AndroidHealthClinic

Creatine, Glutamine, water -en?

Bezoekers in dit topic

digizaf

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 dec 2008
Berichten
58
Waardering
0
Beste DBB's

Na het lezen van [Link niet meer beschikbaar]

[knip]
blabla
Nu het praktische deel. Wat U nodig hebt zijn vier verschillende substanties tegelijkertijd: creatine, glutamine, water en lichaamseigen insuline. Gebruik daarvoor de producten Creatine Monohydraat en het Glutamine Plus Transportsysteem Matrix, of Vanadyl, of nog goedkoper koop wat Dextrose (Dextro Energie), vruchtensuiker en zelfs limonadesiroop voldoet uitstekend, en ga als volgt te werk:

Tijdens uw 30 dagencyclus neemt U elke morgen direct na bet opstaan op nuchtere maag een dosis Creatine (2 maatlepels) en een dosis Glutamine Plus (2 maatlepels) met 750 ml water in. Zorg ervoor genoeg water te drinken en wacht ongeveer 30 minuten voordat U uw ontbijt verteert. Dit garandeert een volledige assimilatie en geeft uw lichaam de tijdom met de teweeggebrachte afgifte van insuline en de grote watertoevoer de voedende substanties uit de maag naar bet bloed en dan naar de spiercellen te pompen.
blabla
[plak]


wil ik het ook gaan gebruiken. Alleen ik heb er wat vragen over, ik snap het ook niet helemaal.

Ik heb nu Creatine besteld, maar volgens wil er ook andere supps toevoegen, om gewoon optimaal gebruik te maken. Nou word er geschreven dat het nodig is om 4 supps te combineren (creatine, glutamine, water en lichaamseigen insuline)

Dus ik neem creatine, glutamine, water, maar wat neem ik als insuline? Moet ik denken aan dextrose ? Of zal creatine, glutamine en water voldoende zijn?

Nou ben ik aan het kijken naar glutamine op onlineshops, daar staat bij dat het altijd ingenomen moet worden met koolhydraathoudende drank, maar volgens mijn link moet het gemengd worden met water.
 
Ik denk dat je aan dextrose moet denken.
 
Die dextrose (gewoon druivesuiker van de super) zorgt ervoor dat je een insulinepiek krijgt. Moet je wel een aardige dosis nemen (50 gram bv).

Sommige creatines hebben een eigen "transport". Dat is die suiker maar vaak duurder dan wanneer je het zelf op deze manier oplost.
Op de verpakking van de creatine lees je vaak dat je het met vruchtesap moet innemen, dat is alleen vanwege de suikers.
 
Wat vinden jullie eigenlijk van de link? Iemand die al zoiets geprobeerd heeft?

Dan nog iets,

Stel je word wakker, je neemt eerst op lege maag crea, glutamine, dextro, water. Hoeveel tijd later kan je je whey innemen ?
Normaal gesproken neem ik voor mijn taining en na mijn training ook een whey. Kan ik de whey aanhouden voor de training? En hoe gaat het na de training? Direct crea/glu/dex/wat en later een whey?
 
Ha, ik had die link nog niet gelezen maar er staat al in wat ik voorstelde ten aanzien van de insulinepiek.

Trouwens jouw vraag word al beantwoord in die link. Ook na de training dit geheel innemen om de tekorten aan te vullen en na 30 minuten pas je whey shake.

Overigens doe ik nu min of meer hetzelfde met een korte insuline kuur waarbij ik insuline injecteer. Alleen moet alle voeding dan sneller ingenomen worden omdat de turbo er dan echt op staat.
Lees maar eens door, er zitten overeenkomsten in.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/insuline-laatste-4-weken-mn-kuur-204500/#post3680411

Is overigens niet voor beginners en ook niet iets wat je "zomaar" even doet. In jouw geval word de insulinepiek op natuurlijke wijze opgewekt door de druivesuiker, da's een stuk veiliger.
 
Back
Naar boven