XXL Nutrition

creatine gebruik tijdens beentraining

Bezoekers in dit topic

kevvv

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 mrt 2008
Berichten
154
Waardering
0
ik train mijn benen nu 2 * per week ( ub/lb schema)
ze lopen nogal achter met derest..
nu heb ik creatine kre alkalyn gekocht, heb ze nu al telkens iedere training gepakt en heb er nog ongeveer 40capsules over.
is het een goed idee om ze enkel en alleen op mijn beentraining te gebruiken? of is dit niet aanteraden en neem ik ze best op iedere training in? mvg
 
Creatine discrimineert niet tussen verschillende spiergroepen. Lees de creatine-FAQ even nog goed door. Als je benen achterlopen tov de rest van je lichaam zal je ze harder en intenser moeten gaan trainen. Creatine zorgt er alleen voor dat het mogelijk is om nóg iets harder en langer te trainen. Echter creatine moet je wel als een soort van 'kuur' innemen. Dus gewoon 30 dagen lang creatine iedere dag.
 
:roflol:
sorry, maar moet toch effe lachen om je onwetendheid over creatine
in feite was je bedoeling wel niet slecht:D ,"als een spiergroep achter op de rest, neem ik gewoon na training van die desbetreffende spiergroep creatine en dan trekt die spiergroep wel bij"
creatine moet je in kuren nemen (best 1 week opladen en dan 3 weken onderhoud), als je t neemt zoals jij et doet, is et zonde van je geld, want je zal er 0% resultaat van krijgen..
suc6 er nog mee en die benen komen wel
gewoon veel squatten!
 
:roflol:
sorry, maar moet toch effe lachen om je onwetendheid over creatine
in feite was je bedoeling wel niet slecht:D ,"als een spiergroep achter op de rest, neem ik gewoon na training van die desbetreffende spiergroep creatine en dan trekt die spiergroep wel bij"
creatine moet je in kuren nemen (best 1 week opladen en dan 3 weken onderhoud), als je t neemt zoals jij et doet, is et zonde van je geld, want je zal er 0% resultaat van krijgen..
suc6 er nog mee en die benen komen wel
gewoon veel squatten!

wat raad jij hem dan aan om in te nemen voor zijn beentraining?
 
wat raad jij hem dan aan om in te nemen voor zijn beentraining?

nix, gewoon opstaan, ontbijt (paar eitjes, wat brinta, banaan, whey shakie)
en dan anderhalf uur erna knallen!
belangrijkste is nog altijd knallen op training, voeding optimaliseren, die supplementen zijn echt geen wondermiddelen (als je op 95% van je haalbare fysiek staat, kan je dat mischien op 100% brengen met supps,maar de meeste gains maak je met optimale voeding en training)
en als je toch wil creatine nemen (ik neem er nu ook altijd een kuur v 2 maand voor de zomer, meer neem ik er niet van, van hoe meer je t neemt, hoe minder effect creatine heeft, want je lichaam wordt eraan gewend, ik gebruik enkel creatine voor de zomer en heb er een zeer goed zichtbaar effect van, kverzwaar zo'n 3 a 4 kilo ervan en zichtbaar vollere spieren)
 
oke, ik kom nu met mijn redelijk voedingsschema aan 120 gram eiwitten per dag,heb een gewicht van 73kg,nog wat hoger gaan in eiwitten ofniet?
 
hoger gaan in eiwitten mag altijd. is wel aan te raden. de een zegt 2 keer lichaamsgewicht in gram de ander zegt 3 keer lichaamsgewicht. dus jij zit daar onder.
 
idd, je mag gerust nog wat hoger gaan in eiwitten, ook je carbs niet vergeten!
 
Back
Naar boven