Fitness Seller

Creatine ethyl ester (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

S0m30n3 zei:
Stop het in je dextrose shake, want in je whey shake smaakt het nog afschuwelijker.

Best raar, CEE is uitgevonden zodat je het niet met snelle suikers hoeft in te nemen, maar het is niet te drinken zonder snelle suikers want dan smaakt het gewoon te zuur.

das idd zonde ja, om daar je shake mee te verkloten. En zuur, niet normaal. Maar met een flinke schep dextrose en wat warm water, neus dicht en drinken!
 
ik sta op et punt om Revenge te bestellen van xxlnutrition...
en aangezien dit een CEE topic is....mensen ervaring hiermee??
 
Laatst bewerkt:
Big Steve zei:
Hehe idd Spike :D

creatine ethyl ester (CEE) word ook veel beter opgenomen dan gewone creatine omdat het een ester is.
Nou ik denk dat dat niks uitmaakt ieder lichaam neemt maar een bepaalde hoeveelheid crea op en dat is bij de een meer dan bij de ander en dat kun je niet sneller laten gaan en je kan er ook niet meer van opnemen dan jou lichaam toestaat.Of je moet er andere middelen bij gebruiken die jou atp vergroten en spiercell vergroters.
 
jah ik vraag me dus ook af of dit weer een nieuwe hype uit amerika is zonder toegevoegde waarde, creatine ester produkten...
 
koop het in capsules, geen last van de slechte smaak
 
jup, hier die revenge!

goed spul! maar meng het in'n glas appelsiensap, zal veel beter binnen gaan want de zure appelsmaak is wel erg zuur
 
xboxfreak zei:
jah ik vraag me dus ook af of dit weer een nieuwe hype uit amerika is zonder toegevoegde waarde, creatine ester produkten...
Volgens mij is het ook maar een hype.
 
Heb vandaag mn CEE binnen gehad. Vind de smaak best wel meevallen.
 
Heb 100 gr. van die ethyl Ester staan, wat een vies spul zeg :kots:, gelijk de laatste keer :dance: . Straks gewoon weet Phosphagen :thumbs:
 
Rebel_x zei:
tribosten is crap. werkt niet testosteron verhogend.

O?

En dat vind je omdat?


xboxfreak zei:
ik sta op et punt om Revenge te bestellen van xxlnutrition...
en aangezien dit een CEE topic is....mensen ervaring hiermee??

Nog niet, ben dus ook benieuwd. :)

Wil zelf CEE proberen, maar weet nog niet wat voor product ik daarvoor zal nemen.


Deejay_Spike zei:
jup, hier die revenge!

goed spul! maar meng het in'n glas appelsiensap, zal veel beter binnen gaan want de zure appelsmaak is wel erg zuur

En tevreden?
 
Ik zie iedereen maar klagen over de smaak.Neem dan gewoon capsules.Geen smerige smaak en toch alles binnen.Wel wat duurder maar ja wat wil je
?
 
Mr J zei:
O?

En dat vind je omdat?

Lijkt me toch wel duidelijk J? Het is al lang bewezen dat tribulus produkten niks met het testosterongehalte doen..
 
zijn er capsules van 2.5 gram ?
 
ik ken er wel van 0.8 gram, maar dan kan je er gewoon meer van nemen
trouwens, 2.5 gram, hoe wil je die door je keel krijge?
 
paraman zei:
zijn er capsules van 2.5 gram ?

Nee, de grootste die ik ben tegen gekomen zijn die van de taurine van Olimp, namelijk 1500 mg! De capsules die ik bij de apotheek heb gekocht zijn voor ongeveer 900/1000 mg. Maar door een post van 3XL in een creatine topic, ben ik toch gaan twijfelen aan het cappen van de CEE. Door de capsules zou het onopgelost de maag in komen, en daardoor niet opgenomen worden en zorgen voor de vervelende sides zoals diaree en buikkrampen...
 
Back
Naar boven