XXL Nutrition

creatine hmb

Bezoekers in dit topic

jong

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2005
Berichten
158
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
welke combonaties kan ik het beste nemen voor mijn creatine ,hmb etc. etc.
ik gebruik nu fitshape creatine ( net 2 maanden neem het 6 weken en dan 2 weken rust ben net weer bezig met innemen)

hoop het graag snel te horen,
mvg rob,
 
Ik zou het houden bij creatine met hmb.Hmb werkt pas op langer termijn en verhoogt het effect van creatine en anders kun je dextro proberen erbij te doen.
 
HMB werkt volgens mij voor geen meter! Ik heb er zelf geen ervaring mee dus correct me if i'm wrong!
 
HMB is één grote marketingtruc... kost veel en levert nix op!
 
Nou ik heb andere verhalen gehoort van een wedstrijd bber die hmb nam met crea en naa een tijd veel vooruit ging.
 
big kelvin zei:
Nou ik heb andere verhalen gehoort van een wedstrijd bber die hmb nam met crea en naa een tijd veel vooruit ging.

wat is na een hele tijd? Paar maanden?
kan echt niet alleen door de HMB gekomen zijn

HMB is nix anders dan een bijproduct wat overblijft van de stofwisseling van Leucine....
Dus bij goede voeding maakt het lichaam zelf al HMB aan.. dus als het al werkt, waarom dan nog suppleteren?
 
D.D. zei:
wat is na een hele tijd? Paar maanden?
kan echt niet alleen door de HMB gekomen zijn

HMB is nix anders dan een bijproduct wat overblijft van de stofwisseling van Leucine....
Dus bij goede voeding maakt het lichaam zelf al HMB aan.. dus als het al werkt, waarom dan nog suppleteren?
Hij heeft pas na maanden samen met creatine resultaat geboekt.Bestaande uit kwaliteit's massa.
 
big kelvin zei:
Hij heeft pas na maanden samen met creatine resultaat geboekt.Bestaande uit kwaliteit's massa.


Good for him :thumb:
En wat heeft HMB daar specifiek aan toe weten te dragen?
 
jong, ik hoop dat het duidelijk is ;)
 
jah dat denk ik wel ja....wat kan ik dan bij de creatine doen??? (en welke creatine kan ik het beste nemen?) en weygainers is dat een goed idee?? ik ben trouwens 185 cm en 72 kilo (14 jaar)

hoop het gauw te horen :D :rolleyes: ;)
 
goed eten en creatine alleen zullen je al stappen verder helpen!

X-Trans van Scitec Nutrition vind ik super
 
creatine + dextrose en/of druivensap is een hele goed combi!
 
en waar ken je dat halen (x trans ) ??? :rolleyes:
 
oke bedankt :D en weygainers wat denken jullie daarvan??
 
jong zei:
jah dat denk ik wel ja....wat kan ik dan bij de creatine doen??? (en welke creatine kan ik het beste nemen?) en weygainers is dat een goed idee?? ik ben trouwens 185 cm en 72 kilo (14 jaar)

hoop het gauw te horen :D :rolleyes: ;)


Hey kerel,

Ben zelf 1,88 m. Heb ook 72 gewogen (zelfs een tijdje 67 kg :eek: )
Weightgainers zijn niet nodig hoor. Heb ze zelf ook geregeld gebruikt, maar het gaat er gewoon om dat je meer calorieen binnen krijgt dan je lichaam verbrandt.
Dan kom je altijd aan.

Maar rustig aan beginnen kerel. Ik ben zelf een keer 6 kg aangekomen in 6 weken tijd.... Hier zat dan wel zeker 4,5 kg vet bij. :mad:

Houdt de weegschaal in de gaten, en zorg dat je LANGZAAM aan meer gaat eten. Voeg steeds wanneer je gewicht op de weegschaal gedurende een week of 3 stilvalt, een boterhammetje of 2 toe (en evt. wat melk, yoghurt, kwark).
Ga jezelf niet van de een op de andere dag compleet volstampen, want dan krijg je een pens. Zelfs wanneer je dun bent kun je een pens hebben.

Dus voeg vanaf nu elke dag een paar boterhammen toe. Houdt de weegschaal in de gaten, en je zult waarschijnlijk zien dat je langzaam wat gewicht aankomt.
Staat de weegschaal vervolgens weer een 3-4 weken stil op eenzelfde gewicht, voeg dan weer iets eten toe.
Op deze manier heb je een grote kans dat de massa die je wint spiermassa zal zijn.

Succes
 
oke bedankt k zal er om denken ...maaru is er nix anders naast creatine dat heel goed werkt voor het kweken van drogen massa?? ???

hoor het graag,
 
Dat HMB niets doet is niet waar, het zorgt echter zelf niet vor spiergroei maar is wel een sterk middel dat spierafbraak tegen gaat. Het is dus een best middel om te gebruiken na een spieropbouwend middel zoals bv tribulus. Een andere aanrader om bij creatine te nemen is glutamine (meest vorkomende amino)

Er zijn ook al wat produkten die een combinatie bevatten van Glutamine, Taurine en Creatine ( onder andere van mijn eigen merk) die lekker werken.

Maar inderdaad geen supplement werk optimaal als de voeding en training niet eerst op orde zijn.
 
Back
Naar boven