 gr creatine en 24gr prtine! voor en achteraf

dat mixen met die aatje laat ik achterwegen! heb ook begrepen dat met fruit mixen van creatine het dan idd sneller omzet
 
Sboy zei:
nou met de rest staat het zo dat ik nu voor training een whey neem en achteaf en nu dan tijdje er creatine bij vooraf en achteraf!

verder eet ik voor het slapen gaan nu een kwark 0% vet 11gr eiwit 250gr en de rest van de 250 gr de volgende ochtend en of een bord cornflakes

verder eet ik gewoon wat de pot schaft maar dat is wel precies wat ik wil ;-) ben erg kieskeurig wat ik eet
! dus aardappelen groente en vlees
1 keer in de week eet ik een frietje met kip erbij!
en dat is ook de enige dag dat ik 1 blikje fris neem!

qwerty55 heb je hier wat aan of moet je meer weten?

Zou juist wel wat vet nemen bij je laatste maaltijd! Dus niet alleen de kwark...maar neem er wat vet bij. Een klein handje nootjes of een eetlepel lijnzaadolie bijvoorbeeld. ;)
De eiwitten worden vanwege deze vetten namelijk langzamer opgenomen...en dat is wel fijn als je 8 uur achtereenvolgens niet gaat eten.
 
Back
Naar boven