AndroidHealthClinic

Creatine FAQ

Bezoekers in dit topic

Fabrice

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2012
Berichten
783
Waardering
37
Eerst en vooral; ik hoop dat ik op de juiste plaats zit om dit soort opmerkingen te maken.. :)

Ik blader de laatste tijd vaak door het Supplementen subforum, en daar komt om de dag wel een vraag over welke creatine te gebruiken, creatine i.c.m. PWO, i.c.m. multivits, i.c.m. whey, ga zo maar door..
Ik zou ze dan graag effe willen doorverwijzen naar de Creatine faq (sticky), maar helaas is deze naar mijn idee iets teveel gericht op het wetenschappelijke aspect van creatine gebruik. Pas op, het is erg leuk om te lezen, maar enkel als je je er echt in wilt verdiepen :)
Driekwart van de mensen die het gebruikt/wilt gaan gebruiken, interesseert het helaas geen reet wat ATP is en doet, en waarom je door creatine beter kunt trainen. Daarbij zijn ook nog eens een groot deel van de posts in het engels, waardoor sommigen onder ons het niet eens kunnen lezen mochten ze het willen..

Mijn idee is gewoon dat er een Creatine gids nodig is, die antwoordt geeft op de simpelere vragen, zoals hoeveel creatine je per dag nodig hebt, of het combineerbaar is met andere producten, of het schadelijke bijwerkingen heeft enzovoorts.. Dan kunnen we mensen die een simpele vraag stellen dat gewoon laten lezen, en dan weten ze genoeg :)

Nou uhh.. Dat was het wel zo'n beetje.. Keep up the good work!
 
Je kan zelf een artikel schrijven en hier plaatsen. Als het goed genoeg is kan je bij Big T gaan lobbyen om het toe te voegen aan de creatine faq.
 
Daar hebben we de annebole sectie voor.
 
Ik wil wel iets schrijven over crea, gewoon een beetje de simpele dingen die ik heb geleerd van hier op het forum :) Aangezien ik zelf nog een 'beginner' ben, heb ik er mss ook een vrij goed idee van wat beginners willen weten.. :D

Geef wel eerlijk toe dat het me aan de kennis ontbreekt om een nederlandstalig stuk over de wetenschappelijke kant te schrijven, en dat ik waarschijnlijk geen bronnen heb om m'n redeneringen te bevestigen..
 
Hier is veel te vinden die je misschien kan helpen bij het schrijven van een artikel.
 
The Creatine report is all what you need.
 
Back
Naar boven