XXL Nutrition

Creatine Ethyl Ester Powder - Bulk Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Vergroot de wateropname in de spiercel waardoor je extra kracht krijgt
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? je moet het met dextrose innemen, anders is het niet te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 5 gram na het trainen en op niet trainings dagen 5 gram in de ochtend met een dextrose shake
  • Waar heb je het supplement gekocht? 1fast400.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $20,99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Dit product vond ik veel beter werken dan monohydrate. Ik hield hier geen tot weinig vocht van vast en me kracht en pomp steeg aanzienlijk, ben denk ik ongeveer 3 kilo erop gegained.

Een zeer goed supplement die iedereen een keer geprobeerd moet hebben.

1f-cee.gif
 
Hmm, 3weken maar? Omdat je potje op was? Iemand resultaat van 6 weken?
 
Yzord zei:
Hmm, 3weken maar? Omdat je potje op was? Iemand resultaat van 6 weken?
Yep potje was op idd. Helaas, is niet duur, ik zou het ook een keer meebestellen als iemand een bestelling in amerika doet.
 
Ik wil het ook graag proberen, maar zit dan aan een kuur van 6-8 weken te denken. wat ik mis aan de template is de hoeveelheid die iemand inneemt. Wat was jouw inname?
 
5 gram na het trainen en op niet trainings dagen 5 gram in de ochtend met een dextrose shake(je moet het met dextrose innemen, anders is het niet te drinken, dus dan maar op een lege maag is het beste)
 
Ik heb nu die van bb.com, en die is ook echt niet naar binnen te werken zeg! :barf:

Damn, dacht dat ik wat gewent was qua smaak! :)
 
MrJ zei:
Ik heb nu die van bb.com, en die is ook echt niet naar binnen te werken zeg! :barf:

Damn, dacht dat ik wat gewent was qua smaak! :)


Die heb ik ook, is die van jou ook zo klonterig? Qua smaak wordt je het wel gewend na een tijdje.
 
Gewoon met iets zoets nemen zoals je dextrose shake.
 
MrJ zei:
Ik heb nu die van bb.com, en die is ook echt niet naar binnen te werken zeg! :barf:

Damn, dacht dat ik wat gewent was qua smaak! :)


heb je die van Higher Power CEE van 500 gram?

Heb die namelijk ook besteld! Maar je weet wat ze van gore producten zeggen.
Als het zo goor is van smaak, dan moet het wel goed werken! :D
 
Chemische smaak is prima te doen, je gaat er toch niet mee gorgelen of zo? Twee slokken en het is weg.
 
Back
Naar boven