Fitness Seller

creatine in cut

creatine is het beste ooit op het gebied van supps

  • ja zeker

    Stemmen: 13 65,0%
  • nee jij bent gek

    Stemmen: 7 35,0%

  • Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
creatine is het beste ooit op het gebied van supps

Ik zit met een vraag ben aan het cutten en in 1 week tijd 3 kg vocht kwijt maar kan creatine kwaad in de cut.
Ik wil het tijdens en na gebruiken want ik ben van plan alleen nog maar drogen massa te gaan bouwen en de crea is van xxl-nutrition.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
100% Zuivere microfijne Creatine Monohydraat

De positieve werking van Creatine is in vele onderzoeken aangetoond. Niet voor niets is Creatine wereldwijd het meest gebruikte sportvoedingssupplement. Creatine zorgt voor een toename van explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en spiermassa. Onze Creatine bestaat uit 100% zuivere microfijne Creatine Monohydraat. Omdat dit product zo zuiver en microfijn is wordt het heel snel en efficiënt in het lichaam opgenomen.

Dosering:
1 volle theelepel (5 gram) met vruchtensap of water mengen en opdrinken.
De eerste 5 dagen dienen als oplaadfase, neem 3 maal daags een theelepel Creatine (15 gram / dag). Daarna dagelijks 1 theelepel per dag (5 gram / dag), ook innemen op rustdagen.

Voor een optimale opname Creatine beter niet innemen met melk of koffie. Bij voorkeur op een lege maag met vruchtensap innemen of optimaal met water en Dextrose.

TIP: Een uiterst effectieve combinatie is Creatine met HMB of D-Ribose.
Creatine is uitermate geschikt voor zowel kracht als duursporten.

Gebruik Creatine 4 tot 6 weken. Las dan een pauze in van tenminste 4 weken.

Ingrediënten:
100% zuivere Creatine Monohydraat

Samenstelling per: 100 g 5 g
Energie 400 kcal 20 kcal
is dit bruikbaar in de cut
 
alle NL creatinemerken zijn even goed, ze bestaan immers allemaal uit 99% creatinemonohydraat.

oplaadfase kan, hoeft niet

je kunt het continue gebruiken, nog steeds geen onderzoeken waaruit blijkt dat je dit beter niet kan doen.

als je het continue gebruikt, hoef je volgens mij maar 3 a 4 gram per dag te nemen, je lichaam/spieren verzadigen na verloop van tijd toch wel met creatine.

edit: vocht dat je vast houdt door crea zit in de spieren, is niet onderhuids, dus kan wat dat betreft ook geen kwaad.
 
er zijn wel onderzoeken waaruit blijkt dat je lichaam iig niet stopt met het maken van creatine na supplementatie
 
ok thanx voor de reacties to nu toe.
 
johanqq zei:
alle NL creatinemerken zijn even goed, ze bestaan immers allemaal uit 99% creatinemonohydraat.

oplaadfase kan, hoeft niet

je kunt het continue gebruiken, nog steeds geen onderzoeken waaruit blijkt dat je dit beter niet kan doen.

als je het continue gebruikt, hoef je volgens mij maar 3 a 4 gram per dag te nemen, je lichaam/spieren verzadigen na verloop van tijd toch wel met creatine.

edit: vocht dat je vast houdt door crea zit in de spieren, is niet onderhuids, dus kan wat dat betreft ook geen kwaad.
maar zie je dat dan niet dat je vocht vasthoud het is voor in de cut
 
weet er niemand niks meer ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier al vaker vernomen dat creatine de vetverbanding in de weg zou staan, maar heb dit nog nooit onderbouwd gezien met een onderzoek dus ik weet het niet zeker. Het zou wel prettig zijn als dit niet zo zou zijn, want dan hebben we misschien minder last van platte spieren tijdens het cutten en blijf je er ook tijdens de cut wat voller uit zien
 
Ohh ja big kelvin als je de search gebruikt kom je hier trouwens vrij veel onderwerpen tegen waarin dit besproken word. weet niet of je dit al geprobeerd hebt???
 
Verander even de tekst van je poll

creatine is het beste ooit op het gebied van supps is een heel andere vraag als creatine in cut


Wat antwooren aangaat:

creatine is het beste ooit op het gebied van supps
NEE, imo is dat proteinepoeder

creatine in cut
JA, Als je wilt weten waarom moet je even op het forum zoeken, ik heb de laatste paar weken al een paar keer uitgelegd waarom
 
ok ik zal het doornemen
 
Back
Naar boven