MuscleMeat

creatine en animal cuts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ilirsalvatore

Novice
Lid geworden
8 mei 2014
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
71kg
Vetpercentage
9%
Goedendag ik ben n beginner wat dat betreft bodybuilding train al tijdje nu en vanaf dit maand ben ik aan creatine samen met beta aline begonnen daarnaast ook animal cuts maar ik vraag me dus af is dit nou wel te doen want ik merk dat k ietsjes zwaarder pak en langer in de gym blijf maar droger word k dus niet echt van animal cuts zoals vele dat zeggen natuurlijk is nog te vroeg om t verschil te merken maar ik vraag me dus af of dit combo wel nut of helemaal geen nut heeft want voor zo ver ik t gelezen heb is dat creatine houdt vocht onder je spieren of in en dat geen probleem zou moeten zijn tijdens cutte of heb ik nou helemaal verkeerd daarnaast neem k nog altijd eiwit isolaat.

Heeft iemand hier mee ervaring en kan iemand mij over dit combo helpen?!

Grtjs salvatore
 
Goedendag ik ben n beginner wat dat betreft bodybuilding train al tijdje nu en vanaf dit maand ben ik aan creatine samen met beta aline begonnen daarnaast ook animal cuts maar ik vraag me dus af is dit nou wel te doen want ik merk dat k ietsjes zwaarder pak en langer in de gym blijf maar droger word k dus niet echt van animal cuts zoals vele dat zeggen natuurlijk is nog te vroeg om t verschil te merken maar ik vraag me dus af of dit combo wel nut of helemaal geen nut heeft want voor zo ver ik t gelezen heb is dat creatine houdt vocht onder je spieren of in en dat geen probleem zou moeten zijn tijdens cutte of heb ik nou helemaal verkeerd daarnaast neem k nog altijd eiwit isolaat.

Heeft iemand hier mee ervaring en kan iemand mij over dit combo helpen?!

Grtjs salvatore
Je wordt niet droger van iets je word droger van minder eten :cool:
Maak een fatsoenlijk eetschema met redelijk wat kcals en bouw langzaam af tot je gewocht met 0.5 per week eraf gaat zo word je droger.
 
Je wordt niet droger van iets je word droger van minder eten :cool:
Maak een fatsoenlijk eetschema met redelijk wat kcals en bouw langzaam af tot je gewocht met 0.5 per week eraf gaat zo word je droger.

jaah oke daar heb je zeker gelijk in ;) ik heb nu n redelijk schema ben die aan t volgen dit word mn 3de maand dan heb nu 9 % vet maar t ging mij eigenlijk meer om die combo animal cuts,creatine en beta alanine en of iemand ervaring met die heeft want t lijkt me prima maar zoals k zeg ben maar beginneling vandaar hulp nodig ???
 
Hoe wert je dat je op 9 procent staat?
 
Ga onder je onderhoud eten en stop met die animal cuts, doe rustig aan wat cardio. Dan ga je het wel zien. Probeer steeds lager in KH te gaan en hoger in vetten.
 
Maar wie is leestekens?
 
Back
Naar boven