MuscleMeat

Creatine en proteine (whey) tegelijk innemen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Growing_strong

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
29 okt 2002
Berichten
372
Waardering
0
Heeft het voor de opname van een van deze supplementen een nadelig effect wanneer je ze tegelijk inneemt?





Dus Creatine, Whey, dextrose en water in een shakebeker.




Neem het op nuchtere maag direct na het opstaan (half uurtje voor ontbeid) en direct na het trainen.
 
nope is gewoon een work out shake, kan dus!!
 
alleen neem de creatine wel ff apart mee in een boterhamzakje ofzo. Creatine en glutamine en dergelijke worden snel instabiel in water. Vandaar dat je het het beste dus meteen kan opdrinken, maar als je je shakeje al klaar maakt voordat je gaat trainen dan duurt het dus nog wel ff voordat je hem achterover slaat. Even toevoegen dmv een boterhamzakje is dan een aanrader.
 
Originally posted by Ilya
alleen neem de creatine wel ff apart mee in een boterhamzakje ofzo. Creatine en glutamine en dergelijke worden snel instabiel in water. Vandaar dat je het het beste dus meteen kan opdrinken, maar als je je shakeje al klaar maakt voordat je gaat trainen dan duurt het dus nog wel ff voordat je hem achterover slaat. Even toevoegen dmv een boterhamzakje is dan een aanrader.



Ik gooi thuis de creatine, proteine en dextrose in een shakebeker en sluit die af.


Maar ik meng het pas aan met water op het moment dat ik het inneem :)
 
Originally posted by ehv_brambo




Ik gooi thuis de creatine, proteine en dextrose in een shakebeker en sluit die af.


Maar ik meng het pas aan met water op het moment dat ik het inneem :)

Inderdaad... doe ik ook. Ik moet er niet aan denken dat een volle shaker open springt in mn tas :eek:
 
Back
Naar boven