AndroidHealthClinic

Creatine Ethyl Esther/Kre-Alkalyn

Bezoekers in dit topic

De werking van HMB is in zeer veel wetenschappelijk studies bewezen. Een studie aan de Iowa State University wees aan dat HMB het lichaam ondersteunt om de schade aan spiercellen na en training aanzienlijk te beperken. Als er minder schade aan spiercellen is, gaat het lichaam spieropbouw en vet verlies versnellen.

kortom, geld verspilling idd.

het zou en ik zeg met nadruk HET ZOU inderdaad een redelijk supplement kunnen zijn om spiermassa te behouden tijdens intensieve/verzurende cardiotrainingen

maar dus niet tijdens krachttraining.
dan heb je veel meer aan een goeie combo van whey/dextro/crea
 
Dextrose was ik ook van plan om te nemen, had het eigelijk veel vroeger moeten beginnen nemen, maarja. Over N.O.-explode heb je misschien wel gelijk, maar het is leuk eens te veranderen van product, of eens een grotere "pump" te voelen. Je moet het leuk houden en het is altijd leuk die "pumps" die je vroeger beleefde is terug te beleven. Natuurlijk zijn voeding e.d. ook heel belangrijk, maar van al die spullen die op de markt zijn, zijn er ook wel een paar die daadwerkelijk zullen werken. Zit nu al een tijdje op hetzelfde gewicht, ik geloof dat verandering dan nooit kwaad kan om toch maar over die drempel heen te geraken.

Whey en dextrose zijn goede producten, maar die andere producten zijn ook leuk, en misschien zelfs goed, om eens te proberen.
Het moet nog leuk blijven vind ik.

Toch bedankt voor de advies, zal ze zeker niet in de wind slaan.
En over dat shirtje, ouders betalen kleren, maar geen supplementen :(
 
Dextrose was ik ook van plan om te nemen, had het eigelijk veel vroeger moeten beginnen nemen, maarja. Over N.O.-explode heb je misschien wel gelijk, maar het is leuk eens te veranderen van product, of eens een grotere "pump" te voelen. Je moet het leuk houden en het is altijd leuk die "pumps" die je vroeger beleefde is terug te beleven. Natuurlijk zijn voeding e.d. ook heel belangrijk, maar van al die spullen die op de markt zijn, zijn er ook wel een paar die daadwerkelijk zullen werken. Zit nu al een tijdje op hetzelfde gewicht, ik geloof dat verandering dan nooit kwaad kan om toch maar over die drempel heen te geraken.

Whey en dextrose zijn goede producten, maar die andere producten zijn ook leuk, en misschien zelfs goed, om eens te proberen.
Het moet nog leuk blijven vind ik.

Toch bedankt voor de advies, zal ze zeker niet in de wind slaan.
En over dat shirtje, ouders betalen kleren, maar geen supplementen :(


ik geef toe dat ik ook wel es toen ik een dipje had gelijk vet veel sups wou bestellen :P

het is idd leuk dingen te proberen

een megapomp is idd ook leuk, maar die beriek ik wel tijdens het trainen en dan zwakt het tenminste gelijk af zodat ik kan herstellen
 
ik heb wat monsters gekregen van Kre-Alkalyn van EFX . Mag aannemen dat de capsules in z'n geheel geconsumeerd moeten worden ?
 
ik heb wat monsters gekregen van Kre-Alkalyn van EFX . Mag aannemen dat de capsules in z'n geheel geconsumeerd moeten worden ?

Yep. 1 een uur voor de training 1 gelijk erna.;)
 
Heb nu al mijn producten al gekocht. De weight-gainer en whey van Best Body bij sportfood.nl gehaald en de dextrose en CEE HCL bij bulkpowders gaan halen.
 
Mss wat te laat maar aangezien je van België bent kun je vrij makkelijk Kre-Alkalyn van Performance aanschaffen. Goed spul trouwens.
 
En waar koop ik dat dan? Kan zijn dat ik ook eens Kre-Alkalyn probeer, later dan.
 
Waarom pak je de CEE niet van Pasio?
 
Hier bij ons in Beerse kun je de Kre-Alkalyne kopen van Performance
 
ik heb in de zomer van 2005 1 kg cee hcl van 1fast400 gekocht, heb toen de pot denk ik opengemaakt om er eens in te kijken, maar toen heb ik het niet gebruikt

nu ongeveer 14-15 maanden later staat die geopende ongebruikte pot er nog

is die creatine nog in een goede staat ??

de nitrous die ik toen meebestelde is namelijk al vervallen :(
 
paraman, creatine monohydraat vervalt na ongeveer 1 jaar. Weet niet hoe het zit met CEE HCl. Is alleszins niet slim om zaken te kopen om ze dan vervolgens niet te gebruiken...

Gertje, bedankt.
 
idd maar ik wilde het gaan gebruiken maar ik werd toen ziek en had een kruisbandletsel en later is het er niet meer van gekomen
 
Heb nu al mijn producten al gekocht. De weight-gainer en whey van Best Body bij sportfood.nl gehaald en de dextrose en CEE HCL bij bulkpowders gaan halen.



Mijn monohydraat is ook op en ben van plan ook eens CEE te proberen.

Hoe bevalt die van by bulkpowders?

Nog iemand anders goeie CEE ervaringen (merk) ?
 
Ben er nog niet aan begonnen. Lig al weken plat, ben aan het wachten tot als de pijn in mijn onderarmen wegtrekt en dat gebeurt maar niet. Op het punt iemand af te maken, maar zal het weten te zeggen wanneer ik er weer volop tegen aan ga gaan. Als dat ooit nog gebeurt.
 
Back
Naar boven