MuscleMeat

creatine/cut vraagje

Bezoekers in dit topic

fatsonofa

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
108kg
Ik heb een vraagje over creatine in de cut.

Omdat creatine mijn trainingen verbeterd zou ik meer energie verbruiken en is het in die zin dus positief voor de vetverbranding en dus goed voor de cut.

Anderzijds zorgt creatine ervoor dat mijn lichaam vocht vast houd, wat er voor zorgt dat ik weer gewicht aankom, dit is nie goed voor de cut.

Maar mijn vraag is nu: Hoe erg is dat vocht? Ik heb namelijk gelezen dat je vocht ook snel weer kwijt kan raken door bijvoorbeeld heel veel water te drinken.

Is het dan niet zo dat ik de creatine gewoon moet gebruiken en dan wanneer ik denk dat ik genoeg vet kwijt ben, ik dan er voor zorg dat ik het vocht ook kwijt raak zodat ik dan op een goed gewicht kom?

Of zeggen jullie: Nee creatine vooral NIET doen in de cut?
Of zit er nog wat meer achter dan dit?

Maar mijn vraag is nu: Hoe erg is dat vocht? Ik heb namelijk gelezen dat je vocht ook snel weer kwijt kan raken door bijvoorbeeld heel veel water te drinken.

Het is sowieso belangrijk om bij gebruik van creatine veel water te blijven drinken! Anders heb je kans op diarree

• Topic Starter Topic Starter
Oké, dat sowieso dan. Maar ik bedoel vooral of dat vocht veel uit maakt. Ik bedoel dat is er weer 'vrij gemakkelijk' af te halen en dan heeft de creatine toch geholpen of niet?

Heb nooit last gehad van vocht vasthouden door creatine.

Terug
Naar boven