Fitness Seller

Creatine Ether Esthyl graag jullie ervaringen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Swavek1985

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
23 mei 2005
Berichten
110
Waardering
308
Lengte
1m75
Massa
88kg
Vetpercentage
14%
Ik zou graag willen weten wat jullie van CEE vinden?
 
ik vind t behoorlijk goor, en ook psychologisch is t net ff anders als gewone crea, je houdt geen vocht vast met cee, ik vond dat persoonlijk wel een opkikker als je er wat voller uitzag.(verder geen verschillen met gewone crea, beetje meer uithoudingsvermogen in de spieren)
 
tot op heden heeft het me niet echt kunnen bekoren nog :p
 
smaak is vies. de geur is chemisch. maar het doet zijn werk in mijn ogen wel OK.

ow, en laat er eens een tijdje je lepeltje in staat... die krijgt binnen een paar dagen flinke roest aanslag :rolleyes: heb me lepel weg moeten gooien! :mad:
 
Welke CEE hebben jullie gebruikt? Waarom neem je t niet gewoon in cap vorm?
 
Ik ga binnenkort waarschijnlijk CEE van bulk nitrution bestellen @ 1fast400 en ik hoor alles over dextrose voor een betere opnamen van de creatine, maar wanneer nemen jullie dit dan, direct bij de inname van de crea, daarvoor ect?
 
Geen dextrose nodig voor CEE hoor,enkel bij mono kan dit handig zijn.
 
ik haal de normalen crea als ik andere wil dan swole die lijkt mij wel goed maar nu gewoon de ouden nog.
 
Masato zei:
Welke CEE hebben jullie gebruikt? Waarom neem je t niet gewoon in cap vorm?


Omdat het dan veel minder goed word opgenomen door je lichaam, dus beter oplossen in water.
 
Amxerxes zei:
Omdat het dan veel minder goed word opgenomen door je lichaam, dus beter oplossen in water.
Crap en ik heb t net in cap vorm besteld omdat ik zo gewaarschuwd was voor de smaak.
 
PatrickT zei:
smaak is vies. de geur is chemisch. maar het doet zijn werk in mijn ogen wel OK.

ow, en laat er eens een tijdje je lepeltje in staat... die krijgt binnen een paar dagen flinke roest aanslag :rolleyes: heb me lepel weg moeten gooien! :mad:

Het spul is heel zuur vandaar die aanslag....
 
Dat ze het verkopen wil nog niet zeggen dat het net zo goed werkt, ze verkopen ook vloeibare creatine.
 
Amxerxes zei:
Dat ze het verkopen wil nog niet zeggen dat het net zo goed werkt, ze verkopen ook vloeibare creatine.
Ja maar ik las veel goede reviews over Omega Thunder (CEE in capvorm) op de BB.com forum dus vandaar.
 
Ik vind CEE niks, ik hou het wel bij micronized creatine
 
Ik ben echt tevreden over CEE. Ik gebruik die van pinnacle, zijn in tabletvorm dus smaakt niet zo vies. Ga volgende keer die van bulk nutrition bestellen
 
Ja, een tipje, koop er capsules bij! Geloof me, je zal me dankbaar zijn als je dingen hebt gecapt:D Ik heb ze bij de apotheek gehaald
 
T*fus vies dat spul als je het op je tong legt en dan met water weg spoelt, ik neem het gewoon met 40g dextrose na de training door elkaar mixen dan proef je het niet zo.
 
Oplossen in appelsiensap, erg lekker hoor dat zure smaakje erdoor :thumb: (nee niet ironisch bedoeld, smaakt echt lekker in tegenstelling tot de zure appel in water ;))
 
Ik heb een maandje CEE gebruikt maar dan direct na een normale crea maand. Ik merkte geen verschil tussen beiden. Nadat ik gestopt was ging ik direct 10% in kracht terug. Over twee weken begin ik weer en ben erg benieuwd hoe het me dan bevalt. Ik zal het even posten,

Overigen om de smaak te onderdrukken kun je er het beste een scheutje Lemoen (niet citroen) doorheen doen. Je proef er dan bijna niets meer van. En je hebt geen moeilijk gedoe met caps.
 
Ben benieuwd hoe die CEE van Bulk Nutrition smaakt. Zo vies als hun Bcaa poeder kan het toch niet zijn
 
Back
Naar boven