MuscleMeat

Creatine + HMB en Whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hmm lekker tegenstrijdig allemaal, de een zegt dat het goed is de ander niet..
 
driekwart zegt dat HET niet werkt!
De rest zegt dat het wel werkt..Maar dat komt dan waarschijnlijk door andere zaken zoals, juiste voeding, whey en training.
 
ViperR zei:
Hallo DBBrs,

Ik doe nu zo'n jaar fitness, eerst instantie om conditie te verbeteren, maar nu eigenlijk voor spiermassa, "gespierd lichaam". Zonder voedingschema, trainschema (doe wel elke keer ongeveer hetzelfde) en suplementen.

Ik zit nu te denken aan whey, creatine en HMB.

In plaats van te zeveren over HMB (wat niet werkt) en creatine (wat je non-stop kan nemen) zou ik eerst even dit lezen.

Zonder een goed traingsschema en voedingsschema zou ik helemaal niet aan supplementen denken. Deze 2 zijn namelijk de basis.

De sleutel tot succesvol bodybuilding bestaat uit 3 elementen. Training, voeding en rust. Als een van deze 3 niet optimaal is zal je groei ook niet optimaal zijn.
 
Wat kan ik het beste nemen,

Whey Protein (2500gr) + Protein 80 (2500gr) of
Whey Protein (5000gr)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Whey is voor meteen na het ontwaken en voor en na da training geschikt, pro 80 voor het slapen.
 
ok bedankt, dan word het:

1 XXL Nutrition Creatine Monohydraat 2 x 500gr €37.00
1 XXL Nutrition Whey Protein 5000gr €81.50
Totaal: €118.50

ps. op site van XXL zelf staat dat je creatine 6 weken moet gebruiken en dan minimaal 4 weken niet.
 
-VipeR- zei:
ok bedankt, dan word het:

1 XXL Nutrition Creatine Monohydraat 2 x 500gr €37.00
1 XXL Nutrition Whey Protein 5000gr €81.50
Totaal: €118.50

ps. op site van XXL zelf staat dat je creatine 6 weken moet gebruiken en dan minimaal 4 weken niet.
Succes!
 
als je altijd non stop creatine gebruikt, ga je strax niet meer zonder kunnen.. is mij verteld in 4 verschillende winkels
 
Baris_ zei:
als je altijd non stop creatine gebruikt, ga je strax niet meer zonder kunnen.. is mij verteld in 4 verschillende winkels
daarom ook 6weken wel, 4 a 6 niet
 
Laatst bewerkt:
Baris_ zei:
als je altijd non stop creatine gebruikt, ga je strax niet meer zonder kunnen.. is mij verteld in 4 verschillende winkels
Hallo meneer ik ben koppig dat kan wel... :p
 
Inderdaad, creatine niet langer dan 6 weken gebruiken ook al vinden sommige dat onzin.
 
Brutez zei:
Inderdaad, creatine niet langer dan 6 weken gebruiken ook al vinden sommige dat onzin.

Want......?
 
Big'r zei:

1. Het is een stuk goedkoper.
2. Maanden achter elkaar heeft IMO geen nut.
3. Misschien is het ongezond.

Als ik zelf creatine gebruik merk ik duidelijk dat ik na 4 a 6 weken verzadigd ben. Gewicht neemt niet meer toe, kracht neem niet meer toe. Waarom zal je dan nog door willen gaan?

Als ik dan bijv 2 maanden niet gebruik en dan weer een "kuurtje" neem neemt mijn gewicht en kracht weer toe. Doormiddel van kortere kuurtjes bereik IK dus een stuk meer dan non stop creatine gebruiken.

En oja, zo super veel verlies ik nooit nadat ik gestopt ben met creatine.. ;)
 
als goed is morgen:

1 XXL Nutrition Creatine Monohydraat 2 x 500gr
1 XXL Nutrition Whey Protein 5000gr

binnen :)

en daarna wil ik MegaGrow proberen, lees ik positieve reacties over.
 
Brutez zei:
1. Het is een stuk goedkoper.
2. Maanden achter elkaar heeft IMO geen nut.
3. Misschien is het ongezond.

Als ik zelf creatine gebruik merk ik duidelijk dat ik na 4 a 6 weken verzadigd ben. Gewicht neemt niet meer toe, kracht neem niet meer toe. Waarom zal je dan nog door willen gaan?

Als ik dan bijv 2 maanden niet gebruik en dan weer een "kuurtje" neem neemt mijn gewicht en kracht weer toe. Doormiddel van kortere kuurtjes bereik IK dus een stuk meer dan non stop creatine gebruiken.

En oja, zo super veel verlies ik nooit nadat ik gestopt ben met creatine.. ;)
wel raar..

als je namelijk geprofiteerd hebt van de extra energie van creatine, mis je dat als je opeens stopt met creatine. dus ga je weer iets in kracht/massa achteruit. Zo ga je dus met een soort schommeling vooruit, terwijl je met continu gebruik in een rechte lijn vooruit gaat.
 
dan neem jij het toch continu, kom achteraf niet klagen als je problemen krijgt ;)
 
Daster zei:
wel raar..

als je namelijk geprofiteerd hebt van de extra energie van creatine, mis je dat als je opeens stopt met creatine. dus ga je weer iets in kracht/massa achteruit. Zo ga je dus met een soort schommeling vooruit, terwijl je met continu gebruik in een rechte lijn vooruit gaat.

Dat klopt niet egt volgens mij...:D
 
Hallo DBBrs,

Ik doe nu zo'n jaar fitness, eerst instantie om conditie te verbeteren, maar nu eigenlijk voor spiermassa, "gespierd lichaam". Zonder voedingschema, trainschema (doe wel elke keer ongeveer hetzelfde) en suplementen.

Ik zit nu te denken aan whey, creatine en HMB.

Nou kwam ik dit op een ander forum tegen over HMB,



Ik had ook ergens gelezen dat je lichaam een bepaalde stof aan maakt en creatine nog meer van die stof heeft, waardoor je meer spiermassa aan maakt enzo. En dat je dit niet lang mag gebruiken, dus een kuur doen, anders maakt je lichaam die stof nooit meer van je leven aan.


Nou is mijn vraag, wat zou ik kunnen gaan gebruiken en moet het in kuren (van 6weken oid.?) ?
Training schema veranderren geeft in jou geval dus ook veel effect, training schemas zijn er om je spieren een nieuwe prikkel te geven, schema 6-8 weken aanhouden, dan anders trainen, anders vinden je spierenhet wel best............ letten ze bij jou in de sportschool niet zo goed op???? ik heb zelf nu 2 potjes hmb staan, lees net dat het effect het grootst is bij beginnende sporters en kippen ;) succes
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven