XXL Nutrition

Creatine ethyl ester

Bezoekers in dit topic

Nickyo1992

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
24 jan 2019
Berichten
1.141
Waardering
1.289
Lengte
1m78
Massa
74kg
Vetpercentage
14%
Ik heb inmiddels bijna een jaar creatine monohydraat gebruikt, echter heb ik in mijn omgeving al vaak gehoord dat mijn hoofd nogal opgezwollen is (waterhoofd).
Ik zou dus graag Creatine ethyl ester willen gebruiken. Alleen lees ik ook overal dat het geld verspilling is. Alle artikelen hier over Creatine Ethyl Ester zijn uit het jaar 2007-2010. Nogal lang geleden dus.

Ik zou dus wel graag creatine willen blijven gebruiken, maar de zijeffecten van monohydraat staan mij nogal tegen..
Althans bij mij is het opgezwollen gezicht wel erg.

Zijn er mensen hier die Creatine Ethyl Ester gebruiken?
Ik zou graag jullie ervaringen willen horen. En wat, wanneer en hoeveel innamen.
 
Creatine ethyl ester is minder stabiel en daardoor ook minder effectief dan monohydraat. Maar hoe weet je zo zeker dat creatine de oorzaak is van je opgezwollen hoofd? Misschien is de oorzaak wel iets heel anders. Ben je wel eens een paar weken 'off' gegaan en verdween het toen ook?
 
Creatine ethyl ester is minder stabiel en daardoor ook minder effectief dan monohydraat. Maar hoe weet je zo zeker dat creatine de oorzaak is van je opgezwollen hoofd? Misschien is de oorzaak wel iets heel anders. Ben je wel eens een paar weken 'off' gegaan en verdween het toen ook?
Dat niet maar het begon wel met creatine inname. Dus het lijkt me dan wel heel toevallig dat het daar niet aan ligt.
 
hoeveel ben je aankomen de laatste tijd? kan ook gewoon zijn dat je een bulk hoofd hebt.
ik zou gewoon eens een maandje stoppen met creatine, dan weet je zeker of het daar aan ligt of niet.
 
hoeveel ben je aankomen de laatste tijd? kan ook gewoon zijn dat je een bulk hoofd hebt.
ik zou gewoon eens een maandje stoppen met creatine, dan weet je zeker of het daar aan ligt of niet.
Ik gebruik nu al 8 maand non stop creatine dus de laatste tijd ben ik door creatine niks extra's aangekomen.
Echter kreeg ik de zoveelste reactie al te horen dat ik er nu wel eens klaar mee ben en dat ik schijnbaar wel echt significant een dikker hoofd heb gekregen anders zeggen mensen dat niet spontaan lijkt me. Ze zeiden het ook allemaal voorzichtig, dus niet om bot te zijn maar wel eerlijk.
 
Back
Naar boven