Fitness Seller

Creatine, de stand van zaken anno 2019? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hamme

Cool Novice
Lid geworden
6 mei 2018
Berichten
104
Waardering
46
Lengte
1m91
Massa
111kg
Goedendag.

Ik lees regelmatig wat topics op dit zeer interessante forum en ben sinds twee weken geleden begonnen met het gebruik van creatine.

Nu dacht ik dat aanbevolen wordt om 5 gram creatine gemengd met water en een beetje ranja te nemen op de dagen dat je traint, zo'n vijftien minuten voor de training. Vandaag schreef iemand mij echter dat dit achterhaald is en dat je geen creatine meer nodig hebt. Indien dat zo is dan is dat voor mij reden om er weer mee te stoppen. Na enig zoekwerk ben ik echter nog niet overtuigd en daarom ben ik wel benieuwd: wat zijn de meningen van de pro's hier over?

Is 5 gram creatine op trainingsdagen aan te raden, of is het achterhaald en kan je het wel laten staan?
 
Ik ben geen pro dus zal je mijn mening besparen, het is echter wel zo dat in de meeste gevallen creatine elke dag wordt genomen en niet alleen op trainingsdagen.
 
je kan gewoon Creatine nemen voor trainen en zelfs op rustdagen ;)
 
5g creatine, elke dag. Met water is voldoende. Zijn echter onderzoeken dat innemen bij insulinepiek bij sommige mensen betere opname verzorgt. Timing maakt verder niets uit. Laadfase niet nodig.
 
Je profielfoto lijkt wel van een pedo forum. Alhoewel ik gok dat ze zulke foto’s hebben...


En 5 gram creatine elke dag voor altijd
Inname tijd maakt niet uit
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook 5 gram creatie
Je profielfoto lijkt wel van een pedo forum. Alhoewel ik gok dat ze zulke foto’s hebben...


En 5 gram creatie elke dag voor altijd
Inname tijd maakt niet uit
 
Ik ben een beginneling, cut me some slack! :D
 
Back
Naar boven