AndroidHealthClinic

Creatine Creamax IQ Nutrition

Bezoekers in dit topic

KDW038

Novice
Lid geworden
28 mei 2014
Berichten
12
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Toen ik net begon met trainen heb ik meteen allerlei supplementen gekocht wat achteraf natuurlijk niet zo slim was. Ik ben nu anderhalf jaar verder en heb inmiddels veel geleerd en progressie gemaakt. Ik wou daarom maar eens de creatine gaan gebruiken die al een jaar in de kast stond te verstoffen. Ik gebruik het nu al een tijdje en merk er eigenlijk helemaal niks van. 's ochtends bij het ontbijt neem ik 1 schepje van 5 gram, ik heb de eerste paar dagen 15 gram genomen ivm oplaadfase. Ik heb al rondgezocht op het forum en ik denk dat dit de mogelijke oorzaken zijn:

- Onbekend merk dat me aangesmeerd is door de verkoper toendertijd in een supplementenwinkel in Utrecht als ik het goed heb. Ik kon het ook moeilijk vinden op internet. Het is Creamax van IQ Nutritio, is een mix van creatine monohydraat, creatine ethyl ester, creatine ethyl ester malaat en tricreatine malaat. Dus GEEN gewone creatine monohydraat. Was trouwens geen goedkoop spul als ik het zo opzoek op internet dus blijkt maar weer eens dat je beter uit kan gaan van klantreviews als een verkoper.

- Ik los het op in sinaasappelsap, wat de werking neutraliseert omdat het fructose ipv dextrose bevat.

- Potje is nog houdbaar tot november volgens de verpakking. Geld dit ook nog als die al opengemaakt is?

- Ik drink soms koffie en energy drank, waar caffeïne in zit waardoor je minder gevoelig wordt voor insuline en dus minder goed de creatine opneemt. Gewoon af een toe een kopje koffie of een blikje red bull, ik ben niet zo'n persoon die hele treetjes wegzuipt oid.
- Ik behoor tot de 30% waarbij creatine geen effect heeft.

Voor alle duidelijkheid, als ik nu creatine zou bestellen had ik gewoon een creatine monohydraat besteld bij B&F huismerk maar dit potje had ik dus nog staan.

Dus, wat doe ik verkeerd? Heeft iemand ervaring met deze creatine? Wegpleuren en een "normale" creatine kopen of deze creatine anders gaan gebruiken?
 
Ik (persoonlijk) zou die oude zooi weggooien en gewoon nieuwe halen...
Creapure Creatine van B&F.

maar zeg je nou dat dat (oude creatine) bij B&F vandaan komt,
kan het nergens terug vinden...

Succes ermee groet, Ray...
 
Ik (persoonlijk) zou die oude zooi weggooien en gewoon nieuwe halen...
Creapure Creatine van B&F.

maar zeg je nou dat dat (oude creatine) bij B&F vandaan komt,
kan het nergens terug vinden...

Succes ermee groet, Ray...
Nee van een of andere supplementenwinkel in Utrecht waar ik toevallig een keer langs kwam toen ik daar was.
Kon het namelijk ook niet vinden op de B&F webshop. Had zelf ook al de creapure van B&F in gedachten.

Hier een link van mijn oude zooi:

http://vnmshop.nl/default/merken/merken-i-t-m-r/iq-nutrition/creamax-500-gram.html
 
Back
Naar boven