Fitness Seller

Creatine Ether Esthyl graag jullie ervaringen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gewoon weinig water gebruiken zodat je het in 1 keer door je keel kan gieten en dan drink je er wat water achteraan. Dat is mijn aanpak.
 
Grijpwijk zei:
Gewoon weinig water gebruiken zodat je het in 1 keer door je keel kan gieten en dan drink je er wat water achteraan. Dat is mijn aanpak.

dan blijft 3/4 toch in je beker kleven was iig wel zo met mono bleef die beker maar vullen om het eruit te krijgen
 
Ben benieuwd hoe die CEE van Bulk Nutrition smaakt. Zo vies als hun Bcaa poeder kan het toch niet zijn

Ja, die is minstens net zo goor. Ik heb er hier 1KG van staan dus weet er over mee te praten. Het smaakt naar accu zuur. (nee, dat heb ik nooit gedronken ;) )

Nogmaals een lepel Lemoen sap er door, gewoon uit zo'n plastic groen bolletje en je hebt nergens last van. Dat is definitly beter dan alleen naspoelen met water. Heb het allemaal geprobeerd. :cool:
 
sport wonder zei:
dan blijft 3/4 toch in je beker kleven was iig wel zo met mono bleef die beker maar vullen om het eruit te krijgen

Ik doe het daarom ook altijd zo. Je gooit die lepel creatine leeg in je mond en maakt er een papje van met je speksel .. daarna buis je het zo weg met wat appelsap en dan heb je ook echt ALLES weg! Bij monohydrate kan dat tenminste omdat die niet echt smaak heeft, maar mocht je ranzig spul hebben dan word dit klusje wel even doorbijten!! :D
 
dasteef zei:
Ja, die is minstens net zo goor. Ik heb er hier 1KG van staan dus weet er over mee te praten. Het smaakt naar accu zuur. (nee, dat heb ik nooit gedronken ;) )

Nogmaals een lepel Lemoen sap er door, gewoon uit zo'n plastic groen bolletje en je hebt nergens last van. Dat is definitly beter dan alleen naspoelen met water. Heb het allemaal geprobeerd. :cool:

Zuren schijnen niet zo goed te zijn voor creatine ivm omzetting naar creatinine
 
sport wonder zei:
dan blijft 3/4 toch in je beker kleven was iig wel zo met mono bleef die beker maar vullen om het eruit te krijgen

CEE lost veel beter op dan monohydraat
 
Back
Naar boven