Heeft er iemand ervaring met creatine blast (Interactive Nutrition)?
En wat zijn nou toch de betere creatine merken?
En wat zijn nou toch de betere creatine merken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
tonbors zei:Ja, ik heb dit merk recentelijk gebruikt. Zeer goede resultaten mee behaalt. Vindt het zeker zijn geld waard. Ga nu Swolle 2 en V12 proberen.
moet ik je tegensprekenJuriaan zei:Ik heb het ook gebruikt en merkte er geen moer van maar ja ik ben een non responder op creatine.
cho zei:Ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen creatine blast en swole 2
welke zal ik nemen? Help me eens
Juriaan zei:Ik heb het ook gebruikt en merkte er geen moer van maar ja ik ben een non responder op creatine.
enrico zei:moet ik je tegenspreken
niemand is eigenlijk non-responder op crea, want bij crea ga je sneller nieuwe satteliet-cellen opbouwen wat dus ook anabool is
maar direct effect op crea heb ik ook niet, maar je hebt er sowieso indirect voordeel bij....
beter lezenJuriaan zei:Sorry dokter enrico, ik heb nu de volgende crea gehad Vitalife 100% pure, Swole, Crea blast. Bij swole merkte ik ietsiepietsie en de rest NIETS. En ja me dieet is goed en ik dronk wel veel water. Missch dat volgens jou meer dan wetenschappelijke studie het voor iedereen moet werken, maar ik had er GEEN baat bij.
Groet jur
enrico zei:beter lezen
ik zeg dat het ietsiepietsie doet bij iedereen, en jij zult dat na 2-3 maand niet voelen, maar 't kan je wel 2 kilo meer of minder winst op 't einde van 't jaar geven bijvoorbeeld