Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by admin
Niet mee eens:
1. creatine mag je continu gebruiken.
2. glutamine ofwel niet ofwel bij je shake, ik zie trouwens het nut niet van glutamine tijdens bulk want dat maak je zelf genoeg aan en het is ook geen essentieel aminozuur.
ik zie trouwens het nut niet van glutamine tijdens bulk want dat maak je zelf genoeg aan en het is ook geen essentieel aminozuur.
Ik heb nooit gezegd dat het geen belangrijk aminozuur is, het is alleen niet nodig om het als supplement te nemen aangezien het door voldoende eiwitrijk voedsel te eten in het lichaam aangemaakt kan worden van essentiële aminozuren. En je mag gerust zijn, met 200-350 gram eiwit en meer per dag heb je genoeg aminozuren om je lichaam optimaal te laten herstellen/groeien.
Originally posted by susty24
Niet mee eens:
1. creatine mag je continu gebruiken.
Ik zou creatine zeker niet continu gebruiken, door dat je er aan gaat wennen maak je zelf geen creatine meer aan.
Ik heb nooit gezegd dat het geen belangrijk aminozuur is, het is alleen niet nodig om het als supplement te nemen aangezien het door voldoende eiwitrijk voedsel te eten in het lichaam aangemaakt kan worden van essentiële aminozuren. En je mag gerust zijn, met 200-350 gram eiwit en meer per dag heb je genoeg aminozuren om je lichaam optimaal te laten herstellen/groeien.
Het is trouwens heel moeilijk om na te gaan of het werkelijk dat supplement was wat je vooruitgang heeft doen maken.Originally posted by Robin
Toch kan je het verschil in zowel herstel als kracht en vollume wel wat merken met glutamine. Ook ik. En je weet inmiddels dat wat ik eet niet misselijk is...
Originally posted by burn
Ik zelf zou nooit creatine blijven gebruiken, maar dat is ieder voor zich.
Glutamine zou ik nooit het geld waard vinden wanneer ik boven mijn kcal zit.