Fitness Seller

Creatine blast

Bezoekers in dit topic

Ja, ik heb dit merk recentelijk gebruikt. Zeer goede resultaten mee behaalt. Vindt het zeker zijn geld waard. Ga nu Swolle 2 en V12 proberen.

tonbors zei:
Ja, ik heb dit merk recentelijk gebruikt. Zeer goede resultaten mee behaalt. Vindt het zeker zijn geld waard. Ga nu Swolle 2 en V12 proberen.

Ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen creatine blast en swole 2

welke zal ik nemen? Help me eens

Ik heb het ook gebruikt en merkte er geen moer van maar ja ik ben een non responder op creatine.

Juriaan zei:
Ik heb het ook gebruikt en merkte er geen moer van maar ja ik ben een non responder op creatine.
moet ik je tegenspreken :D
niemand is eigenlijk non-responder op crea, want bij crea ga je sneller nieuwe satteliet-cellen opbouwen wat dus ook anabool is :D

maar direct effect op crea heb ik ook niet, maar je hebt er sowieso indirect voordeel bij....

cho zei:
Ik zit nu alleen nog te twijfelen tussen creatine blast en swole 2

welke zal ik nemen? Help me eens

Swolle en v12 heb ik nog niet gebruikt. Deze ga ik nu bestellen. Als ik betere resultaten hiermee behaald ga ik met deze merken verder. Anders bestel ik weer creatine blast. Je kunt ook van elk een pot kopen, daarna weet je gelijk op welk merk je lichaam het beste reageert.

Maar wat verwachten jullie ervan ?
Mijn bench gaat ook niet met 10 kg omhoog erdoor ofzo
Je kan gewoon sneller van set naar set gaan , recuperatie word pakken beter
that's it

Volgende week begin ik aan V12, ik zou r een klein logboekje over bij houden. Heb ook nog swoleV2 klaar staan, die breek ik een week of 4 later aan, ook hier zou ik over rapporteren :)

enrico zei:
moet ik je tegenspreken :D
niemand is eigenlijk non-responder op crea, want bij crea ga je sneller nieuwe satteliet-cellen opbouwen wat dus ook anabool is :D

maar direct effect op crea heb ik ook niet, maar je hebt er sowieso indirect voordeel bij....

Sorry dokter enrico, ik heb nu de volgende crea gehad Vitalife 100% pure, Swole, Crea blast. Bij swole merkte ik ietsiepietsie en de rest NIETS. En ja me dieet is goed en ik dronk wel veel water. Missch dat volgens jou meer dan wetenschappelijke studie het voor iedereen moet werken, maar ik had er GEEN baat bij.

Groet jur

Jur, het zou me niets verbazen als een kuur bij jou nog niet eens aan slaat ;)

Ben nu in mijn 2e week met Crea + Gluta en heb met bench een gain van 30+, ik heb uit mijn 4e set nog 8x 92,5 kunnen persen (is 5 Kg. meer dan mijn gewicht!!!), waar ik normaal met 60 kg amper 5x red. Verder voel ik een enorme stijging van kracht op alle oefeningen waar je U tegen zegt. Dus bij mij heeft het een geweldig effect.

Juriaan zei:
Sorry dokter enrico, ik heb nu de volgende crea gehad Vitalife 100% pure, Swole, Crea blast. Bij swole merkte ik ietsiepietsie en de rest NIETS. En ja me dieet is goed en ik dronk wel veel water. Missch dat volgens jou meer dan wetenschappelijke studie het voor iedereen moet werken, maar ik had er GEEN baat bij.

Groet jur
beter lezen :p
ik zeg dat het ietsiepietsie doet bij iedereen, en jij zult dat na 2-3 maand niet voelen, maar 't kan je wel 2 kilo meer of minder winst op 't einde van 't jaar geven bijvoorbeeld

enrico zei:
beter lezen :p
ik zeg dat het ietsiepietsie doet bij iedereen, en jij zult dat na 2-3 maand niet voelen, maar 't kan je wel 2 kilo meer of minder winst op 't einde van 't jaar geven bijvoorbeeld

Sorry dat ik je advies verkeerd gelezen heb dokter enrico, maar als me gappie aan de crea zit dan pompt ie met banken van 80 zo door naar de 95 en ik heb gewoon GEEN krachttoename.

Met dat ietsiepietse bedoelde ik een kleine krachttoename met swole.

wat ik wel leuk vind is dat jij voor mij bepaald, ik snap ook echt niet dat je mij ff komt vertellen dat het wel werkt terwijl ik anders heb ondervonden.

Laatst bewerkt:
maar bro, je leest echt niet wat ik zeg he...
ik zeg dus dat je verder moet kijken dan 1 a 2 maand, ik voel ook niets van crea, maar 't is wel zo dat creatine helpt bij de aanmaak van satteliet cellen wat dus ook anabool is (en eigenlijk de waardevolste eigenschap van creatine), het gene jij nu zegt is dat jij door crea nauwelijks vocht opslaat in je spieren waardoor je dus die krachttoename krijgt, maar dat is dus duidelijk niet wat ik bedoel.
ik spreek hier over het voordeel in maanden/jaren dat je doet met crea, niet hetgeen je wint na 4 weken hoog doseren!
zou trouwens graag hebben dat je iets minder sarcastisch doet met je "dokter enrico" gedoe, ik vind het ronduit storend.
en als je 't van mij niet wil aan nemen spreek je maar eens met mister Big Cat

Laatst bewerkt:
Oke enrico ff simpel, op B&F is het ook al ter sprake geweest. Je praat BC veel na en loopt daar in de Steroiden sectie enorm te praten. Het feit dat je pas 16 jaartjes bent en nooit gebruikt hebt betekend niet dat je geen kennis hebt. Maar je probeert zo ongelofelijk interessant over te komen dat irriteerd mensen soms ongelofelijkk en mij duidelijk ook.

:rolleyes:
ik probeer niet interessant over te komen, ik geef alleen mijn mening en zeg wat ik weet, en dit weet ik nu.
btw, jij post ook in de AS-sectie en hebt ook nog niet gekuurd, akkoord je bent ouder, maar als leeftijd tegenwoordig uitmaakt wat je er wel of niet van weet zijn we zeer oppervlakkig bezig.

en geef toe dat je mij eigenlijk nooit hebt kunnen uitstaan (voelde ik al lang hoor).

dit gaat trouwens helemaal niet over AS maar of creatine al of niet werkt bij iedereen, en ik zeg: ja creatine werkt bij iedereen (alleen doet het niet wat iedereen ervan verwacht/verlangd) maar als je me niet gelooft mag je me altijd het tegendeel bewijzen, als jij gelijk hebt en je kan dat onderbouwen zal ik echt wel van deze theorie afstappen.

Waar ik me aan erriteer is het volgende, ik zeg 2 maal dat het bij mij niet anabolisch werkt, jij blijft me tegen spreken alsof ik lieg. Die studies zullen me een rotzorg zijn, BC zegt ook dat je van d-boll only amper massa kan overhouden, VOLGENS STUDIES en toch ken ik gasten die er 8 kg blijvend mee gepakt hebben!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven