Fitness Seller

Creatine ethyl ester (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

paraman

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
1.237
Waardering
7
Ik wil er vanaf volgende week mee starten.

Ik heb 1 kg van bulknutrition, maar ik vraag mij af hoeveel keer ik het moet nemen en welke hoeveelheid.

is 1X per dag voldoende bij het ontbijd, laat ons zeggen 3 gram.
 
3 gram is beetje erg weinig. Denk eerder aan 10 gram of meer
 
Voor en na de training en op niet trainingsdagen gelijk na het opstaan.
Ik zou beginnen met 2 gram voor en 2 gram na de training en dan gewoon kijken hoe het gaat.
 
3 gram is voldoende met CEE. Ook al gebruik ik meestal voor een training 2,5 gram en 2,5 gram er na. Maar op niet trainingsdagen is 3 gram zeker voldoende.
 
helpt die creatine ethyl ester nou beter dan de normale creatine of is het gewoon crap net als vloeibare creatine?
 
Guys,
ik wil dus ook beginnen met de CEE en wilde gister alvast een schepje puur in mijn mond doen, damn wat een zure bende man. Gaat zeker de shake in om de smaak te neutraliseren. Hoe werken jullie het naar binnen?
 
Ik heb taurine en CEE in mijn shake zitten... goed zuur, maar doe er maar minder water bij...
 
hij denkt volgens mij dat elke dosering van creatine-producten rond de 10gr moet zitten :D

maar met CEE hoeft dat dus niet heh
 
Deejay_Spike zei:
hij denkt volgens mij dat elke dosering van creatine-producten rond de 10gr moet zitten :D

maar met CEE hoeft dat dus niet heh


Hehe idd Spike :D

creatine ethyl ester (CEE) word ook veel beter opgenomen dan gewone creatine omdat het een ester is.
 
Correct, je hoeft er ook niet mee te laden.

Ik gebruik het ook, en zoals gezegd, voor en na de training 2 a 3 gram gaat het best.
 
The rebel zei:
Correct, je hoeft er ook niet mee te laden.

Ik gebruik het ook, en zoals gezegd, voor en na de training 2 a 3 gram gaat het best.
ik vind zelfs dat je met gewone creatine niet hoeft te laden.
 
Shluh zei:
ik vind zelfs dat je met gewone creatine niet hoeft te laden.

Naar het schijnt is dat idd niet nodig. De industrie zou dat verzonnen hebben om meer te verkopen.
 
The rebel zei:
Naar het schijnt is dat idd niet nodig. De industrie zou dat verzonnen hebben om meer te verkopen.
idd, nu ja , mss helpt het wel om rapper sterker te worden , maar ik doe het opt gemakje :)
 
maar kun er iets bijnemen om de opname nog te verbeteren of is dit niet nodig omdat het een ester is ?

bij gewone creatine wordt meestal dextrose of vitargo bijgenomen
 
bevat die swole vx2 ook zo'n ester ??


heb net een pot besteld , wat zijn hierop de reacties
heeft iemand deze al eens gebruikt

heb ook tribosten en bcaa besteld

enige kennis , reacties ??

grtzz
 
Little Me zei:
bevat die swole vx2 ook zo'n ester ??


heb net een pot besteld , wat zijn hierop de reacties
heeft iemand deze al eens gebruikt

heb ook tribosten en bcaa besteld

enige kennis , reacties ??

grtzz

tribosten is crap. werkt niet testosteron verhogend.

bcaa's zijn goed, moet je voor de training nemen .
 
Rebel_x zei:
tribosten is crap. werkt niet testosteron verhogend.

bcaa's zijn goed, moet je voor de training nemen .
is het niet tribosten dat sommige hier nemen in hun nakuur ??
 
Rebel_x zei:
tribosten is crap. werkt niet testosteron verhogend.

bcaa's zijn goed, moet je voor de training nemen .


en na het trainen!
 
zuivelproduct zei:
Guys,
ik wil dus ook beginnen met de CEE en wilde gister alvast een schepje puur in mijn mond doen, damn wat een zure bende man. Gaat zeker de shake in om de smaak te neutraliseren. Hoe werken jullie het naar binnen?
Stop het in je dextrose shake, want in je whey shake smaakt het nog afschuwelijker.

Best raar, CEE is uitgevonden zodat je het niet met snelle suikers hoeft in te nemen, maar het is niet te drinken zonder snelle suikers want dan smaakt het gewoon te zuur.
 
Back
Naar boven