AndroidHealthClinic

Creatine en Cafeïne..? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

LeviS

Novice
Lid geworden
21 jan 2013
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
101kg
Vetpercentage
18%
Gebruikte nu al even elke ochtend één cafeïne pil met groene thee extracten en nog wat spul om het laatste beetje vet percentage naar beneden te werken en ook om het honger gevoel wat uit te stellen.

Ben sinds maandag ook weer begonnen met het gebruik van creatine en had laatst in een topic gelezen dat cafeïne en creatine niet helemaal samen gaan, of tenminste dat creatine niet het beste zijn werk kan doen.

Ik neem dus zodra ik opsta me creatine en 2 uur later die cafeïne pil, in één pil zit 290mg cafeïne.
Mijn vraag aan jullie; Moet er meer tijd tussen de inname van beide supplementen zitten of is het beter om helemaal te stoppen met die cafeïne, ik vindt het belangrijker dat die creatine goed ze werk kan doen.

Alvast bedankt! gr
 
Maakt niet zoveel uit denk ik en anders neem je de creatine toch op een ander tijdstip.
 
Ik neem op trainingsdagen me creatine als ik wakker wordt, voor de training en na de training
Op niet trainingsdagen alleen als ik wakker wordt en voor ik ga slapen, dus ik weet niet tot in hoeverre dat uit zou maken als ik dat ga veranderen :P
 
Ik neem op trainingsdagen me creatine als ik wakker wordt, voor de training en na de training
Op niet trainingsdagen alleen als ik wakker wordt en voor ik ga slapen, dus ik weet niet tot in hoeverre dat uit zou maken als ik dat ga veranderen :P


3 keer en 2 keer per dag creatine?

wat een onzin.
 
Wat versta jij dan onder geen onzin..?

informatie vinden over crea is niet zo moeilijk hoor, ik ga het niet in je schoot werpen.

hoeveel g verdeel je dan over 3keer? 5g?
 

"Een eenmalige hoge dosis werkt wel degelijk. Tijdens een creatinekuur kun je cafeïne daarom wel eens inzetten als trainingsbooster, maar tijdens een creatinekuur dagelijks cafeïne slikken is geen goed idee."

Bedankt voor de duidelijke info ;), kappen met de cafeïne dus

---------- Post toegevoegd Mon 18 Feb 2013 om 14:51 ----------

informatie vinden over crea is niet zo moeilijk hoor, ik ga het niet in je schoot werpen.

hoeveel g verdeel je dan over 3keer? 5g?

jazeker, 5gr ochtend en 2 en half voor en na de training
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven