XXL Nutrition

creatine hmb

Bezoekers in dit topic

jong

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2005
Berichten
158
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
welke combonaties kan ik het beste nemen voor mijn creatine ,hmb etc. etc.
ik gebruik nu fitshape creatine ( net 2 maanden neem het 6 weken en dan 2 weken rust ben net weer bezig met innemen)

hoop het graag snel te horen,
mvg rob,
 
Ik zou het houden bij creatine met hmb.Hmb werkt pas op langer termijn en verhoogt het effect van creatine en anders kun je dextro proberen erbij te doen.
 
HMB werkt volgens mij voor geen meter! Ik heb er zelf geen ervaring mee dus correct me if i'm wrong!
 
HMB is één grote marketingtruc... kost veel en levert nix op!
 
Nou ik heb andere verhalen gehoort van een wedstrijd bber die hmb nam met crea en naa een tijd veel vooruit ging.
 
big kelvin zei:
Nou ik heb andere verhalen gehoort van een wedstrijd bber die hmb nam met crea en naa een tijd veel vooruit ging.

wat is na een hele tijd? Paar maanden?
kan echt niet alleen door de HMB gekomen zijn

HMB is nix anders dan een bijproduct wat overblijft van de stofwisseling van Leucine....
Dus bij goede voeding maakt het lichaam zelf al HMB aan.. dus als het al werkt, waarom dan nog suppleteren?
 
D.D. zei:
wat is na een hele tijd? Paar maanden?
kan echt niet alleen door de HMB gekomen zijn

HMB is nix anders dan een bijproduct wat overblijft van de stofwisseling van Leucine....
Dus bij goede voeding maakt het lichaam zelf al HMB aan.. dus als het al werkt, waarom dan nog suppleteren?
Hij heeft pas na maanden samen met creatine resultaat geboekt.Bestaande uit kwaliteit's massa.
 
big kelvin zei:
Hij heeft pas na maanden samen met creatine resultaat geboekt.Bestaande uit kwaliteit's massa.


Good for him :thumb:
En wat heeft HMB daar specifiek aan toe weten te dragen?
 
jong, ik hoop dat het duidelijk is ;)