Fitness Seller

Creatine en moe-/logheid

Bezoekers in dit topic

Kaliber

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 jan 2007
Berichten
247
Waardering
3
Hey mensen,

Ik heb een vraag. Ik gebruik nu 4 weken het supplement Nitrocrea. Ik doe 3 dagen in de week aan krachttraining (1 schep voor en 1 schep na de training) en de rest van dagen gewoon 1 schep.
Nu begon dit de eerste week goed, ik kreeg een wazig, toch actief gevoel en kon zichtbaar zwaarder trainer. Nu had ik wel na een week gelijk al een log/zwaar gevoel in mijn benen.
In week 1 en 2 en 3 bleef dat zware gevoel. Maar nu de laatste 2 weken ben ik er ook erg moe bij. Als ik een trap op loop kunnen mijn benen amper meekomen, zodra ik dan boven sta heb ik even zo'n krampachtig gevoel in mijn benen en na 10 sec. trekt dat weer weg.
Dit vind ik erg raar omdat ik een goede conditie heb (veel cardio gedaan, laatste tijd meer krachttraining)
Oja en ik heb tegenwoordig een middagslaapje nodig om de dag door te komen, en dat is toch niet normaal om mijn 19e;)
Maar als ik sport kan ik nog wel steeds zwaarder trainen dan zonder het gebruik van creatine.

Maarja nu begin ik echt te denken dat dit aan de creatine ligt. Kan hier enigzins verband tussen zijn!?
 
ik zou eerder zeggen dat het aan een overdosis AAKG ligt...
hoewel het de eerste keer is dat ik iemand hoor klagen over bijwerkingen ivm dat product.
Miss moet je eens kijken bij de review van nitrocrea of er daar mensen zijn met gelijkaardige ervaringen. Lijkt met wel onwaarschijnlijk maar goed...
 
idd is ook het eerste wat ik ervan hoor!Normaal heb je juist meer uithoudingsvermogen en kracht bij creatine!:D
Ik heb dat ook nog gehad die moeheid en ik ben gewoon vitamines beginnen nemen en ijzer en dat kwam terug goed!:cool:
 
Wow! sinds ongeveer 3 weken gebruik ik ook Creatine (CEE) en AAKG en het viel me al op dat ik buiten de training om constant lui/moe ben! Misschien heb ik de dader gevonden dankzij dit bericht! ;)

Over een weekje ben ik klaar en dan zal ik kijken of ik weer verschil ga merken. Zou jammer zijn want ben best fan van AAKG :).
 
Probeer is wat meer te drinken. Als je crea gebruikt heb je meer vocht nodig.
Bij voorkeur water
 
krampachtig gevoel kan misschien onderdrukt worden door extra magnesium te nemen, ik gebruik ook nitrocrea en pak 1x per dag magnesium... ik heb trouwens ook dat moeie, loop eigenlijk heel de dag te gapen en slaap toch echt genoeg ???

(bij zware training met creatine verbruik je veel eigen magnesium, na verloop van tijd kan dit niveau te laag worden en kunnen je spieren minder goed ontspannen, wat kramp veroorzaakt)
 
Back
Naar boven