AndroidHealthClinic

Creatine bevalt niet goed

Bezoekers in dit topic

qwert55 zei:
Zou juist wel wat vet nemen bij je laatste maaltijd! Dus niet alleen de kwark...maar neem er wat vet bij. Een klein handje nootjes of een eetlepel lijnzaadolie bijvoorbeeld. ;)
De eiwitten worden vanwege deze vetten namelijk langzamer opgenomen...en dat is wel fijn als je 8 uur achtereenvolgens niet gaat eten.


ok nou wil ik niet slimmer overkomen dan jou ! jij hebt de grotere ervaring neem ik aan maar ik heb begrepen dat dat juist kwark moet nemen in plaats van whey voor het slapen gaan omdat whey snel word op genomen en in kwark ook stoffen zitten ( weet allemaal niet wat precies ) dat de eiwitten die in deze kwark zitten ook op de langere termijn opgenomen worden en dus niet snelopname! :cool:
 
Azrael zei:
Berensterk misschien niet maar 10kg meer op bankdrukken bijvoorbeeld pakken zou misschien kunnen. Het was bij mij destijds wel het geval namelijk.


ja nee verwacht geen wonderen! maar al sik 10kg meer kan drukken vind ik al een wonder hoor eigenlijk!

en dat is ook wat ik bedoel! wil er geen hulk van worden ;-)
 
Sboy zei:
ok nou wil ik niet slimmer overkomen dan jou ! jij hebt de grotere ervaring neem ik aan maar ik heb begrepen dat dat juist kwark moet nemen in plaats van whey voor het slapen gaan omdat whey snel word op genomen en in kwark ook stoffen zitten ( weet allemaal niet wat precies ) dat de eiwitten die in deze kwark zitten ook op de langere termijn opgenomen worden en dus niet snelopname! :cool:

Ja...dat is ook zo! De kwark is wel goed...alleen extra vetten erbij zorgen voor een nog tragere opname. Besef wel dat je een hele nacht zonder eten moet doen. Op een gegeven moment begeeft je lichaam zich in een katabole stand...wat betekent dat je lichaamsstoffen gaat verbranden, waaronder ook spieren. Niet gigantisch veel natuurlijk, maar wij BB-ers willen zoveel mogelijk spierafbraak tegen gaan natuurlijk!

En nee...je komt echt niet slimmer over als ik! ;) :p
 
qwert55 zei:
Ja...dat is ook zo! De kwark is wel goed...alleen extra vetten erbij zorgen voor een nog tragere opname. Besef wel dat je een hele nacht zonder eten moet doen. Op een gegeven moment begeeft je lichaam zich in een katabole stand...wat betekent dat je lichaamsstoffen gaat verbranden, waaronder ook spieren. Niet gigantisch veel natuurlijk, maar wij BB-ers willen zoveel mogelijk spierafbraak tegen gaan natuurlijk!

En nee...je komt echt niet slimmer over als ik! ;) :p

he shit was nog z'n goede poging om slimmer over te komen :D

ok dus eigenlijk wat kwark met een hoger vet % is beter
en noiu hebben ze mij net aangeraden om een zo laag mogenlijk vet te halen!

och ja ! ik zal eens zien he! :cool:
 
Sboy zei:
he shit was nog z'n goede poging om slimmer over te komen :D

ok dus eigenlijk wat kwark met een hoger vet % is beter
en noiu hebben ze mij net aangeraden om een zo laag mogenlijk vet te halen!

och ja ! ik zal eens zien he! :cool:

Nee...geen hoger vet% in de kwak zelf!!! De kwark is goed zoals ie is! Maar neem er bijvoorbeeld een lepel lijnzaadolie bij of een paar pinda's of zoiets!
 
qwert55 zei:
Nee...geen hoger vet% in de kwak zelf!!! De kwark is goed zoals ie is! Maar neem er bijvoorbeeld een lepel lijnzaadolie bij of een paar pinda's of zoiets!
nou snap ik je niet !

je witl dat ik meer vet neem! maar waarom dan los van de kwark als je wel wilt dat ik het tegenlijk in neem?
 
Concreet gezien:

's ochtends en na training--> snelle eiwitopname ---> wei-eiwit en weinig tot GEEN vetten.
voor het slapen---> trage eiwitopname ---> eiwitten (kwark, ei etc.) met wat vetten.
 
Sboy zei:
nou snap ik je niet !

je witl dat ik meer vet neem! maar waarom dan los van de kwark als je wel wilt dat ik het tegenlijk in neem?

:eek: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Je kan toch terwijl je je kwark eet een eetlepel vet naar binnen zuigen! ;)
Of tussendoor wat pinda's naar binnen werken. Je kan ook lijnzaadolie door de kwark heen gooien. Verzin iets!
 
qwert55 zei:
:eek: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Je kan toch terwijl je je kwark eet een eetlepel vet naar binnen zuigen! ;)
Of tussendoor wat pinda's naar binnen werken. Je kan ook lijnzaadolie door de kwark heen gooien. Verzin iets!

ja ok nou snap jij mij niet!

je zegt geen kwark met vetten

maar wel vetten los van de kwark

dus waarom niet gewoon de kwark kopen met wat meer vetten erin!
 
Sboy zei:
ja ok nou snap jij mij niet!

je zegt geen kwark met vetten

maar wel vetten los van de kwark

dus waarom niet gewoon de kwark kopen met wat meer vetten erin!

Kan natuurlijk wel, maar ben niet op de hoogte van voedingswaarden van "vette" kwarken. Als je altijd magere kwark inslaat, is deze kwark ook geschikt voor de maaltijden waarbij je minder vet wilt nemen. Je kan voor de laatste maaltijd (voor het slapen) en speciale kwark aanschaffen...die je alleen voor het slapen inneemt. Maar denk dat die kwarksoorten de verkeerde vetten bevatten. Voornamelijk verzadigde en dus slechte vetten.
Als je vet inneemt...neem dan voornamelijk onverzadigde vetten. En die zitten met name in noten, vissoorten, en dus ook in lijnzaadolie.
 
Lijnzaadolie is Omega 3 en dat is niet te vergelijken met vet uit kwark.
Eet savonds liever vis of neem inderdaad een eetlepel lijnzaadolie bij je kwark.
Verdiep je eens in vetten, het ene vet is het andere niet (onverzadigd en verzadigd, omega 3 en 6)
 
Back
Naar boven