AndroidHealthClinic

Creatine in combinatie met HMB en WHEY (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bakkerke zei:
als je dan toch creatine wilt gebruiken met iets bij ,stel ik je het volgende voor..

na de training;5gr craetine,
8gr glutamine,
3caps taurine,
50gr glucopure(druivensuiker)

en ongeveer 20-30min later je whey proteine...

ps:taurine en glucopure kan je kopen in de apotheek..

iemand die dat weerlegt of zich daarbij aansluit???

en als whey na je training heb je een snelwerkende eiwit nodig,
dus gene casseine..
Waarom maar 8 gram? Ik zou eerder voor rond de 20 gaan. Whey zou ik niet 20-30 minuten later nemen maar direct. Dus alles wat je opnoemt in 1 keer naar binnen werken. Half uur later een echte maaltijd.

frankeb zei:
Ik zou de creatine 30 minuten voor je training doen omdat je dan opgeladen bent voor de training! Verder zou ik na je training een goede whey(gainer) gebruiken.
Opgeladen voor de training?? Wat bedoel je daar precies mee??
 
@Brutez ,

Als ik 5 gram creatine neem met sinasappelsap dan heb ik na 30 minuten toch net ff meer energie dan als ik het niet neem(kan ook bedrog zijn). Ook heb ik meer energie als ik het 's ochtends neem.
 
Ik heb toch hele goede verhalen gehoort over hmb icm creatine, qua kracht dan.
 
frankeb zei:
@Brutez ,

Als ik 5 gram creatine neem met sinasappelsap dan heb ik na 30 minuten toch net ff meer energie dan als ik het niet neem(kan ook bedrog zijn). Ook heb ik meer energie als ik het 's ochtends neem.

kan ook de sinasappelsap zijn ?.
 
Brutez zei:
Waarom maar 8 gram? Ik zou eerder voor rond de 20 gaan. Whey zou ik niet 20-30 minuten later nemen maar direct. Dus alles wat je opnoemt in 1 keer naar binnen werken. Half uur later een echte maaltijd.


Opgeladen voor de training?? Wat bedoel je daar precies mee??
heb het eens opgezocht hoe ik dat vroeger heb gedaan.
had het dus allemaal na de training tegelijk op..
die glutamine was maar 8gr toen,hebh daar weinig ervaaring mee.
maar weet dat deze combinatie goed is..
 
frankeb zei:
@Brutez ,

Als ik 5 gram creatine neem met sinasappelsap dan heb ik na 30 minuten toch net ff meer energie dan als ik het niet neem(kan ook bedrog zijn). Ook heb ik meer energie als ik het 's ochtends neem.

de creatine zou ik eerlijk gezecht niet 30 min voor de training nemen met een snelle suiker(dextrose).

reden 1 : aangezien creatine vrij snel wordt op genomen samen met dextrose kun je het net zo goed 5 min voor je training nemen.

reden 2 : van snelle suikers voor de traing kan je beetje loom worden(als je het dus 30 min er voor doet)

5 min er voor kan wijnig kwaad :)


ik zelf ga op gemidelt 4 gram per dag zitten :) aangezien dit meer dan voldoene is.

2 gram voor de training (met dextrose) en 2 gram direct na de training samen met de whey en dextrose


Nog Wel Even Een VRAAGJE ;)

op mijn rust dagen wil ik graag 4 gram nemen voor het ontbijt...
moet dit ook met dextrose of kan het zonder... ?


verder zijn tips en opmerkingen altijd welkom :)

mvg peter
 
de hmb neem ik gewoon in volgens het potje 3 cabs over de dag verdeelt is dat volgens mij :)?
 
wazzup zei:
[Link niet meer beschikbaar]

hier uit kan ik dus aan nemen dat isolaat btr is... :)

maar aangezien die ook stukken duurder is ga ik toch maar voor de consentraat:)

mvg peter
 
Peter@here zei:
de creatine zou ik eerlijk gezecht niet 30 min voor de training nemen met een snelle suiker(dextrose).


reden 1 : aangezien creatine vrij snel wordt op genomen samen met dextrose kun je het net zo goed 5 min voor je training nemen.

Was het maar zo, maar creatine is niet zo snel beschikbaar voor je spieren en in sinaasappelsap zit ook geen dextrose maar fructose(afhankelijk van merk)


ik zelf ga op gemidelt 4 gram per dag zitten :) aangezien dit meer dan voldoene is.

2 gram voor de training (met dextrose) en 2 gram direct na de training samen met de whey en dextrose


Nog Wel Even Een VRAAGJE ;)

op mijn rust dagen wil ik graag 4 gram nemen voor het ontbijt...
moet dit ook met dextrose of kan het zonder... ?


verder zijn tips en opmerkingen altijd welkom :)

mvg peter

En let een beetje op je spelling en hoofdlettergebruik svp.

Peter@here zei:

Dat is een insidertje, Brutez verzorgt de koffie op kantoor bij XXL.
 
frankeb zei:
Ik denk dat je de creatine het beste 2 maanden kan gebruiken(met één week oplaadfase) en dan een maand moet stoppen met de creatine. Die 3 gram whey is wel redelijk veel ik hoor van veel mensen dat je beter 1,5 tot 2 gram kan gebruiken, dit scheelt toch aardig in de kosten. Verder vind ik HMB niet zo goed werken, maar je zou het kunnen proberen!

Groeten Frank

Oplaadfase is achterhaald, laatste onderzoeken toonde aan dat het totaal niets uitmaakt.

Ook dat HMB pas werkt bij een inname van 750mg per dag.

Ik ga btw wel goed op HMB maar als ik het te lang gebruik dan is het effect minder.
 
Big Steve zei:
Oplaadfase is achterhaald, laatste onderzoeken toonde aan dat het totaal niets uitmaakt.

Laden is niet achterhaald, opladen werkt nog steeds hoor, je kunt het echter ook laten. Uiteindelijk geeft wel of niet laden geeft hetzelfde resultaat (laden geeft het alleen eerder)
 
Idd m8 dat is ook wat ik bedoel ;) het resultaat zal het zelfde zijn na een ''kuur'' creatine
 
maniac zei:
En let een beetje op je spelling en hoofdlettergebruik svp.



Dat is een insidertje, Brutez verzorgt de koffie op kantoor bij XXL.

even over de spelling ik ben dislectisch..vandaar dus
 
nog wel even een vraagje...
hoelang voor de training moet je de creatine in nemen met dextrose... en moet het op rustdagen ook met dextrose?
mvg peter
 
Peter@here zei:
even over de spelling ik ben dislectisch..vandaar dus

Zet dat anders even in je sig. Ander krijg je er misschien nog regelmatig commentaar op:)
 
willem9 zei:
Zet dat anders even in je sig. Ander krijg je er misschien nog regelmatig commentaar op:)

mja is wel goed idee :) thnx
 
Back
Naar boven