Fitness Seller

Creatine Ethyl Ester akg?(de tuinen)

Bezoekers in dit topic

Tarik001

Cool Novice
Lid geworden
5 jan 2012
Berichten
237
Waardering
6
Lengte
1m78
Massa
83kg
Wie heeft er ervaring met: creatine ethyl ester AKG.
van het merk: precision engineered.

Is nu in de aanbieding bij de tuinen. wie heeft er ervaring mee? en waar staat die akg voor?

alvast bedankt;)
 
Ga voor Creatine Monohydraat, bij 1 van onze boardsponsoren zit je altijd goed.
 
okey thnx
 
Is een prima supp , geloof zelfs tableten vorm,
ik heb ze een tijd geleden geprobeerd.......
 
Ik zelf heb de creatine ethyl Esther van bodylab, niet duur en ik ging er hard op.....
 
bedankt voor de posts;)
 
Creatine mono van De Tuinen is prima, is namelijk Creapure net als alle andere goede creatine. Ik heb het ook in de aanbieding gehaald een paar weken geleden (2 voor 1) en was daarmee geloof ik net iets goedkoper dan bij de boardsponsoren.
 
creatine mono doet precies wat ie hoort te doen bij mij!
alleen ik hou er ontzettend veel vocht van vast bolle kop alles, en puisten worden meer!
ik drink genoeggg water dagelijks
 
creatine mono doet precies wat ie hoort te doen bij mij!
alleen ik hou er ontzettend veel vocht van vast bolle kop alles, en puisten worden meer!
ik drink genoeggg water dagelijks


Kan je beter voor een ethyl ester gaan die houdt geen vocht vast en geen oplaadfase
 
Tja leuk al die wetenschappelijke onderzoekjes, maar er is nog altijd iets als broscience ;)

Ik heb meerdere keren CM geprobeerd, en merk er 0,0 verschil mee..

Als ik EE direct voor mijn training neem merk ik wel degelijk dat het werkt..


Ik zou zeggen: haal een potje bij de tuinen voor die e15,99 en probeer het, mocht het niet bevallen kun je altijd nog CM halen :)
 
Tja leuk al die wetenschappelijke onderzoekjes, maar er is nog altijd iets als broscience ;)

Ik heb meerdere keren CM geprobeerd, en merk er 0,0 verschil mee..

Als ik EE direct voor mijn training neem merk ik wel degelijk dat het werkt..


Ik zou zeggen: haal een potje bij de tuinen voor die e15,99 en probeer het, mocht het niet bevallen kun je altijd nog CM halen :)

bedankt man;), weetje miss ook hoe lang je dat kan gebruiken? Ik hoorde 8 weken gebruiken en dan 2 weken rust ofsoiets?, kan dat kloppen??:)
 
Ja dat raden ze aan met mono, in verband met je gevoeligheid en eigen aanmaak..

Maar aangezien ethyl ester toch niet werkt kun je het zo lang nemen als je wilt :P

Haha nee joking, weet het eigenlijk niet precies.. Ik gebruik zelf meestal een potje of twee, maandje of 2/3 en dan kap ik er weer even mee..
 
Ja dat raden ze aan met mono, in verband met je gevoeligheid en eigen aanmaak..

Maar aangezien ethyl ester toch niet werkt kun je het zo lang nemen als je wilt :P

Haha nee joking, weet het eigenlijk niet precies.. Ik gebruik zelf meestal een potje of twee, maandje of 2/3 en dan kap ik er weer even mee..


haha okeey, dan toch maar proberen. Bedankt man;)
 
Back
Naar boven