MuscleMeat

Creatine en slapeloosheid. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RDW

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
120
Waardering
0
ha mensen.

Misschien een rare vraag, maar zijn er meer mensen die tijdens het gebruik van creatine slecht de slaap kunnen vatten? Ik wel dus, en dat irriteert me steeds meer, omdat ik die kostbare uren altijd zo zinvol mogelijk wil besteden (in de meeste gevallen dan he ;) ) Meer mensen met dit probleem, of ben ik de enige?
 
jij bent de enige.

zover ik weet doet creatine niets met je "awakeness" dus dan zit het allemaal in je hoofd.
 
Idd bij mij ook géén slaap problemen.
(alleen als ik mijn armen zwaar heb getraind) ;)

ciao
 
En toch heb ik er ook last van gehad het kon gewoon in mijn hoofd zitten maar ik slaapte slechter toen ik creatine probeerde. Dit is 1 van de twee reden dat ik het heb laten staan de andere rede was dat het bij mij niet aansloeg, merkte er niks van. :mad:
 
!

En toch heb ik er ook last van gehad het kon gewoon in mijn hoofd zitten maar ik slaapte slechter toen ik creatine probeerde.

Ja dit zit echt in je hoofd! Creatine, en slaapeloosheid heeft niks met elkaar te maken! Probeer andere redenen te vinden, zoals: hoelaat sta je op s'ochtens, hoe actief ben je s'avonds, eet je nog te kort voor het slapen enz..

de andere rede was dat het bij mij niet aansloeg, merkte er niks van.

Dan ben jij de enige, creatine wekt bij iedereen! Ik denk dat je het totaal verkeerd gebruikt hebt! Denk aan de tijden van inname, en ook GEEN caffeine (cola, koffie, thee, chocola) als je in een crea kuur zit! Ook veel alcohol en roken kunnen beinvloedend werken (Ik zeg dus niet dat je veel drinkt he)
 
Ik heb het een paar x pas s`avonds kunnen pakken en dan merkte ik wel slaapproblemen.
Zo nergens last van.
 
Dan ben jij de enige, creatine wekt bij iedereen!

Helaas kan ik je hierin geen gelijk geven, het kan zijn dat de creatine waarde bij iemand al hoger ligt dan normaal het innemen van creatine heeft dan weinig tot geen zin. Ik nam ze in zoals beschreven en was gestopt met caffeine houdende producten. Moet wel toegeven dat ik rook en ben ook niet vies van een pilsje.
 
Bij 70 tot 80% werkt creatine goed. De andere 20 tot 30 % merkt er gewoon minder van, omdat hun creatine depots al verzadigd zijn op 1 of andere manier. Maar werken (als in: functioneren in het menselijk lichaam) doet creatine idd altijd.
 
Back
Naar boven