Fitness Seller

Creatine Ethyl Ester

Bezoekers in dit topic

killerbeast

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
20
Ik zie bij body en fit meerdere soorten Creatine Ethyl Ester. Wat zijn nu precies de verschillen en wat is het voor of nadeel van Creatine Ethyl Ester in capsule vorm of poedervorm?? En wat is het verschil tussen Creatine Ethyl Ester en gewone creatine?

Er zijn veel mensen die goed reageren op mono en ook veel die goed reageren op CEE. Er zijn studies die zeggen dan CEE snel afbreekt naar creatinine, er zijn ook mensen die veel vocht vasthouden door mono. Het hangt, denk ik, van persoon af.....dus probeer allebei en dan weet je wat werkt voor jou :)

Er zijn veel mensen die goed reageren op mono en ook veel die goed reageren op CEE. Er zijn studies die zeggen dan CEE snel afbreekt naar creatinine, er zijn ook mensen die veel vocht vasthouden door mono. Het hangt, denk ik, van persoon af.....dus probeer allebei en dan weet je wat werkt voor jou :)
+1
En er word beweerd dat CEE 100% wordt opgenomen.

Verschil tussen capsules en poeder?

Capsules zijn gewoon gevuld met hetzelfde poeder en dan duurder.

Conclusie: Koop poeder!

Ik zie bij body en fit meerdere soorten Creatine Ethyl Ester. Wat zijn nu precies de verschillen en wat is het voor of nadeel van Creatine Ethyl Ester in capsule vorm of poedervorm?? En wat is het verschil tussen Creatine Ethyl Ester en gewone creatine?

Het grote verschil is dat CEE veel duurder is dan CMH. (en het smaakt veel viezer, vandaar dat je eerder geneigd bent om capsules te nemen die NOG duurder zijn).

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor alle reacties. Allleen nu ben ik er nog niet echt helemaal achter wat nu beter is. Waarom is CEE duurder dan mono? Zitten er meer werkende stoffen in?

Neem de monohydraat. CEE is niet beter (mssn ook niet slechter) alleen duurder. Waarom? Because they can.

Bedankt voor alle reacties. Allleen nu ben ik er nog niet echt helemaal achter wat nu beter is. Waarom is CEE duurder dan mono? Zitten er meer werkende stoffen in?

Er zitten in CEE niet meer werkende stoffen, maar de creatine is veresterd en zou daardoor beter moeten worden opgenomen. Of dat echt zo is...? Bedrijven willen allemaal geld verdienen en op de CM zal de marge waarschijnlijk wat kleiner zijn.

http://www.chivo.nl/content/supplement-creatine-monohydraat-vs-creatine-ethyl-ester

Terug
Naar boven